Slow feeder scheef geleverd bij barefeet, ervaringen gezocht

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 18:38

Het is absoluut niet bedoeld als natrappen :)
Reageer puur even op de moppers uit de openingspost.

Ik ga nu offline dus mocht iemand daar nog vragen over gaan stellen dan staat het er maar vast zodat dat niet (zoals gezegd) alsnog een eigen leven gaat leiden terwijl ik er niet op kan reageren op dat moment.

Anoniem

Re: Slow feeder scheef geleverd bij barefeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 18:41

Excuus dan.... :)
Dit zal wel loslopen lijkt mij verder? Je hebt het goed recht kunnen zetten.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 18:45

Ik hoop het, en hoop dat TS en ik het samen op kunnen lossen op een fijne manier waar ze geen al te slecht gevoel aan over houdt.

Ik ben weg, fijne avond en weekend allemaal :wave:

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 00:44

Ik weet niet of iedereen het zo zal lezen, maar het is eigenlijk wel een mooie gratis reclame geworden.
Want als ik lees hoe enorm coulant pmarena zich opstelt, heb ik gelijk zoiets van daar kan ik goed iets bestellen.

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 06:39

Ik heb ook een net (2) via pmarena. Mijn was indd ook schreef dacht ik. Tot ik hem uit had gelegd zag ik dat deze echt vierkant was.. Ik heb uiteindelijk besloten hem wel van punt naar punt aan elkaar vast te maken om het zo makkelijker te maken voor de staleigenaar om hem op te hangen. Werkt ook prima. Heb nu 3/4 vierkant en 1/4 een punt die ik dichtknoop en een musketonhaak eraan.

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 08:29

Ash, heb je daar een foto van? Mag ook via
pb!

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 08:36

Ik heb ook dit hooinet besteld. Mijn eerste reactie was ook: hij is scheef!
Gelukkig dacht ik verder na en ik zei tegen ons mama, dat komt vast omdat hij van een rol komt (mijn logica :+ ). Ik heb het hooinet niet strak uitgelegd maar ik heb er uiteindelijk wel 2 vierkante hooinetten van kunnen maken, dus hier is het ook goed afgelopen!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 10:30

Misschien een tip om een bestandje met de uitleg bij de facuur te doen oid? :D

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 11:03

Sinds ik het op de site erbij heb gezet hoor ik niemand er meer over gelukkig :)

TS was de eerste :P En heb toen maar meteen nòg een stuk "let op" tekst erbij gezet :j

Maar daarvoor konden de meeste mensen gelukkig zelf ook al bedenken dat net soepel is en de vierkantjes van de mazen kunnen vervormen onder verschillende omstandigheden, maar dat je die gewoon weer recht kan trekken :)

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 13:37

Anoniem schreef:
Pmarena waarom ga je nog verder door met je gelijk bewijzen nu? Dat lijkt me een beetje overbodig aangezien jij je onwijs goede service al hebt kunnen laten zien en TS hier zelf na de OP niet meer heeft gereageerd. Nu alsnog dingen neer blijven zetten neigt imo een beetje naar natrappen.

Mooie service pmarena. Maar blijf wel tactisch. Klanten kunnen ook fouten maken of zich vergissen. Dus ook met bovenstaande ga ik mee vooral ik zie dat je erop blijft reageren, zelfs nadat je aangaf te stoppen. Als bokker oke, maar als verkoper misschien niet zo handig.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 13:52

Ts, meteen dreigen met aangifte is niet netjes. Dit lijkt meer op een wanhoopspogingen om geld terug te krijgen voor iets wat je zelf dus kapot hebt gemaakt. Als jij netjes bent, net als Pmarena dan bied je haar je excuses aan en aanvaard je haar voorstel voor het opsturen van het net met afgeknipte stukken.
Als jij met dit verhaal bij de politie komt dan krijg je meteen een enkeltje naar buiten want dit is overduidelijk niet de schuld van de webshop. Dus neem je verlies en draai er een eind aan, aangezien je zelf ook een shop hebt doe je jezelf hiermee veel meer kwaad dan goed.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 14:06

Knert: ik weet het, ben een ervaren bokker en weet hoe topics om kunnen draaien / hoe mensen overhaaste conclusies kunnen trekken en zich tegen iemand kunnen keren :j

Zat daarom ook te twijfelen of ik de laatste reactie wel zou plaatsen :)

Maar ik wil gewoon openheid van zaken geven en reageren op àlle klachten van TS. Dit stukje was ik namelijk nog niet aan toe gekomen, voor mij is het nu ook een drukke tijd en dan dit gedoe er nog eens bij....dus dat was er nog even bij ingeschoten :=

Als het topic ineens op slot zou gaan ofzo dan staat er wel mooi in de OP de beschuldiging dat ik TS iets aangesmeerd zou hebben / verkeerd voorgelicht zou hebben en dat is gewoon niet waar.

Ze bleef namelijk mopperen over het formaat van het net (via de mail, in de uren na het openen van het topic) en mij beschuldigen dat het veels te groot is, niet wat ze besteld had en dat ze de verkeerde afmeting heeft gekregen waar ze sowieso niets van had kunnen maken enz.

Waardoor ik het wel fijn vind om haar even zwart op wit te herinneren hoe het daadwerkelijk is gegaan, wellicht dat het voor TS hier zo makkelijker terug te lezen is dan via allerlei mails want het zijn er inmiddels zoveel die naast en door elkaar heen lopen :=

En dan weten anderen het ook maar gelijk zodat daar geen verdere speculaties over hoeven plaats te vinden, is het meteen voor iedereen duidelijk hoe de vork in de steel zit :)

Iedereen mag daar verder het zijne van denken, ik wil gewoon graag even van de kans gebruik maken om ook die beschuldiging te weerleggen.

