Ervaring met stal Langelaan in Schipluiden?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mellanion84

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 13:01

Ken je dat spelletje waar 1 iemand iets zegt/ verteld en het vervolgens door 10 man herverteld wordt......
Enne Twinkelbel, als je niet alles van de staleigenaar hoort zou ik wat je wel hoort met een korrel zout nemen. Roddelen is nou eenmaal een leuke bezigheid.

Heeft het managment recht om iemand vragen om te vertrekken? tuurlijk, maar ook daarbij speelt mee dat het "maar" mensen zijn en dus speelt persoonlijke voorkeur, gevoelens enzo ook mee. Linksom of rechtsom het is nooit zwart of wit maar een heel grijs gebied als er mensen weggestuurd worden.

ElizeVdS

Re: Ervaring met stal Langelaan in Schipluiden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 23:03

Pfff.. het kan mijn pessimisme zijn, maar het lijkt nu wel een beetje rellen om het rellen te worden hier.

Ik denk dat iedereen haar mening nu duidelijk gemaakt heeft. Ieders visie is simpelweg anders, dat geeft ook niet. Iedereen heeft het recht op een eigen mening.

De enige manier om een stal te ervaren is door er heen te gaan, ook met de mensen te praten. Nog een keer extra te gaan. Wat hier terecht gezegd wordt: overal is wel wat over te zeggen. En iedereen zoekt iets anders in een stal.