Merald schreef:Mijn bijrijdpaard staat op Manege de Ruif. Het is een gezellige en fijne stal in Amsterdam Sloten. Het heeft een binnenbaan, overdekte buitenbaan, trainingsmolen, een paddock voor longeren en losgooien. De paarden krijgen 6x voer op een dag, waarvan 2 keer krachtvoer en 4 keer ruwvoer. Er worden op de manege onderlinge en KNHS wedstrijden georganiseerd. Je kunt op de website kijken naar de stallingstarieven etc. http://www.manegederuif.nl
Veel succes met het zoeken van een fijn plekje voor je paard!
Idd manege de ruif!
Meer dan een halve dag is op weinig stallen het geval. En als ze wel de hele dag buiten kunnen, heeft de stal 9 van de 10 keren geen voorzieningen als een binnenbak, en is het een doe het zelf stal.
Anders was ik er ook niet gaan staan. Heb het nu 1 keer meegemaakt dat je geen eigen instructie mag hebben en dat was eens maar nooit weer
Eenhoorn heeft ook een grote weide voor de zomer, daar lopen ze de hele zomer.
Of het is gelijk ruim 400 euro of het is enorm ver weg. Manege de Ruif heb ik al op mijn lijstje staan om te overwegen. De Eenhoorn is voor mij denk ik net te ver weg. Wennekers twijfel ik over in verband met de grootte.
Alleen wordt het dan of wat duurder of wat verder weg voor mij, maar dat is geen probleem.