Is hypostore betrouwbaar?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 14:49

Yvank_ schreef:
Dat van die brand snap ik volledig! Maar dat doet in mijn ogen helemaal niets af aan de matige kwaliteit van de producten die ik heb of in handen heb gehad :)

Bericht was natuurlijk niet naar jou gericht :)
Iedereen heeft gelukkig hun eigen mening hoe ze graag iets zien of hebben, kan helaas niet aan iedereen hun eisen voldoen dit mede dat er vele mensen zijn met vele meningen. :) gelukkig krijgen we ook heel erg veel positieve reacties. Leer het is en blijft een natuurlijk product, elke koe is anders zo ook kan elke levering anders zijn.

LauLauu schreef:
Al meerdere keren besteld bij hun omwille de mooie spullen, steeds zeer snel ontvangen ondanks het naar BE is. Wel is de kwaliteit niet zo veel..steentjes vallen er heel snel uit of frontfriem gaat vervormen/slapper worden terwijl het zeer goed onderhouden word en nergens tegen komt.

Voor die prijs verwacht je toch meer dan allemaal maar mooi.

Frontriemen worden altijd netjes opgelost gewoon even mailtje doen krijg je vaak gewoon een nieuwe :)

Joscaa

Re: Is hypostore betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 22:08

Frontriemen word altijd netjes opgelost met een aantal nieuwe steentjes die je zelf gemakkelijk kunt plaatsen in je frontrien. Deze worden kosteloos toe gestuurd, maar zolang ze niks van je horen kunnen ze er ook niks aan veranderen.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 22:14

x_Lys schreef:
Lara_Silver schreef:
Een webshop kan er niets aan doen dat de klanten niet op de hoogte gehouden worden? Sorry, onzin! Ik werk in een grote garage van de VW-groep, wij openen maandelijks zo'n 1000 werkorders. Ook bestellen we enorm veel na. Klanten horen ten aller tijde op de hoogte gehouden te worden, zeker als een product niet voorradig is. Je kunt het niet maken dat zij jou op moeten bellen omdat ze al x-tijd niet meer op de hoogte zijn gehouden van hun bestelling, of zelfs gewoon helemaal niet. Je kunt het niet maken een klant zonder nieuws, product of geld te laten zitten, dat is ontiegelijk onprofessioneel. (en tevens een teken van een slordige administratie)

Volgens mij had ik het in eerste instantie over niet leverbare producten, en niet over iets anders om een hele discussie aan te gaan. Er waren al vaak zat redenen aangeven ivm de brand etc.

Oh maar ik ook onder andere. Want wij moeten soms ook een fabrieksbestelling doen, dwz autosleutels, deurpanelen etc. Die worden speciaal gemaakt en zijn niet op voorraad beschikbaar. Maar ook dan houden we de klanten op de hoogte, simpelweg met een 'volgmap'. Kwestie van administratie dus.

Tesssaaa schreef:
Lara_Silver schreef:
Een webshop kan er niets aan doen dat de klanten niet op de hoogte gehouden worden? Sorry, onzin! Ik werk in een grote garage van de VW-groep, wij openen maandelijks zo'n 1000 werkorders. Ook bestellen we enorm veel na. Klanten horen ten aller tijde op de hoogte gehouden te worden, zeker als een product niet voorradig is. Je kunt het niet maken dat zij jou op moeten bellen omdat ze al x-tijd niet meer op de hoogte zijn gehouden van hun bestelling, of zelfs gewoon helemaal niet. Je kunt het niet maken een klant zonder nieuws, product of geld te laten zitten, dat is ontiegelijk onprofessioneel. (en tevens een teken van een slordige administratie)

Ik vind het zo naar dat die brand volledig word genegeerd in de vorming van de meningen.

Die mening is en blijft gevormd op eigen ervaringen en de principes van een baan in de klantenbediening. En ik praatte dan nog niet eens over één specifieke webshop, want ik heb de ervaring zelf ook al meerdere (grote) webshops gemaakt. Ik ging in op de reactie van een bokker die meende dat webshops er niets aan kunnen doen. En sorry hoor, maar dat kunnen ze wel.

