ervaring zadelpasservice divoza

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-14 06:06

Haha ik geloof het ook nog niet karin... ik wil vanmiddag zelfs nog voor de zekerheid bellen haha of is dat erg? Zit mij nog niet lekker. Ik heb morgen ook gelukkig een afspraak met henri. Hij is ook de jongen die ons de eerste keer heeft geholpen. De 2de passing was hij op vakantie. Maar hij is weer terug. Ben benieuwd na 7 weken zal hij wel super goed moeten liggen denk je niet? Hoi aryrhmical, fijn dat je goeie ervaringen hebt. Was het bij mij ook maar zo snel gegaan. Ik baal er echt zo van. Op dinsdag had ik de 2de passing en op die dag werden zelfs de zadels opgehaald en kwamen ze de vrijdag meestal terug. Maar ik ben al 5, 5 week verder na de 2de passing.

appiesjappie

Re: ervaring zadelpasservice divoza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-14 09:39

ik bel nu met divoza voor de zekerheid ;)

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-14 09:47

Ze wisten van niks. Weer blij dat ik gebeld heb! Maar ik mocht wel langs komen. Ik zo maar het zadel ligt er wel???? Ja het zadel ligt er wel...

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-14 14:35

Het stond niet in de agenda maar de zadelpasser wist het gelukkig wel.

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-14 10:46

Jow net terug uit staphorst met het zadel! Henri gaf aan dat de communicatie met het hoofdkantoor echt slechtbis! Joh niks van gemerkt nu een weekje testen

loveklazien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 10:58

Is het gelukkig toch nog goed gekomen!

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-14 16:58

Ja zeker! Hij moet nu toch wel heel lekker zitten ha ha als het morgenvroeg nog een beetje koel is zullen we hem eens gaan proberen. Als je wil weten waar je spullen zijn moet je aan het hoofd kantoor vragen of ze je door willen verbinden naar de winkel. Weet je zeker dat je een goed antwoord krijgt. Goeie leer voor de volgende keer!

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-14 20:31

De eerste ritjes op mijn zadel gehad. De eerste keer dacht ik het word echt helemaal niks. Zo n verschil! Maar vandaag ging het al beter gelukkig!

Hubbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 20:55

eind goed al goed :+

Marjo89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 19:27

Ik kom ook even mijn mening hier delen.

Al bijna 3 maand ben ik onderweg voor een nieuwe zadel van de Divoza.
Een Rossner Atlanta 16 inch, met een Wide boom. En daar begint nu het probleem direct.

Ze kwam bij mij, gepast en gemeten en passend model gevonden.
En nog geen 1,5 week later kreeg ik telefoon het zadel was er al.
Ik schreeuwde het van de daken, hoe gaaf zo snel.
opgehaald, betaald stond helemaal te stuiteren.

Maar afgesproken dat ik niet zou passen, dus ook niet gedaan.
Toen ze ruim 14 dagen later weer kwam. Was er triest nieuws. Het zadel was VEEL en veel te smal gemaakt.
En bij nader onderzoek na wat twijfel van mijn kant, bleek het zadel ook scheef.

Toen zouden ze een nieuw zadel bestellen, Deze is vanuit de fabriek te smal geleverd met een Medium boom ipv een Wide.
Dus nogmaals bestellen, dit keer zijn er 2 zadels besteld. En daar wacht ik tot op heden nog op.
Over de pas service ben ik heel tevreden. Zoveel kennis maar helaas was er vrij weinig keus.
Omdat mijn pony erg kort is.

Nu hebben ze aangegeven als bij de laatste 2 zadels geen goede tussen zit houdt het op.
En krijg ik mijn geld terug. Maar ik baal daar keihard van. Want het verdorie HUN probleem.

Maar nu kwam ik zelf op een idee, in de winkel in enschede (dichtbij voor mij) ligt een 2e hands kent en masters zadel. In de goede maat.
Helaas neemt de passervice deze niet mee. Maar wil ik het zadel zelf kopen (als niet past terugbrengen)
Maar aan de andere kant denk ik zucht, ik wil gewoon die Rossner atlanta !