stal net over grens valkenswaard interesse???

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 01:30

Dan valt Roefs al af griebels. Daar komen ze alleen buiten als je ze zelf buiten zet. Plus dat ik daar nooit ruwvoer in die stallen zie liggen.

Als ik mijn paarden niet thuis kon houden zou ik ze zo op het Heideros zetten. Iedere dag weidegang, veel ruwvoer, keuze uit voordroog of hooi. En qua drukte valt het reuze mee. Ik les regelmatig op woensdagmiddag in de grote bak daar want op woensdagmiddag zijn er geen lessen.

Ik vind trouwens dat de manegepony's er daar prima bij staan. Ons Lynn lest er nu met haar eigen pony maar heeft voorheen op de manegepony's gereden. De stallen zijn misschien niet luxe maar die beestjes komen wel lekker buiten op de wei. Iets wat je zelden ziet op een manege.

Qua drukte is het niet te vergelijken met van Diest in Son trouwens. Ik zou er mijn dieren zo stellen. Alles is mogelijk in overleg. Super fijne mensen bij het Heideros.

En: super uitrijmogelijkheden! Echt iets voor jou :j

IKbenEllen

Re: stal net over grens valkenswaard interesse???

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 02:07

Maar geen hengsten :D

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 12:03

@Griebels http://www.pensionstalfranke.nl/

€ 275 en je kan in de Lieshoutse bossen rijden, Mariahoutse bossen en het Vresselbos Breugel/Nijnsel

ik weet dat ze hier hengsten houden....de gewone paarden krijgen dagelijks de hele dag weidegang,
maar hengsten zou je na moeten vragen (ligt er natuurlijk ook aan hoe makkelijk ze zijn als hengst)

mywayzidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 05:56

Ik sta bij Franke met een hengst maar helaas zitten wij op dit moment helemaal vol. Ik weet dat ze bij Verbakel ook hengsten houden maar die zitten dan weer in Helmond en weet niet of dat te ver voor je wordt.
Verder zit er nog een stal in St. Oederode die ook hengsten houdt (bij vermunt). Zij vroegen €300,-

Edit: Zidane staat ook op een paddock en in de winter komen ze niet de hele dag buiten.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 19:15

Omdat dit topic te commercieel is wordt het gesloten.