myou schreef:sadekeshia schreef:1 keer beetje ziek en daar gaat weer 300 euro aan dierenarts
Daar had je 10 maanden stalling van kunnen betalen.
En met een beetje pech de maand erop weer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pillow schreef:sadekeshia schreef:1 keer beetje ziek en daar gaat weer 300 euro aan dierenarts
Heb je wel een hele dure dierenarts. Voor max € 30,00 is hij bij je. en een beetje ziek , zoveel kosten medicijnen niet
pillow schreef:sadekeshia schreef:1 keer beetje ziek en daar gaat weer 300 euro aan dierenarts
Heb je wel een hele dure dierenarts. Voor max € 30,00 is hij bij je. en een beetje ziek , zoveel kosten medicijnen niet
bambam123 schreef:als het geen pony of shetje bij loopt kan ik evt er 1 bij kopen. tegenwoordig kan je best veel shetten halen voor heel weinig. zo lang ze maar gezond zijn
en idd zie ik vaak een pony met geit staan.
ik zit nog op school ja. dus 3x voeren is lastig. maar als ik aan de boer vraag of hij even 2 seconden eten wilt geven
en daar vind ik wel wat op.
het gaat hier echt alleen om de stalling. dat is het meeste probleem bij mensen
gohya schreef:Ik kan me niet voorstellen dat iedereen die een pony of ander dier heeft,een spaarpot heeft van honderden euro's.Als je al begint met uitgaven voor een ziekte,moet je nergens aan beginnen,aan geen enkel dier.
Als je veel pech hebt,ja dan kost het geld,soms veel geld.Maar bij elke D.A. is een oplossing w.b.t. betalen hoge rekening.
Er zijn n.l. ook pony's die zelden tot nooit een D.A. nodig hebben.
Cerastes schreef:Bij veel dierenartsen kan je grote bedragen ook in gedeeltes betalen mocht dit zover komen...
En idd als je zo negatief gaat denken kan je nooit een dier nemen... of een kind...
gohya schreef:Ik kan me niet voorstellen dat iedereen die een pony of ander dier heeft,een spaarpot heeft van honderden euro's.Als je al begint met uitgaven voor een ziekte,moet je nergens aan beginnen,aan geen enkel dier.
Als je veel pech hebt,ja dan kost het geld,soms veel geld.Maar bij elke D.A. is een oplossing w.b.t. betalen hoge rekening.
Er zijn n.l. ook pony's die zelden tot nooit een D.A. nodig hebben.
Cerastes schreef:Bij veel dierenartsen kan je grote bedragen ook in gedeeltes betalen mocht dit zover komen...
En idd als je zo negatief gaat denken kan je nooit een dier nemen... of een kind...
bambam123 schreef:daarom denk ik er positief over
dus:
het word allemaal geregeld en alles is geen probleem (niet dat dat altijd zo is)
en niet:
ik moet dit ik moet dat ooh kost te veel en dat lukt niet
want zo kom je er nooit