Wat is jouw favoriete ruitersport winkel?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sanne1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 14:21

Heb er 3

Het liefst ga ik naar Pegasus of Epplejack. Vaak vindt ik hier alles wat ik nodig heb, en tot nu toe altijd goede service gehad. Heb reparatie van mijn zadel ook 2 keer bij Epplejack laten doen, altijd netjes afgehandeld en snel weer terug.

Online bestel ik ook vrij veel bij Agradi, denk dat ik maandelijks wel wat nodig heb. Ook daar alleen goede ervaring, ook met evt. terug sturen en terugbetaling. Altijd na 2 dagen pakket binnen gekregen.

Divoza ging ik vroeger vrij veel heen. tot 3 jaar terug ik mijn bit daar besteld had online. eerst 2 week moeten wachten en er uiteindelijk maar achterna gebeld. toen te horen gekregen dat het bij de dichtstbijzijnde winkel lag en ik het daar evt. ook wel op kon halen, anders zouden ze het versturen maar dan zou er nog een aantal dagen overheen gaan, dus ben ik er heen gegaan. bij de winkel bleek een verkeerd bit te liggen, maar hun wisten zeker dat dit het bit was dat ik had besteld, order en alles erbij gehaald, en uiteindelijk kwamen ze tot de conclusie dat ik gelijk had en kreeg ik te horen dat het bit er niet meer was en ook niet meer leverbaar was. Daarvoor ook al eens kleine dingen ermee gehad, maar dat was de druppel.

parador

Re: Wat is jouw favoriete ruitersport winkel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 14:30

Piaffe ruitersport in Kuinre....klantvriendelijk , als ze iets niet in assorti hebben willen ze het wel voor je bestellen. Ze weten ook echt wie je bent.
Kom er zeker 1 x per maand. Kom ook wel eens bij Divoza of E.J. , maar soms heb ik het idee , dat je als kleine verbruiker bij Divoza niet meetelt. En zo beschouw ik mezelf niet.
Wilde eens leren laarzen voor mijn dochter kopen, hadden maar 1 staan , medewerkster wilde niet eens in magazijn kijken. Terwijl het toch laarzen waren van 300 euro....Laat maar zitten dan.

VanessaSH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 10:29

Ik ga het meest naar hypo en divinatie maar hypo vind ik toch leuker. Hypo heeft leukere collecties vind ik.

proudmama

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 10:33

Koekiesruitersport in Assendelft, hele goede kwaliteit en pasvorm.
Bij EJ vind ik de kwaliteit gewoon minder en pasvorm van dekens ronduit slecht.
Overigens is EJ een onderdeel van Divoza !!

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 10:38

proudmama schreef:
Koekiesruitersport in Assendelft, hele goede kwaliteit en pasvorm.
Bij EJ vind ik de kwaliteit gewoon minder en pasvorm van dekens ronduit slecht.
Overigens is EJ een onderdeel van Divoza !!

hahaha dat is dus niet waar.. de EJ en Divoza zijn 2 totaal verschillende bedrijven en geen onderdeel van elkaar... :')

marjan19

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 10:46

Gydja schreef:
Divoza of epplejack. We hebben ook een kila bij ons in de buurt zitten alleen die winkel is verschrikkelijk duur, pas verhuisd naar een plek waarvan ik nu niet meer waar het zit. Verder zijn er niet echt winkels dichtbij :( Divoza en ej zijn al een uur rijden.

Ik ga ook altijd naar Kiela in Emmen. Zoals elke winkel hebben zij dure merken, maar zeker ook goedkopere merken. Ze zijn overigens verhuist naar de Oude Zuidbargerstraat 12. Mooiere locatie, overzichtelijker en inderdaad beter parkeren. Wij waten van mening dat het wel een vooruitgang is aangezien het normale winkelend publiek niet zal binnen lopen en paarden mensen meestal wel specifiek naar zo'n winkel gaan.

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 11:16

Mijn favo ruitersportwinkel is Foster's Western Wear & Saddle Shop in Denton, Texas, USA 8-) Maar daar kom ik helaas niet zo vaak -O-
In NL kom ik voor westernspullen graag bij Arthur's Western Store in Vorstenbosch, maar ik bestel online ook vaak bij Krämer, Loesdau en uit de VS.

Voor 'algemene' spullen ga ik het liefst naar Epplejeck (vlakbij, fijn personeel +:)+ ) of online via Krämer.
Divoza zit vlak bij mijn werk, maar die winkel mijdt ik :P - omdat ik me geheid kwaad maak over de kwaliteit van de gekochte spullen of de niet-klantvriendelijke houding van het personeel :')

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 11:24

Altijd NT Ruitersport in Lekkerkerk, 2e keus zou Van Rijs in Zevenhuizen zijn.

Rayaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 12:59

epplejeck ookal is het erg ver rijden. Dan zorg ik dat ik die bezoekjes plan wanneer ik veel tijd heb of veel ineens nodig heb :) Voor kleine aankopen eerder een kleinere in de buurt of aveve of decathlon.

Epplejeck vind ik qua prijs het beste en de kwaliteit is ook erg goed. Service altijd top en je kan op voorhand kijken op de uitgebreide site :)

Barte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 19:44

Ej en Divoza zijn van 2 broers toevallig maar niet dezelfde eigenaar dus ..ieder heeft zijn eigen zaak de een dus EJ en de ander Divoza.... :) ...

mzara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 19:48

ik ga meestal naar ruitersport verhoeven in Bakel. een kleine winkel met hele aardige mensen en goed advies.
als ik iets wil waar ik echt een ruime keuze in wil (zoals rijbroeken, dekjes of even rondsnuffelen) ga ik naar het ros of Het Gareel.
het licht allemaal ongeveer even ver, dus het maakt niet zo veel uit.

fretjje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 20:03

Dan kies ik voor divoza super fijne winkel,en als ik bestel binnen 1 dag al thuis.Ik had een rijbroek bestelt maar helaas te groot, en na 3 maanden had ik hem nog niet terug gestuurd steeds vergeten. En na 3maaden hebben ze me in de plaat toch nog een regendeken gestuurt. en 5 euro terug gestort super tevreden over de divoza. *\o/*
Horse beads ook een fijne winkel verzenden duurt wel wat langer.

Jazzythecorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 20:27

Epplejeck eindhoven of ruyters voor ruiters nuenen.woon bij allebei dichtbij en het personeel is bij allebei vriendelijk.mijn zoontje vind ruyters voor ruiters leuker want daar hebben ze een huisje binnen staan om in te spelen :D.ik vind de Epplejeck alleen iets vriendelijker voor mn portemonnee en daar hebben ze vrij vaak kortingsacties.dat is bij ruyters voor ruiters een stuk minder.online vind ik divoza fijn en horze en de kroo heeft ook een fijne overzichtelijke site

Evti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 20:28

Groot fan van epplejeck :)

struikgewas

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 21:00

De plaatselijke legerdump :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 21:03

Ik ga meestal naar de Welkoop voor mijn spullen, die is het meest dichtbij. Soms ga ik naar Divoza, maar niet vaak. Soms bestel ik ook bij Agradi.nl:)

Sabine_vt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 21:19

Epplejeckkkkk

boktisleven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 09:53

Op internet hou ik wel van agradi omdat het daar altijd uitverkoop is :+
Zowel de webshop als de 'echte' winkel van divoza vind ik erg fijn.
Bouman ga ik ook wel eens heen omdat ie in de buurt zit maar is wel érg duur.

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 10:00

Agradi bestel ik ook regelmatig inderdaad. Maar alleen als het direct leverbaar is!

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 10:01

Ruitershop boxmeer voor de service en gezelligheid, divoza meer voor het grote assortiment.

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 10:10

Hypotrent. Die is het dichtste bij en hebben best veel.
Kwam ook wel vaak bij de ruitershop daat in de buurt. Klein maar werd er heel fijn geholpen. Hadden ze het niet in je maat dan bestelde ze het gelijk en kon je het eind vanbde middag of de volgende dag al passen.
Wilde je het niet werd het gewoon in de winkel gehangen. Alleen is die zaak jamer genoeg gesloten.

Epeljeck kom ik alleen als ik echt iets nodig heb wat ik bij die andere 2 niet kon vinden.

boktisleven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 11:10

Van rijs vind ik trouwens ook wel fijn, omdat ze daar ook veel voor menners hebben !

orion456

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 11:10

Ik shop veel online op agradi, divoza en ooteman. Het valt mij op dat niemand hier Ooteman heeft genoemd. Erg fijne webshop, met heel veel keus in merken en soorten spullen. Uitgebreid assortiment, van goedkoop tot heel duur. Nog meer mensen ervaringen met Ooteman?
Agradi is goedkoop, maar heeft geen heel groot assortiment. Divoza heeft soms leuke spullen, maar vooral erg snelle en goede levering wat fijn is. Qua spullen springt het er niet tussenuit, middelgroot assortiment, niet goedkoop maar ook niet heel duur. Als ze acties hebben met kortingen, is het wel leuk shoppen.

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 11:12

Ik wacht heel hard op een kortingsactie van Divoza want ik wil een Shamshield cap

Kimmetjee07

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 11:14

Equidrôme of Giessen,
Equidrôme is groter en uitgebreider, super personeel en erg gezellig.
Giessen is een kleine ruitersportzaak bij ons het dorp, ook fijn personeel en handig voor de kleine dingen!