Slechte service Divoza

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

max66

Re: Slechte service Divoza

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 19:32

in Heteren vind ik het personeel wel behulpzaam eigenlijk. Ze hebben goed geholpen met het zoeken van passende, niet te dure, leren rijlaarzen voor mijn dochter (niet geslaagd overigens) en goed geholpen met een passende cap vppr mezelf.
Ik vind het wel prettig dat je ongestoord kunt snuffelen zonder verkoper in je nek.....

Annoya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 19:36

tiwi1969 schreef:
Ik kom liever bij Divoza Staphorst dan EJ Zwolle.

De winkel van Divoza is lichter en zonder trappen bereikbaar, het assortiment van Divoza spreekt mij in de regel meer aan. Ik kan er beter vinden wat ik zoek en de voorraad dekens in grote maten is beter.
Over service kan ik niet zoveel zeggen, ik weet meestal zelf wel wat ik nodig heb.

Online bestel ik bij allebei, net wie de beste aanbieding heeft.

Ik ben altijd heel tevreden over Divoza. Laatst een paar jodhpurs schoenen gekocht na drie dagen liet de zool los. Productiefout, niet voldoende aangesmeerd met lijm op die plek. Dus ik terug, ik heb gewoon nieuwe gehad, terwijl ze het ook wel hadden mogen laten lijmen door de zadelmaker wat mij betreft.
De kennis van het personeel let ik niet op. Zij kennen mijn paard niet, als ik een ander bit zo moeten zou ik het eerder met mijn instructeur bespreken. Larissa van Boer en Peerd uit Diever vertrouwde wel ik haar advies, maar haar toenmalige vriend Olivier was ook mijn hoefsmid. :D

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 21:59

Jasper_C schreef:
Misschien lezen ze mee...

Was dat maar zo, er zijn meerdere slechte-ervaringen topics over Divoza.

Jasper_C

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-15 22:20

Na dit bericht waren ze wel ineens een stuk toereikender.

Misschien is het dan gewoon geluk.

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 22:28

XxDiandraxX schreef:
wat ik ook een nadeel vind van divoza (die naar mijn idee wel een fijn assortiment aanbieden) dat als ik iets bestel (woon in tilburg dus geen winkel in de buurt) en het past niet dat ik dan 2x verzendkosten op me krijg.

ook een keer contact opgenomen omdat een product niet helemaal goed was en werd ook alles behalve vriendelijk te woord gestaan, voor mij geen divoza meer.

Dat had ik ook en is wettelijk dus zelfs verboden. Toen ik erover mailde wed mij gevraagd of ik wel de informatie over retourneren had gelezen.... Ehhh, dat had ik en ik had het over de kosten van het toesturen die ze bij retour zenden van hele bestelling terug horen te storten. Dat antwoord met de link van de pagina waarop de regels stonden op de website van webwinkel keurmerk gemaild.
Daarop kreeg ik een heel kortaf antwoord dat ze het zouden terugstorten. Excuus? Wat is dat?

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 22:35

BrankaZ schreef:
XxDiandraxX schreef:
wat ik ook een nadeel vind van divoza (die naar mijn idee wel een fijn assortiment aanbieden) dat als ik iets bestel (woon in tilburg dus geen winkel in de buurt) en het past niet dat ik dan 2x verzendkosten op me krijg.

ook een keer contact opgenomen omdat een product niet helemaal goed was en werd ook alles behalve vriendelijk te woord gestaan, voor mij geen divoza meer.

Dat had ik ook en is wettelijk dus zelfs verboden. Toen ik erover mailde wed mij gevraagd of ik wel de informatie over retourneren had gelezen.... Ehhh, dat had ik en ik had het over de kosten van het toesturen die ze bij retour zenden van hele bestelling terug horen te storten. Dat antwoord met de link van de pagina waarop de regels stonden op de website van webwinkel keurmerk gemaild.
Daarop kreeg ik een heel kortaf antwoord dat ze het zouden terugstorten. Excuus? Wat is dat?

