35% stickerkorting bij Agradi, prijzen Micklem omhoog?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 20:41

Maar Floor.
Prima dat ze niet direct kunnen leveren.

Maar het opschuiven van de tijd vind ik dus niet kunnen.
Dat is niet de afspraak die je maakt bij het plaatsen van de bestelling.
Dat eventueel mee bestelde producten daardoor vertragen ook niet.
Die moeten ze dan maar kosteloos opsturen. Maar ook dat doen ze niet.

Ik bestel er niet meer.
Ik heb nu helaas weer laten foppen na jaren.
Dus ik ga weer naar de andere bedrijven die wel de afspraak na komen.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 21:11

Joki schreef:
KBK dat weet ik die heb ik al gebruikt om iets anders te bestellen. Ik kom dagelijks langs de divoza om naar werk te gaan dus ik besteed mijn kortingsbonnen daar zo gunstig mogelijk

stamper bedankt voor het meedenken maar ej heeft de betreffende deken niet

Zoek je de Sweet Itch hoody??? Die is nu bij Ooteman 110 euro.

het geintje met agradi ken ik al jaren. En tis ook wel zon vriendelijk bedrijf (not). Ook tip voor diegene die daar nog wel bestellen, als je iets terug moet sturen om te ruilen, omdat het niet past oid. stuur dan de gehele bestelling terug. Ruilen kennen ze niet en als de dus maar een gedeelte van het bestelde terug stuurt mag je 2x verzendkosten betalen.

Overigens KBK, Agradi de goedkoopste met lint ed voor de weide......ehmmm bij lange na niet. Lint, draad en alles er omheen kan je veel goedkoper in Duitsland kopen.

Anoniem

Re: 35% stickerkorting bij Agradi, prijzen Micklem omhoog?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 21:23

We bestellen het liefst in Nederland en het type lint dat wij hadden (was best specifiek lint) was bij Agradi ruim het goedkoopste. :j

Pancake93

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 21:30

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 21:33

Lynn_Nikita schreef:
Is met meer dingen. Laatst heb ik er prikpaaltjes besteld. 20 stuks besteld en had ze 2 dagen later binnen. De prijs 4,99 en met 1 malige stickerkorting kwam ik uit op 2.40 per stuk. Ik had er toch nog 40 extra nodig dus bijbesteld. Door een tip van bokker via ebay in duitsland voor 1.35 gevonden. De bestelling bij agradi geannuleerd ( bleek ook nog eens 14 dagen te duren en scheelde ook nog eens bijna 50 euro)
Exact dezelfde. Dezelfde tape en verpakking alleen via Duitsland besteld en met de basisprijs van agradi scheelde dat 3,70 per stuk! Met 60 paaltjes ruim 200- euro verschil voor exact hetzelfde product

Wij hadden ooit ook eenprobleem met prikpaaltjes van Agradi. De levertijd duurde 3 weken langer. Dat stond niet aangegeven bij de bestelling dus Agradi gemaild. Krijg je als antwoord: 'Het is nu bijna december dus de paarden trappen toch het land kapot. Er zit dus vast geen haast bij je bestelling.'

Pardon? Waar bemoei je je in vredesnaam mee, zeg :')
Idd ook de bestelling geannuleerd en het duurde nog eens 4 weken + flink mailen voor het bedrag terug op de rekening stond.
Scheelde ook nog eens 2 euro te weinig, maar ik was het allang zat :')

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 21:37

Cayenne schreef:
Lynn_Nikita schreef:
Is met meer dingen. Laatst heb ik er prikpaaltjes besteld. 20 stuks besteld en had ze 2 dagen later binnen. De prijs 4,99 en met 1 malige stickerkorting kwam ik uit op 2.40 per stuk. Ik had er toch nog 40 extra nodig dus bijbesteld. Door een tip van bokker via ebay in duitsland voor 1.35 gevonden. De bestelling bij agradi geannuleerd ( bleek ook nog eens 14 dagen te duren en scheelde ook nog eens bijna 50 euro)
Exact dezelfde. Dezelfde tape en verpakking alleen via Duitsland besteld en met de basisprijs van agradi scheelde dat 3,70 per stuk! Met 60 paaltjes ruim 200- euro verschil voor exact hetzelfde product

Wij hadden ooit ook eenprobleem met prikpaaltjes van Agradi. De levertijd duurde 3 weken langer. Dat stond niet aangegeven bij de bestelling dus Agradi gemaild. Krijg je als antwoord: 'Het is nu bijna december dus de paarden trappen toch het land kapot. Er zit dus vast geen haast bij je bestelling.'

