Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
winnie70 schreef:Ik ga er niet naar toe, voor hetzelfde geld kunnen wij een paardje kopen, die meer kan als alleen recht vooruit lopen!
Ik zou persoonlijk nooit een beleerd paard daar kopen maar ze hebben daar zat leuke paarden lopen die onbeleerd zijn, vind ze alleen wat aan de prijs
Het ene paard is het andere niet, sommige die al beleerd zijn kunnen beter nieuwe dingen aanleren dan anderen. Wil je liever alles van jezelf er in stoppen - dan hebben ze zoals Lifaya al zei zat hele leuke onbeleerde paardjes.
winnie70 schreef:Nee, wij hebben besloten om toch niet bij het Fjordenpaard te gaan kijken. Onze vriendin heeft een paard van het Fjordenpaard, ik heb er even opgezeten en gereden. Maar ik vond het absoluut niet fijn rijden. (Ze heeft het paard al 1 jaar en bokt nog steeds alle kanten in.) bovendien kun je nu momenteel voor hetzelfde geld een ervarener paardje kopen! Ik zal jullie een foto sturen als het nieuwe paardje bij ons op stal staat!
winnie70 schreef:Nee, wij hebben besloten om toch niet bij het Fjordenpaard te gaan kijken. Onze vriendin heeft een paard van het Fjordenpaard, ik heb er even opgezeten en gereden. Maar ik vond het absoluut niet fijn rijden. (Ze heeft het paard al 1 jaar en bokt nog steeds alle kanten in.) bovendien kun je nu momenteel voor hetzelfde geld een ervarener paardje kopen! Ik zal jullie een foto sturen als het nieuwe paardje bij ons op stal staat!