Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
tiwi1969 schreef:Ik kom liever bij Divoza Staphorst dan EJ Zwolle.
De winkel van Divoza is lichter en zonder trappen bereikbaar, het assortiment van Divoza spreekt mij in de regel meer aan. Ik kan er beter vinden wat ik zoek en de voorraad dekens in grote maten is beter.
Over service kan ik niet zoveel zeggen, ik weet meestal zelf wel wat ik nodig heb.
Online bestel ik bij allebei, net wie de beste aanbieding heeft.
XxDiandraxX schreef:wat ik ook een nadeel vind van divoza (die naar mijn idee wel een fijn assortiment aanbieden) dat als ik iets bestel (woon in tilburg dus geen winkel in de buurt) en het past niet dat ik dan 2x verzendkosten op me krijg.
ook een keer contact opgenomen omdat een product niet helemaal goed was en werd ook alles behalve vriendelijk te woord gestaan, voor mij geen divoza meer.
BrankaZ schreef:XxDiandraxX schreef:wat ik ook een nadeel vind van divoza (die naar mijn idee wel een fijn assortiment aanbieden) dat als ik iets bestel (woon in tilburg dus geen winkel in de buurt) en het past niet dat ik dan 2x verzendkosten op me krijg.
ook een keer contact opgenomen omdat een product niet helemaal goed was en werd ook alles behalve vriendelijk te woord gestaan, voor mij geen divoza meer.
Dat had ik ook en is wettelijk dus zelfs verboden. Toen ik erover mailde wed mij gevraagd of ik wel de informatie over retourneren had gelezen.... Ehhh, dat had ik en ik had het over de kosten van het toesturen die ze bij retour zenden van hele bestelling terug horen te storten. Dat antwoord met de link van de pagina waarop de regels stonden op de website van webwinkel keurmerk gemaild.
Daarop kreeg ik een heel kortaf antwoord dat ze het zouden terugstorten. Excuus? Wat is dat?

angelawwijk schreef:ik heb alles voor mijn pony gekocht bij divoza, wel via bestelling.. toch voor ruim 700 euro besteld alles bij elkaar en nooit iets mis gegaan. in de winkel zelf hier in Enschede lopen wel wat vreemde figuren rond. sommige gaan je over artikelen de les lezen terwijl je ze zelf al jaren gebruikt, raden dingen af en worden bijna boos (zijn wel degelijk geïrriteerd) als je het toch neemt. evenals dat ze iets aanraden en je neemt het niet. ik hoef dan ook in de divoza winkel in Enschede door niemand geholpen te worden want ik irriteer me alleen maar aan die verkopers.
Sonja schreef:angelawwijk schreef:ik heb alles voor mijn pony gekocht bij divoza, wel via bestelling.. toch voor ruim 700 euro besteld alles bij elkaar en nooit iets mis gegaan. in de winkel zelf hier in Enschede lopen wel wat vreemde figuren rond. sommige gaan je over artikelen de les lezen terwijl je ze zelf al jaren gebruikt, raden dingen af en worden bijna boos (zijn wel degelijk geïrriteerd) als je het toch neemt. evenals dat ze iets aanraden en je neemt het niet. ik hoef dan ook in de divoza winkel in Enschede door niemand geholpen te worden want ik irriteer me alleen maar aan die verkopers.
Die man die er loopt is volgens mij de enige waar je nog wat aan hebt, mocht je er toch nog een keer heen moeten. Is een aardige vent en niet te beroerd ook om even mee te denken in alternatieven, als ze het zelf niet hebben.
XxDiandraxX schreef:wat ik ook een nadeel vind van divoza (die naar mijn idee wel een fijn assortiment aanbieden) dat als ik iets bestel (woon in tilburg dus geen winkel in de buurt) en het past niet dat ik dan 2x verzendkosten op me krijg.
Jasper_C schreef:En waarom negatieve ervaringen met Hypoplaza. (Sorry ben erg nieuwsgierig)
ik kan dit amper vol houden..