Toch lijkt het alsof ze meelezen, mijn klacht zou worden doorgespeeld en her verschuldigde bedrag zou worden terug gestort. Maar idd verontschuldigingen zitten er niet bij en ik denk dat het gewoon zo blijft omdat veel mensen er toch intrappen of het er maar bij laten.

Heb er ook bij vermeld dat hun voorwaarden niet boven de wet gaan maar juist andersom en ze zich daar dus aan hebben te houden.

Maar voor mij geen divoza meer!

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 23:38

Ik kom er nog steeds maar wel alleen om gewoon om zelf te shoppen, hulp vragen heeft geen zin.

Paar leren laarzen gekocht die binnen een halfjaar kapot waren.. Kwam in de winkel met bon en alles maar kreeg te horen dat de schoenmaker daarvoor is.

Vriendin heeft daar Petries aan laten meten. Weken gewacht en toen kwam ze daar waren het totaal andere laarzen. Weer weken wachten en gewoon niks meer horen. Vervolgens belt ze zelf en zeggen ze doodleuk: oh die staan hier al weken klaar!

Zelf laatst nog gevraagd of een cap die ik graag wilde nog in mijn maat is. Op de site stond op voorraad in het magazijn. Zij zeiden zonder te kijken direct: nee die hebben wij niet. Dus naar huis gegaan en besteld, volgende dag in huis. Lag daar dus gewoon in het filiaal..

Heb ook nog wat drama gehad met een hoofdstel maar dat zal ik jullie besparen.. :D

Waardeloze winkel dus! Leuk om af en toe even een rondje te lopen maar service en klantvriendelijkheid kennen ze daar niet.

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 12:51

Ik had ook een slechte ervaring met Divoza (betrof een bestelling die ik wilde plaatsen en wat afgewimpeld werd in twee verschillende vestigingen). Daarom een klachtmail hierover gestuurd naar Divoza zelf en ben daarna super geholpen en de levering heeft plaatsgevonden.

angelawwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 13:04

ik heb alles voor mijn pony gekocht bij divoza, wel via bestelling.. toch voor ruim 700 euro besteld alles bij elkaar en nooit iets mis gegaan. in de winkel zelf hier in Enschede lopen wel wat vreemde figuren rond. sommige gaan je over artikelen de les lezen terwijl je ze zelf al jaren gebruikt, raden dingen af en worden bijna boos (zijn wel degelijk geïrriteerd) als je het toch neemt. evenals dat ze iets aanraden en je neemt het niet. ik hoef dan ook in de divoza winkel in Enschede door niemand geholpen te worden want ik irriteer me alleen maar aan die verkopers.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 13:28

angelawwijk schreef:
ik heb alles voor mijn pony gekocht bij divoza, wel via bestelling.. toch voor ruim 700 euro besteld alles bij elkaar en nooit iets mis gegaan. in de winkel zelf hier in Enschede lopen wel wat vreemde figuren rond. sommige gaan je over artikelen de les lezen terwijl je ze zelf al jaren gebruikt, raden dingen af en worden bijna boos (zijn wel degelijk geïrriteerd) als je het toch neemt. evenals dat ze iets aanraden en je neemt het niet. ik hoef dan ook in de divoza winkel in Enschede door niemand geholpen te worden want ik irriteer me alleen maar aan die verkopers.

Die man die er loopt is volgens mij de enige waar je nog wat aan hebt, mocht je er toch nog een keer heen moeten. Is een aardige vent en niet te beroerd ook om even mee te denken in alternatieven, als ze het zelf niet hebben.

angelawwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 13:38

Sonja schreef:
angelawwijk schreef:

Die man die er loopt is volgens mij de enige waar je nog wat aan hebt, mocht je er toch nog een keer heen moeten. Is een aardige vent en niet te beroerd ook om even mee te denken in alternatieven, als ze het zelf niet hebben.

weet je zo wie dat is? ik heb daar eigenlijk nog nooit een vent zien lopen, alleen een jonge van... zon jaar of 22-25?