Idd ook de bestelling geannuleerd en het duurde nog eens 4 weken + flink mailen voor het bedrag terug op de rekening stond.

Haha nee, hebben ze dat echt gestuurd? :oo

Hier laatst wat besteld bij agradi, wel met flinke twijfels omdat het hier ook vaker mis is gegaan. Maar dit keer ging gelukkig alles goed en had ik mijn bestelling zo binnen.

Ik weet niet of agradi inmiddels in magazijn ruimte is gegroeid, zo niet, snap ik dat ze lang niet alles op voorraad hebben. Hun assortiment is zo uitgebreid geworden, niet alleen qua paarden. En zo groot is het magazijn niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 21:41

Cayenne schreef:

Die vind ik wel briljant. :')
Dus als je bij ze komt klagen dat je na drie weken nog steeds je stang&trenshoofdstel niet binnen hebt dan is hun antwoord 'Rustig maar mevrouwtje, dat niveau heeft u toch nog lang niet'. _O-

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 21:50

Nu begrijp ik waarom mijn levering vertraagd is.
Komt door het rot weer. Was anti muggen/ jeuk spul.

Dat ze dat even vermeld hadden. We leveren pas bij 15+ graden. Dan weet ik dat het de komende week nog niet komt. :D

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 21:51

Prijzen bij agradi kloppen van geen kant... Ze geven er zo ongeveer standaard weet ik veel hoeveel korting... Puur en alleen om mensen over de streep te trekken om bij hun te kopen en als je ziet dat er 35% korting gegeven wordt werkt dat al zo op je hersenen in dat je al nauwelijks meer geneigd bent om verder te kijken of het elders goedloper is...

Hun laagste prijsgarantie is ook maar een beetje mwah mwah... Ik heb een hele discussie gehad met de directeur himself... Elders bleek het (eczeem deken van bucas) bijna 50 euro goedkoper te zijn. Helaas had ik al besteld... Dus gebruik maken van de laagste prijs garantie... Helaas is dat een wassen neus gebleken... Ik heb welgeteld 12 euro terug gekregen... Want op de andere site moest je verzendkosten betalen en je kreeg op de andere site er geen vliegenmasker bij ... Bij agradi stond er uitdrukkelijk bij vermeld dat het masker gratis was... NIET dus... Ik had hem ook duidelijk verteld dat dat masker leuk was, maar dat ik die helemaal niet nodig had en ik dus normaall gezien eerder voor die andere aanbieder had willen gaan omdat die echt wel veel goedkoper was. Hij bleef volhouden van niet...

Nou ja prima dan... Ik bestel er nooit meer iets en van mij uit krijgen ze nooit meer positieve reclame terwijl ik er voorheen echt een goede en twtvreden klant ben geweest (ik heb er echt over een 5 jaar tijd zeker voor een duizenden euro's geshopt.... (weide afrastering, paardenartikelen etc...) ach ja moeten ze zelf weten... Er zijn gelukkig een hoop alternatieven

Easy_Rider

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 22:18

Ik heb nog nooit iets bij Agradi besteld en ik geloof dat ik het ook nooit zal doen.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 08:19

HAR → ED

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 08:22

Ik heb dat met lange levertijden nog nooit zo meegemaakt. Is bij mij nog nooit voorgekomen dat ik langer heb moeten wachten als aangeven. Soms let ik zelf niet op en zie ik pas na de bevestiging dat het niet direct leverbaar is maar dat is eigen fout. Maar verder komt het vaak eerder als later. Mag hopen dat het zo blijft als ik al die ervaringen af en toe hoor.

ariatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 08:23

Achja Agradi...never ending story!

Gewoon links laten liggen. 35 % stickerkorting! Hahahah

1 april is toch allang geweest?

Product = altijd direct leverbaar. Totdat je betaald hebt! Dan blijkt ineens niet levebaar en je 8 weken op je exeemdeken mag wachten en de zomer dan al weer voorbij is. De korting ook fake bleek te zijn en je de dekens ergens anders direct én goedkoper had kunnen halen. En idd klachten? Wat zijn dat?

NOOOOOOOIT meer!
Laatst bijgewerkt door ariatje op 28-04-16 08:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 08:25

Haha wat grappig, ik had er gisteren met mijn moeder over.

