Epplejeck ervaringen

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 15:56

Barbabientje schreef:
Je hoeft bij deze actie niet 3x hetzelfde product te bestellen, je kunt gewoon 3 verschillende producten bestellen, de goedkoopste is dan gratis. (m.u.v. zie voorwaarden EJ)
Ik heb alleen geen idee hoe het werkt als je 6 dingen koopt, de goedkoopste 2 dan gratis of van de duurste 3 de goedkoopste gratis en van de goedkoopste 3 de goedkoopste gratis.
Weet iemand dat?
.

Je krijgt de goedkoopste gratis. Maar wat je ook kan doen is in 2 keer bestellen, dan krijg je wel twee keer korting. :)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 15:58

xJitskee schreef:
Stamper, de korting is al verrekend in de verkoopprijs, dus ben je geen code nodig :)

Hm, apart, want zodra ik hte in de winkelwagen gooi is het gewoon de normale prijs, ondanks de 3=2 actie..

Wilde deze nml bestellen: http://www.ej.nl/ruiter/kleding-accesso ... _8352.html

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 15:58

Oké, laat maar, volgens mij geldt die dan niet in de 25%... :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 16:00

Stamper schreef:
xJitskee schreef:
Stamper, de korting is al verrekend in de verkoopprijs, dus ben je geen code nodig :)

Hm, apart, want zodra ik hte in de winkelwagen gooi is het gewoon de normale prijs, ondanks de 3=2 actie..

Wilde deze nml bestellen: http://www.ej.nl/ruiter/kleding-accesso ... _8352.html

Met de 25% korting is het verrekend in de verkoopprijs, als dat niet zo is dan is hij volgens mij niet geselecteerd. Je kan alleen geen korting combineren in de 3=2 en daar zit nog een lijst aan uitzonderingen bij, dus dat zou het ook kunnen zijn.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 16:01

De winkels van Epplejeck zelf vind ik prima.

Echter bestel ik nooit weer via internet, levertijden zijn niet altijd even vlot en communicatie is waardeloos. Incomplete bestellingen verzenden ( helft blijkt niet meer leverbaar) en daarover niet communiceren. Erg jammer, gehele bestelling was al wel betaald en het was een drama om het geld weer terug te krijgen.

purny

Re: Epplejeck ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 19:21

Ik wil toevallig van de week naar de epplejeck. Ben opzoek naar een nieuwe rijbroek, niet te duur

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 19:48

HAR -> ED houd er vanaf nu rekening mee dat de berichten aan de regels van ED moeten voldoen.

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 19:54

maava schreef:
funnyhorses schreef:
En hoe zijn ze met rijlaarzen en prijs? Is dat een beetje te doen qua prijs en dan het liefste leren laarzen?

Geweldig! Gewoon van het eigen merk heb ik prima laarzen voor een prima prijsje gevonden. Drie jaar geleden en nogsteeds prima, niks kapot niks geschuurd, alleen aan de binnenkant want dunner geworden maar dat krijgt elke laars.

Ik heb mijn rijlaarzen (ook eigen merk van EJ) sinds 2012. Ze zijn nu nogsteeds heel (gaan nu wel wat kapot), heb er alleen vorige maand andere hakken onder moeten laten zetten bij de schoenmaker. Die vond dat ik niet netjes met mijn laarzen omging, uhm sorry maar ik heb ze al iets van 4 jaar :=
En ik reed er niet zo heel intensief mee (geen eigen paard), maar 1x in de week.

Desondanks als je ze gewoon goed bij houd, gaan ze dus erg lang mee :D

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 09:44

Ik heb nu nog steeds Mountain Horse laarzen, 9 jaar geleden gekocht op marktplaats 2e hands!
Ze beginnen nu echt na te laten, het leer is erg dun vooral bij de enkels en binnenkant kuit. En ik heb er eens nieuwe ritsen in laten zetten.

Dus als AppleJack laarzen ook zo lang mee gaan dan ben ik tevreden hihi

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 10:48

Ik heb met de Limogoes 6 a 7 jaar gedaan. Zijn héle fijne laarzen!!

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 12:49

Ik vind de Ej dekens erg goed!
Pony heeft een lastig figuurtje en die dekens schuren niet en schuiven niet! En gaan ook nog best lang mee :)