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 13:42

XxDiandraxX schreef:

Ja klopt, beetje rare gang van zaken is dat! Je kunt wel gratis retourneren door om een antwoordnummer te vragen maar daar is op de site niets over terug te vinden.

Jasper_C

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-15 18:59

Misschien hebben ze wel geen antwoordnummer, dit is niet verplicht.

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 19:08

denice schreef:
Ik vind het ook maar een stelletje mutsen daar in de winkels, zuchten s je wat vraagt en je staat er gerust een kwartier in de rij.

Ik ga liever naar hypoplaza!

Grappig , hier juist veel liever andersom.

Heb alleen maar goede ervaringen met Divoza :j

Jasper_C

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-15 19:21

En waarom negatieve ervaringen met Hypoplaza. (Sorry ben erg nieuwsgierig)

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 19:23

Jasper_C schreef:

Ze hebben een antwoordnummer, dat noemen ze alleen pas als je specifiek iets over de verzendkosten vraagt.

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 19:31

Hier prima ervaringen met divoza.
Als er een keer iets niet klopte oid is het altijd keurig opgelost.

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 19:54

Jasper_C schreef:
En waarom negatieve ervaringen met Hypoplaza. (Sorry ben erg nieuwsgierig)

Vind het ten eerste al vrij irritant dat als je bij Hypoplaza in de winkel loopt je wel minstens 3 x personeel naar je toe krijgt met de vraag of ze je kunnen helpen o.i.d.

Vind het personeel veel minder kennis hebben van artikelen.

En heb al eens eerder moeite gehad met dingen ruilen , vrij snel kapot gaan etc.

Verder slaag ik bij Divoza altijd veel beter :j

Jasper_C

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-15 22:50

Laurie schreef:
Jasper_C schreef:

Ze hebben een antwoordnummer, dat noemen ze alleen pas als je specifiek iets over de verzendkosten vraagt.

Misschien is het een idee om dat meteen even te delen met ons. DAt scheelt een hoop ellende.

Zoefferd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 22:57

ik wacht nu al 14 weken op een cap -O-

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 10:54

Oh toen ik 6 maanden had gewacht op een rijbroek vond ik dat ik voldoende geduld had gehad met ze. Als ze nou net zo snel met bezorgen waren als met het terugboeken van mijn geld was ik heel blij geweest..

Zoefferd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 11:50

6 maanden?! :wow: ik kan dit amper vol houden.. :(

EvaaxGucci

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 19:42

Ik heb eigenlijk juist alleen maar goeie ervaringen met Divoza.. Ik heb er een aantal keer iets besteld, best vaak eigenlijk en altijd was het een paar dagen later al in huis! Nog nooit iets stuk van gegaan ofso, heb dus nog nooit iets terug hoeven te sturen. Alleen ik woon ook in omgeving Tilburg, dus geen Divoza winkel in de buurt waar ik evt. iets om zou kunnen ruilen.

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 22:09

Ik heb fjorden met lastige maten, klein maar dik bijv en dan ligt het echt aan merk/model of het past. Is dus echt uitproberen. Maar als het goed is word het geregeld.

GMekkes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 12:59

Ik ben jaren klant geweest bij Divoza, vaker situaties gehad maar na de laatste keer was ik er echt helemaal klaar mee :wave:
De houding van sommige medewerkers naar de klant vind ik werkelijk onbeschoft en onprofessioneel -:(-
Op de klacht die ik heb ingediend heb ik niet eens een reactie gekregen, dan kunnen ze wat mij betreft de boom in.

Ik geef mijn geld nu uit bij o.a. de EJ, Paardendrogist en Kramer :D