Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
quartel schreef:NatasjavE schreef:Ik vind 90 tot 100 euro helemaal niet zo bijzonder qua prijs moet ik zeggen.
Voor 21 euro kan het natuurlijk nooit.
wel dus....dat krijg je bij Spencer als je meerdere op 1 locatie laat doen.
Het klinkt bizar maar het is wel echt waar.
Ik betaalde laatst 130 euro in plaats van die 21 euro
Caira schreef:laag bij de grond Ania, er zijn namelijk 4 mensen die achter elkaar hetzelfde zeggen en jij pikt enkel degene die gebitsverzorger is eruit. Hij kan nooit grondig en gedegen werken met zoveel paarden op 1 dag.
Ania schreef:Echt ik snap niet dat je je tot dat niveau verlaagd om een andere tandarts de grond in te boren.
Ania schreef:NataschaE, ik vind hem ook erg goedkoop, maar daar ga ik natuurlijk niet over klagen
.
NatasjavE schreef:Ania schreef:NataschaE, ik vind hem ook erg goedkoop, maar daar ga ik natuurlijk niet over klagen
.
Laat is een DA met een mondklem en een lamp de achterste kiezen voelen en zien.
Denk dat je gaat schrikken.
Deden ze hier op stal ook.
Dat was overigens niet door het werk van deze meneer maar van een ander die meende dat het niet elektrisch hoefde.
NatasjavE schreef:Ania schreef:NataschaE, ik vind hem ook erg goedkoop, maar daar ga ik natuurlijk niet over klagen
.
Laat is een DA met een mondklem en een lamp de achterste kiezen voelen en zien.
Denk dat je gaat schrikken.
Deden ze hier op stal ook.
Dat was overigens niet door het werk van deze meneer maar van een ander die meende dat het niet elektrisch hoefde.
Albert schreef:Ania schreef:Echt ik snap niet dat je je tot dat niveau verlaagd om een andere tandarts de grond in te boren.
Ik heb het nergens over de kwaliteit van zijn werk gehad, vind het niet nodig, zelfs ongepast om iemand de grond in te boren.
Heb alleen in twee posts aangegeven dat deze prestaties tegen deze vergoeding voor mij niet mogelijk zijn.
NatasjavE schreef:@quartel Heb je geluk gehad....want ik ken ook andere verhalen.
En ja uit eerste hand