Krijg snel antwoord, als ik een vraag stel via de mail oid.

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Telpeva schreef:Stamper schreef:Misschien ligt het het er ook aan hoe het over komt ofzo? Ik weet niet.
Was naar ieta opzoek, en daa r wilde ze voor me apart bestellen. Dusja.
Het verschil dat ik er in zie: bij jou ruiken ze geld, bij de ander ruiken ze dat ze geld kwijt gaan raken
Jotoma schreef:Ik heb ook alleen maar positieve ervaringen met Leek. Zowel winkel als online.
Ook bij het annuleren van bestellingen of problemen worden dingen goed opgelost. Enige waar ik ontevreden over ben zijn mijn roeckl handschoenen. Die waren binnen drie maanden kapot. Kon ze naar divoza toesturen en zij stuurden het naar roeckl. Roeckl vond dat het geen fabrieksfout was en ik vond dat handschoenen die minimaal gebruikt waren niet binnen 3 maanden kapot mochten gaan voor dat geld. Maar ja, daar kan divoza niets aan doen.
Alleen voor zadelservice of laarzen opmeten zou ik niet zo snel naar ze toe gaan. Ook voor productadvies zou ik niet zo snel de medewerkers een vraag stellen.
Maar dat heb ik bij ej ook.
Alleen de paardendrogist vertrouw ik wat dat betreft op goed advies.
Overigens schrijven mensen vaker de negatieve klachten op dan de positieve. Voor zo'n groot, landelijk bedrijf vind ik het wel meevallen wat er nu genoemd wordt. Ik doel dan wel op de aantal klachten en niet op de inhoud.
huppelz schreef:Sodeletuut: wat heb je verder ondernomen?