Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Josieee schreef:Ook is Prestige een wedstrijdtype zadel, wat gemaakt is om paarden heet te maken, en heeft daarom een harde vulling.
Citaat:Als ze met een zadel zouden rijden waarmee het paard goed over de rug kan lopen en echt met de schoft omhoog kan komen, komt dat voorbeen er nog veel beter uit én kan het paard gaan zitten.

Josieee schreef:Dit heb ik mij laten vertellen door mijn nieuwe zadelmaker. Wat na mijn idee ook klopte, want met alle zadels die ik daar paste liep hij een stuk rustiger.
daar had ik nog t meeste vertrouwen in aangezien de Jade wel aardig is maar wel van veel mindere kwaliteit dan de prestige..

Ze heeft volgens mij al 12 verschillende bomen voor dressuurzadels. Bouwt Jolanda ook vanaf de kale boom? 
ladybianc schreef:OH MY GOD! wordt niet blij als ik dit allemaal lees,
ik ook lucky dressage aangemeten gekregen! kansloos helemaal nieuw besteld.. ding heeft nooit goed gezeten, 1295 voor betaald en toen heeft jan hem aangemeten.. toen later nog 2x jan geweest opvullen etc..(lag nog voor geen meter). toen is allard gekomen die zei dat zadel idd nooit zou kunnen passen en nu zit ik met een zadel van 700 euro een euroriding Jade..reken maar uit wat mijn verlies is! en nu werd ik gebelde dat allard niet meer in dienst is vanaf 1 mei.. 3x raden wanneer ik een afspraak met hem had... 1 mei om 10 uur gaat dus niet door.. of ik mocht kiezen jan in juni of kees op 9 mei.. nu maar ff gezegd kees maar ben NOT AMUSED!! wil eigenlijk gewoon mijn geld terug en lekker ergens anders heen gaan..maar vraag me af of je dat nog voor elkaar krijgt !?
oh ja en me oude lucky dressage staat op hun site voor 1000 euro nu.. dus ze verdienen ook nog is dik aan mij...zucht moed zakt me in de schoenen dat allard weg isdaar had ik nog t meeste vertrouwen in aangezien de Jade wel aardig is maar wel van veel mindere kwaliteit dan de prestige..
heeft iemand wel is zijn geld terug gehad??
MelanieHol schreef:Geen ervaring qua zadels, wel met heel simpel een rits vervangen van mijn laars. Tanden van t naaimachine stonden erin. Toen ik er wat van zei werd ik afgeblaft. Wat mij betreft een zeer slecht bedrijf!
Celiien schreef:Niet iedereen heb dezelfde mening /ervaring als jij Valerie..