Het zelfde met de Ariats, van ariat zelf mag er niet meer korting gegeven dan 10% op hun spullen. (lees kleine lettertjes op de vouchers van EJ bijv.)
Die schoenen bij Agradi zijn zo belachelijk duur... dat ze die 35% makkelijk kunnen permiteren!

Ik vind het heel jammer............ Ik hoop dat Agradi, zich zelf zult googelen en al deze berichten leest.

ariatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 08:28

Annekeee schreef:

Het zelfde met de Ariats, van ariat zelf mag er niet meer korting gegeven dan 10% op hun spullen. (lees kleine lettertjes op de vouchers van EJ bijv.)
Die schoenen bij Agradi zijn zo belachelijk duur... dat ze die 35% makkelijk kunnen permiteren!

Ik vind het heel jammer............ Ik hoop dat Agradi, zich zelf zult googelen en al deze berichten leest.

Tja maar Ariat staat niet boven de wet en mag retailers niet verbieden hogere kortingen te geven. Dat de retailers besluiten via contracten dit te accepteren omdat ze anders niet geleverd krijgen is weer een ander verhaal. Dus men mag gerust Ariat producten met 70% korting aanbieden hoor..

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 08:32

Cayenne schreef:
Lynn_Nikita schreef:

Ohhhh dat meen je niet toch wat erg _O-

Ik koop overigens nooit wat bij agradi, mede door die vage prijzen en levertijden.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 09:48

ariatje schreef:
Annekeee schreef:

Tja maar Ariat staat niet boven de wet en mag retailers niet verbieden hogere kortingen te geven. Dat de retailers besluiten via contracten dit te accepteren omdat ze anders niet geleverd krijgen is weer een ander verhaal. Dus men mag gerust Ariat producten met 70% korting aanbieden hoor..

Ik vind dit, in combinatie met je gebruikersnaam, best ironisch :D

En ja, het antwoord over dat het winter was en ik de paaltjes toch vast niet snel nodig zou hebben, heb ik echt gekregen :')
Het is alweer even geleden, maar ik kan me herinneren dat mijn toen-vriend de koffie over de tafel heen proeste van het lachen. Zelf vond ik het toen minder grappig :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 11:15

Ja het is altijd opletten bij Agradi. Vroeger was Agradi nog wel een fijne site, vooral toen ze nog wormenkuren verkochten (zonder recept) kocht ik er vaak. Inmiddels bijna niet meer. Omdat als je gaat googlen je er idd achter komt dat je het ergens anders goedkoper kunt halen en dat die stickerkorting vaak fake is.

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 11:18

ariatje schreef:
Annekeee schreef:

Ik wist niet dat dat niet wettenlijk vast lag.. Maar zo speelt Brokx het spelletje dan ook :D

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 14:51

Cayenne schreef:
'Het is nu bijna december dus de paarden trappen toch het land kapot. Er zit dus vast geen haast bij je bestelling.'

Ze moeten de leveringsvoorwaarden herzien: Wij leveren alleen als wij denken dat u het nodig heeft _O-

Annekeee schreef:

Ze hadden het al gelezen maar zeggen dat het niet waar is wat in deze topics staat :') Stond ergens in het begin van dit topic vermeld na contact met Agradi

ariatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 15:02

Cayenne schreef:
ariatje schreef:

Ik vind dit, in combinatie met je gebruikersnaam, best ironisch :D :')

Hahaha, verdorie je hebt gelijk...lol Maar ik heb echt geen aandelen, hihi.

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 19:30

Laagste prijsgarantie doen ze ook echt niet aan, ik heb namelijk een keer ergens een deken besteld van Amigo en die was echt 40 euro goedkoper dan bij Agradi. Als antwoord kreeg ik toen dat het andere bedrijf het onder de inkoopprijs verkocht en dat zij dat echt niet konden doen. Tja je geeft laagste prijsgarantie of niet toch? :o

En pas wilde ik iets bestellen en was de korting verdwenen bij het afrekenen, terwijl ik wel de kortingscode had ingevoerd. Kreeg 1 of andere foutmelding over het artikelbestand. Krijg ik als reactie een printscreen met aanduiding waar ik de kortingscode in moet voeren, wamt dat was ik vergeten volgens madam Agradi.

Tja nog 1 stapje verder door klikken joh, die code heb ik al ingevoerd. Uiteindelijk heb ik het maar ergens anders besteld, want we kwamen er niet uit zo met zo'n eigenwijze medewerker.