Dat er zich een onverwachts en tragisch evenement voordoet, neemt nog niet weg dat je de klanten hierover kunt informeren op een online site, waar je als alles goed geregeld is ook toegang tot hebt buitenaf. Want als de klant niets van de situatie af weet, dmv een waarschuwing op de site bv. dan kan hij daar ook moeilijk begrip voor op brengen.

Verder is mijn doel niet om dit topic te verzieken, maar een kritische noot op een opmerking hier en daar kan echt geen kwaad vind ik persoonlijk.

Tesssaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 23:23

Lara_Silver schreef:
Die mening is en blijft gevormd op eigen ervaringen en de principes van een baan in de klantenbediening. En ik praatte dan nog niet eens over één specifieke webshop, want ik heb de ervaring zelf ook al meerdere (grote) webshops gemaakt. Ik ging in op de reactie van een bokker die meende dat webshops er niets aan kunnen doen. En sorry hoor, maar dat kunnen ze wel.

Dat er zich een onverwachts en tragisch evenement voordoet, neemt nog niet weg dat je de klanten hierover kunt informeren op een online site, waar je als alles goed geregeld is ook toegang tot hebt buitenaf. Want als de klant niets van de situatie af weet, dmv een waarschuwing op de site bv. dan kan hij daar ook moeilijk begrip voor op brengen.

Verder is mijn doel niet om dit topic te verzieken, maar een kritische noot op een opmerking hier en daar kan echt geen kwaad vind ik persoonlijk.
[/quote]

die 'waarschuwing' heeft er gestaan, ik wilde toen namelijk wat bestellen.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 13:12

Tesssaaa schreef:
die 'waarschuwing' heeft er gestaan, ik wilde toen namelijk wat bestellen.

Nou dan, dan snap ik echt niet waarom iedereen zo in de verdediging schiet vanwege die brand. Zeker omdat ik het daar niet over had in mijn oorspronkelijke post en slechts in ging op een bepaalde opmerking.

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 19:53

Aangezien alleen negatieve berichten niet leuk is. Na 4 maanden deze week m'n 2 hoofdstellen binnen gekregen en een cadeau erbij omdat het zo lang duurde. Super dat het eindelijk geregeld is en zoals altijd vind ik de hoofdstellen geweldig! :)

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 21:55

absque_dubio schreef:
Aangezien alleen negatieve berichten niet leuk is. Na 4 maanden deze week m'n 2 hoofdstellen binnen gekregen en een cadeau erbij omdat het zo lang duurde. Super dat het eindelijk geregeld is en zoals altijd vind ik de hoofdstellen geweldig! :)

Fijn dat je ze nu binnen hebt! Kreeg gister zelf ook pakketje van ze binnen met m'n nieuwe jas. :D

PinkyPie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 17:25

Ik heb op 11 december een broek besteld. Duurde eerst al bijna 4 weken voor ik die ontving. Helaas was de broek niet goed dus retour gestuurd
Vervolgens wacht ik nu al bijna 5 weken op terugbetaling. ... :-( tot nu toe geen goede ervaring dus....

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 11:53

PinkyPie schreef:
Ik heb op 11 december een broek besteld. Duurde eerst al bijna 4 weken voor ik die ontving. Helaas was de broek niet goed dus retour gestuurd
Vervolgens wacht ik nu al bijna 5 weken op terugbetaling. ... :-( tot nu toe geen goede ervaring dus....

Stuur ze even een mailtje, misschien is je betaling er tussen door geglipt. De rijbroek was misschien niet op voorraad bij de leverancier waardoor het langer gestuurd heeft, was netjes geweest als je daar een mailtje over gehad zou hebben. Maar stuur over je betaling even een mailtje, dan zal je het vast gauw op je rekening hebben. Iedere 2 weken gaan de terug betalingen er door. :) Ik hoop voor je dat het gauw opgelost word.

PinkyPie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 14:37

Ik heb al 2 mails gestuurd inmiddels...

