Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Pien63 schreef:Voor wie een kavel wil ophalen reken op minimaal een tot 2 uur wachttijd. Dat is bij BVA auctions aan particulieren vaste prik. Er worden iets van 3.426 kavels geveild. Stel dat een gemiddelde klant 3 items heeft 'gewonnen' dan zijn dat al 1.142 klanten. Nu zijn er 2 ophaaldagen heb ik gezien van 9 - 16:00.
Als ze snel werken met 1 klant per minuut dan redden ze het nog niet binnen de tijd. Verwacht niet dat je gelijk door kan lopen met je printje en je spullen mee krijgt. Het is gewoon in de kou/regen buiten aansluiten in de rij.
Tip, neem een thermoskan mee.
Voor mij reden om niet mee te bieden alhoewel mijn handen bij sommige kavels jeuken, zo leuk
zigranta schreef:Kreeg zelf 1 dag later een mail met bevestiging en factuur erbij, dus neem aan dat er morgen ook nog mails komen, heb zelf ook nog wat meer gekocht

zigranta schreef:Ben wel benieuwd naar wie wat heeft gescoord, jullie ook? Heb o.a chaps,poloshirt, wedstrijdshirt, regenoverbroek en een zomerhoed.
.. gelijk maar met een dagje efteling gecombineerd (hebben een abo)..