Lijkt me ook wel begrijpelijk toch :)

Nogmaals: ik hoop dat TS gewoon het net + de afgeknipte stukken terug stuurt zodat er eindelijk echte duidelijkheid komt wat er nu precies aan de hand is geweest, en ik zal mijn best doen het zo netjes mogelijk op te lossen :j

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 15:42

Dat je het op wil lossen siert je. En je eerste bericht met je eigen quote was al beresterk. Jij had mij al overduidelijk overtuigd. Verdere onderbouwingen doen afbreuk.

Maar je lost het verder goed op. En zie jou ook nog wel eerlijk toegeven wanneer hij ECHT scheef was.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 21:03

ik snap hem sowieso niet, als je de punten eraf knipt, dan zitten er toch gaten in?

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 21:33

Het is een ongeknoopt net, elke maas/vierkantje staat dus op zich. Knippen heeft geen invloed op de overgebleven mazen. Wat je weg knipt, is weg, maar wat overblijft, blijft even sterk.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 11:26

Inderdaad, het net komt gewoon "van de rol" waar ik het ook gewoon af knip, net als de producent doet overigens, die "knipt" de uiteindes ook gewoon af op de bestelde lengte, in mijn geval 10 meter :)

Het rafelt eigenlijk niet of nauwelijks (misschien de eerste mm na de knip) , je hoeft het net dus alleen dicht te maken op de manier dat je het wilt gebruiken. Zie ook de foto's die ik geplaatst heb.

Alleen als je bij een net "in rust" schuin lijkende stukken af gaat knippen dan hou je in opgespannen toestand natuurlijk geen vierkant / rechthoekig net meer over...

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 12:57

ahhhh…ik snap um :+
Ik dacht dat diegene bij een dichtgeknoopt net de punten er zo afgeknipt had, snapte er geen biet van :D

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 21:43

Ik heb van de week ook mijn net binnen gekregen, vermoedelijk van dezelfde rol dus. Vandaag geknipt naar twee stukken en het was duidelijk hoe het eruit zag. Ik moet nog de zijkanten dichtknopen, maar het ziet er goed uit en ik ben erg tevreden over het contact met en de service van pmarena!

orkaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 12:03

echt pmarena petje af...

klanten die meteen gaan dreigen met politie....ik was er al echt klaar mee geweest.

Sowieso het hele aankoopbedrag vergoeden vind ik bij een door de TS zelf verknipt net er van uit gaande dat het gewoon recht was (echt over de top).......

En TS schaam je!!! door je houding voor iemand van 41 jaar oud...je zou beter moeten weten. PS en je spelling laat ook nogal eens te wensen over.(ik dacht dat ik met iemand van 15 te doen had..op basis van je openings tekst...)die totaal ongebgrijpelijk was en is.

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 12:07

Vindt het vooral erg raar dat ts wel een topic kan openen maar als veel mensen het niet met haar klacht eens ze zich hier niet meer laat zien. Zegt nog meer over Ts als de verkoopster. En wat al heel vaak gezegd is knippen in iets waarvan je denkt dat het scheef is niet echt slim.

Patsab

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 19:17

Netjes van je hoor pmarena! Ik denk inderdaad dat ts de veelgemaakte fout heeft gemaakt met denken dat zo'n net ook echt vierkant uit het pakje komt, heb die fout zelf ook gemaakt alleen bij een net van 4 bij 4 meter, leek een driehoek en ik was ook verbolgen erover totdat zwagerlief me uitlegde Hoe het zat met mazen en trekkracht, stond ik ook een beetje blond te kijken.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 19:30

Petje af voor pmarena!
Veel good will van jou kant.
Van de ts geen spoor meer??

Ben wel benieuwd hoe het beruchte net er nou eigenlijk uitziet. .
(als je het thuis geleverd krijgt )

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 19:35

Ben zelf ook erg benieuwd :j

Ik heb verder niks meer gehoord van TS dus moet ook maar afwachten wat er verder gaat gebeuren, misschien staat de postbode wel ineens aan de deur met het net morgen...geen idee :)

Ik weet eigenlijk niet zo goed waar ik goed aan doe: als het hier komt nog vermelden wat er nu aan de hand was, of het gewoon hier bij laten omdat het verder iets tussen mij en TS is eigenlijk.

Wat dat betreft valt voor beide manieren van aanpak wat te zeggen...of er op aan te merken in de categorie "je doet het toch nooit goed".

In principe heb ik zoiets van TS heeft het zelf openbaar gemaakt, dan handelen we het openbaar af ook, openheid van zaken zodat er geen gespeculeer hoeft te ontstaan verder :)

Aan de andere kant heb ik nu ook al kritiek daarop gekregen :P

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 19:42

Nah, je kan het nooit voor iedereen goed doen ...

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 22:59

pmarena schreef:
Ik weet eigenlijk niet zo goed waar ik goed aan doe: als het hier komt nog vermelden wat er nu aan de hand was, of het gewoon hier bij laten omdat het verder iets tussen mij en TS is eigenlijk.
Ik denk dat jouw verhaal inmiddels wel duidelijk is, dus ik zou het hierbij laten en het verder aan de TS overlaten of ze nog iets wil vermelden.