2a54z6e45r6r

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 12:32

Op hun website staat snelle levering maar ik vind ze best traag. Ik ontvang sneller paketten uit America en UK...

horzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 13:43

Ik heb gisteren rond 11/12u een bestelling geplaatst en het is net binnengekomen. Denk dat dit de snelste levering is die ik ooit heb meegemaakt van een webshop! Heel prettig ook op de hoogte gehouden wanneer mijn pakketje op welke locatie was. Ik ben heel tevreden, mijn volgende bestelling wordt zo'n mooi hoofdstel <3

2a54z6e45r6r

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 13:55

horzel schreef:
Ik heb gisteren rond 11/12u een bestelling geplaatst en het is net binnengekomen. Denk dat dit de snelste levering is die ik ooit heb meegemaakt van een webshop! Heel prettig ook op de hoogte gehouden wanneer mijn pakketje op welke locatie was. Ik ben heel tevreden, mijn volgende bestelling wordt zo'n mooi hoofdstel <3

Kreeg je een tracking nummer?

horzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 14:07

2a54z6e45r6r schreef:
horzel schreef:

Kreeg je een tracking nummer?

Ja, kreeg ik.

2a54z6e45r6r

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 15:32

Hmm echt bizar, ik niet :/

miisshOrse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 15:46

Ik heb ook erg lang op mijn spullen moeten wachten. Ook een aantal keer gehad dat ik spullen besteld had die achteraf niet meer leverbaar waren. Ik vind dat ze prachtig spul hebben, maar tot nu toe is de levertje me erg tegen gevallen. Even wachten is geen probleem. Maar weken wachten vind ik wel vervelend.

2a54z6e45r6r

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 15:54

Of wachten terwijl je op de hoogte gehouden word vind ik ook goed.
Nu staat er bij mijn bestelling voltooid maar heb nog steeds niets binnen. Ook geen tracking nummer of niets.

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 16:16

Ik heb juist hele goede ervaringen met hypostore. Heb er een Bucas deken gekocht omdat 'ie op dat moment daar het goedkoopste was. Maandagmiddag besteld en dinsdag eind van de dag binnen.

2a54z6e45r6r

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 22:43

Pakket is eindelijk binnen, oef!

PinkyPie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 12:17

Fijn dat jullie je spulletjes zo snel hebben. Maar ik heb mijn broek op 11 december (!!!) besteld, teruggestuurd (maat niet goed) en wacht nu nog op mijn geld (verschillende berichten, track en tracenr gegeven, bevestiging van ontvangst retourlevering etc. etc). Snap niet dat dit zo lang moet duren....

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 15:52

PinkyPie schreef:
Fijn dat jullie je spulletjes zo snel hebben. Maar ik heb mijn broek op 11 december (!!!) besteld, teruggestuurd (maat niet goed) en wacht nu nog op mijn geld (verschillende berichten, track en tracenr gegeven, bevestiging van ontvangst retourlevering etc. etc). Snap niet dat dit zo lang moet duren....

Dit was geloof ik al afgehandeld, geld zal gerust vandaag of morgen op je rekening staan. Bank heeft nu eenmaal 1 a 2 dagen nodig de overboeking te verwerken.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 16:44

Joscaa schreef:
PinkyPie schreef:

Dit was geloof ik al afgehandeld, geld zal gerust vandaag of morgen op je rekening staan. Bank heeft nu eenmaal 1 a 2 dagen nodig de overboeking te verwerken.

Jij werkt bij Hypostore?

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 15:17

PinkyPie schreef:

Is het inmiddels opgelost? Ik maak dit nu (helaas) voor een tweede keer mee en heb het van meer mensen gehoord of gelezen. Mijn pakket is volgens de track & trace precies 4 weken geleden bij hun aangekomen, wettelijk gezien moeten ze dan binnen 14 dagen het geld retour storten. Maar dat gebeurt dus niet want ik heb nog steeds niets. Heb er nu maar achteraan gemaild. Jammer, want na de vorige slechte ervaring dacht ik het nog een kans te geven, een foutje kan altijd. Maar nu 2x dezelfde fout in nog geen jaar tijd.. Jammer want opzich is het een leuke webwinkel met exclusieve producten.

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 15:57

Ik heb vrijdag mijn prachtige Samshield probleemloos binnen gehad en vorige week ook 3 keps.

Jaime, heb je ze erover gebeld of gemaild? Vervelend dat het zo loopt, vooral omdat je het een 2e kans wilde geven -O-

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 10:50

Ik wordt ook altijd heel blij van mijn hypostore pakketjes <3 . Binnenkort weer een nieuw fantastisch hoofdstel bestellen en als ik het bij elkaar gespaard krijg ook ooit een nieuw cap hihi.