Ervaringen met bestellen bij Krämer?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Cemlys

Re: Ervaringen met bestellen bij Krämer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 17:20

Ik heb inmiddels mijn pakketje keurig gekregen. ook binnen de week. Dus zeer tevreden.

Marive: heel vervelend, zeker omdat het soms opgeschoven wordt. Natuurlijk zijn zij ook afhankelijk van een leverancier, maar daar heb je als klant weinig aan, zeker als je iets echt nodig hebt

Marive

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 17:22

Ja snap inderdaad dat zij ook afhankelijk zijn van een leverancier, maar de schoenen die ik besteld heb staan nog steeds op de site met als levertijd binnen 13 dagen. Dus vandaar dat ik het wel apart vind. Maar ik wacht nog eventjes af, wil ze echt heel graag hebben namelijk :D

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 19:18

Anders contact opnemen met de klantenservice en om duidelijkheid vragen.

Verar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 16:00

Ik heb een rijbroek gekocht maar door een operatie kon ik de rijbroek niet passen toen ik hem binnen kreeg. Ik had gehoopt dat dit ik het pakket net voor de operatie binnen kreeg. Na een mailtje mocht ik de broek passen zodra het weer lukte, en dit was echt een ruimte tijd later. Eventueel had ik hem dan zelfs nog mogen retourneren maar dit was niet nodig.

StarsStripes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 15:57

Top winkel. Bestel er regelmatig. Webshop is ook super overzichtelijk en retourneren gaat zeer gemakkelijk.
Verder altijd alles netjes verpakt en op tijd afgeleverd.