Lijkt me ook fijn, maar alleen verschillen de kosten dan zo per maand ivm losse berekening stro.... heb best een viezerik dus dat is dan uiteindelijk rond de 400 per maand... en dan is sander marijnissen wel stuk luxer weer.... dus moet echt alles ff zien ter overweging.
Ik gebruik 1 grote baal stro per 4 weken voor 2 paarden. Dus een hele vieze 1 baal per 4 weken. Stro is nu niet duur. Heb 4 jaar geleden wel eens 90 euro voor een grote baal betaald. Nu niet meer dan 50 euro. Weet ik niet precies, ligt aan het gewicht.
Ja dat is t punt dan snap je... ik vind het een fijn idee dat ik hem lekker in t stro kan zetten omdat het mijn baal is, maar 400 per maand is weinig verschil met een stal waar er super veel luxe is en net wat meer faciliteiten dan hertenhof
Heb toevallig net makelaar nog gebeld die dat regelt.... We zijn in de screeningronde, maar definitief pas eind van de week. Het was wel positief zei hij, dus in principe gaat het door Jeej!!!
Debbehoeve vind ik wauwie maar is wel langer dan 30minuten vrees ik....
Jet
Geplaatst: 09-12-14 23:36
Haha, ik heb gerekend vanaf Akersloot , ik ging er al helemaal vanuit dat je daar gaat wonen . En dat dan wel met de routeplanner, globaal van Akersloot naar Warmenhuizen.
Staar je niet blind op de tunnel, via de A9/A22 ben je er zo onderheen, vanuit Akersloot nog geen kwartier vermoed ik.
Ik ken een aantal mensen die vanuit Haarlem de tunnel onderdoor doken om daar hun paard te stallen, de stallingsprijzen verschillen nl nogal boven en onder het kanaal.
Ik kom uit haarlem en ga juist weg daar! Ik sta gestald op fijne stal..in haarlem.ik hoef niet weg maar heb liever alles aan de tunnelkant van akersloot ik werk ook in die omgeving dus dat is tijdtechnisch ook praktischer!