Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bonny123 schreef:Ik sta nu bij wereldpaarden. Je kan kiezen voor maatje in de paddock, dan heeft je paard meer ruimte. Paarden staan overdag hele dag buiten. Goed hooi en veel keuze krachtvoer. Ook 2 binnenbakken en 1 buitenbak. Ook direct aan het bos. Er is ook een loopstal. Net opgeknapt.
_Dreamer schreef:Bedankt in ieder geval voor jullie hulp en meedenken!! Ook de PB's, die beantwoord ik morgen even
Ik kan redelijk mijn ogen sluiten voor wat andere doen, helaas, maar ook dat heeft z'n grenzen en over Schaerweijde heb ik dat nu al vaker gehoord. Het zit hier om de hoek dus ik ga morgenavond even kijken, dat kan toch geen kwaad en zit vlakbij m'n eigen stal waar ik toch heen moet.
Wereldpaarden ben ik gisteravond geweest. Hardstikke donker alleen al en toen leken de paddock wel mee te vallen. Die van de westernstal op hetzelfde terrein waren erg klein, toch bij daglicht ook nog even langsgaan. Ik begreep daar inderdaad dat dat je 2 paarden samen zette het draad er tussen uitging en je dus 2 paddocks had om zo maar te zeggen?
Ik ben er inmiddels wel achter dat ik binnen 2,5 week geen passende stal ga vinden, dus besloten maar voor een tijdelijke noodoplossing te gaan om onszelf wat meer tijd te geven. En dan wat weegt zwaarder? 8 uur per dag buiten in een kleine paddock, of dan 4 uur in een grote?
Ik heb dan helaas weer geen 24/7 paard (ze pakt haar echte rust niet en valt enorm af) dus daarmee vallen ook veel opties weg
Willekes schreef:Ik plaatste dit ooit begin dit jaar in een ander topic:
Loosdrecht, stal Hilverzicht (evt Hit actief). Voldoet min of meer aan je eisen. Wel 10 min over de weg richting bos.
Ook eens stilgestaan bij de Tolboom, geloof ik, in Maartensdijk. Alleen geen binnenbak. Hoe de bak is weet ik niet. Zo in het bos en ook dagelijks buitengang.
En ik zou inderdaad zo min mogelijk mijn paard elke keer verhuizen als het niet kan. Of moet je per direct weg?
In Nederhorst tB zitten ook een paar fijne stallen met buitengang.