Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BopjeBo schreef:Ik wil nog wat toevoegen aan dit topic. Heb 5,5 jaar geleden mijn paard verhuisd van stal Pegasus naar m'n eigen stal. Nu is er onlangs een pensionklant van Pegasus geweest wie erachter kwam wie ik ben en mijn berichtje in dit topic uitgeprint heeft en laten zien aan de staleigenaresse. Die staleigenaresse heeft mij net woedend op m'n werk gebeld over dit berichtje. Terwijl bokt een openbaar forum is waar iedereen zijn persoonlijke mening/advies er mag plaatsen, uiteraard redelijk en volgens bepaalde regels. In dit topic wordt er gevraagd naar persoonlijke ervaringen van stallen in deze omgeving, omdat je tijdens een bezichtiging natuurlijk niet weet hoe het echt uitpakt als je er eenmaal staat, en elke stal heeft wel wat. Mijn reactie was mijn persoonlijke ervaring waar ik bij blijf, voor mij berust het op feiten en maak ik de stal niet zwart verder. Heb er een periode gestaan wat eigen keuze was met wat de stal mij aanbood. Heb ik de staleigenaresse ook verteld ondanks ze er niet blij mee is, het is mijn persoonlijke ervaring/mening geweest op deze stal. Iedereen heeft een ander idee over hoe diegene zijn paard wil stallen. Inmiddels staan mijn paarden naar mijn eigen zin en die is gewoon anders.
Denk dat het weer een gevalletje jaloezie is van betreffende pensionklant. En vind het ook abnormaal dat een pensionstaleigenaresse mij na 5,5 jaar op mijn werk lastig valt met de eis dit te rectificeren, anders dreigt zij mij persoonlijk hier zwart te maken. Ondanks dit topic al een poosje niet meer actief is wil ik dit toch toevoegen omdat het toch wel een beeld geeft hoe het daar aan toe gaat...
BopjeBo schreef:Ach ik trek het mij zeker niet aan, ga daar geen energie aan besteden aan dat abnormale gedrag, zijn wel belangrijker dingen in de wereld dan je daar druk over te maken
BopjeBo schreef:Ik hoop trouwens dat jij daar wel naar volle tevredenheid staat. En mocht dat niet zo zijn dan adviseer ik je daar zeker niet hier je eerlijke mening/ervaring over te delen, want kan nu uit ervaring vertellen dat als het de staleigenaresse niet aanstaat ze je ondanks 5,5 jaar niet gezien heeft je gewoon op het matje roept, al moet ze je daarvoor via je werk benaderen. En dreigt je zwart te maken in dit topic als je het niet rectificeert, dus pas maar op