Agradi problemen, lang wachten op pakketje, wie ook?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 09:07

Isegrim schreef:
HTM; waar staat dat, dat een webwinkel binnen vier dagen zou moeten leveren? Is geen wet die dat zegt hoor. :P

4 WEKEN, geen dagen. :')

InekeH87

Re: Agradi problemen, lang wachten op pakketje, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-12 11:39

De status van je order wordt inderdaad online bijgehouden, zo is de levertijd van mijn order gisteren veranderd naar 26 oktober (de dag daarvoor stond hij nog op 14 oktober :P). Bellen of mailen als het langer duurt met de bestelling heb ik nog nooit meegemaakt en dat heb ik inmiddels al vrij vaak meegemaakt, bar slechte service bieden ze. Het is dat ik nu iets nodig heb dat ik nergens anders kan krijgen, maar dat is dan wel het laatste dat ik bestel bij hen, klantvriendelijkheid is bij agradi een niet bestaand woord.

Whoops1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 11:41

O he. ik heb net een bestelling gedaan die ik eigenlijk wel hoop van de week binnen te hebben! :)

Naja afwachten dan maar!

Komt misschien ook doordat ze nu die sticker korting hebben?
Dat het drukker is dan normaal doordat het veel geld scheelt?

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 12:19

Suzanne F. schreef:
Isegrim schreef:
HTM; waar staat dat, dat een webwinkel binnen vier dagen zou moeten leveren? Is geen wet die dat zegt hoor. :P

4 WEKEN, geen dagen. :')

Oeps. :P Maar ook dat staat toch nergens? Of wel?

InekeH87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-12 12:35

@Il0na, ik denk niet dat het iets met die stickerkorting te maken heeft, ik heb dit probleem altijd met agradi. Maakt niet uit wanneer ik bestel of wat ik bestel.

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 12:45

Oei.. ik heb ook net een bestelling geplaatst. Heb geen haast, maar maanden wachten gaat toch wel ver... We zullen zien :)

Pippaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 12:47

Ik heb laatst drie dingen besteld die allemaal op voorraad waren. De volgende dag was het al verzonden.
Ik heb verder eigenlijk ook nog nooit problemen gehad met Agradi...

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 12:49

De ervaringen zijn kennelijk nogal wisselend. :P

Het duurt meestal wel iets langer dan de 'vóór 21:00 besteld, morgen in huis'-winkels, maar ik heb nog nooit 'heel lang' ergens op moeten wachten.

Pippaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 12:52

Ze verzenden met DHL, die doen er meestal wat langer over...

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 12:54

Ze verzenden niet met DHL, ze verzenden met DPD.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 12:54

Isegrim schreef:
Ze verzenden niet met DHL, ze verzenden met DPD.

Allebei even beroerd. Doe maar gewoon PostNL.

Nivada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 12:58

Ik heb al meerdere malen bij Agradi besteld. Het duurt inderdaad wel eens wat langer maar het is hier altijd netjes geleverd.

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 12:58

PostNL? Heb je het nieuws een beetje gevolgd het afgelopen jaar? :D Die maken er pas echt een puinhoop van.

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 12:59

Maar leveren in mijn ervaring en mensen om me heen wel altijd snel :j

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 12:59

Isegrim schreef:
PostNL? Heb je het nieuws een beetje gevolgd het afgelopen jaar? :D Die maken er pas echt een puinhoop van.

Ik ben er heel tevreden over. Komen hier altijd op een vast tijdstip, ik weet precies wanneer het bezorgd wordt. Kan het hek er voor openzetten. Ideaal.

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 13:00

Áls ze leveren misschien wel, maar dat gaat nogal eens mis. En pakketjes op straat naast de deur flikkeren is eerder regel dan uitzondering. Waar wij wonen dan.

ikke_draver

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 13:10

ik heb laast iets besteld bij Agradi en heb dat een week voor dierendag al gedaan. heb het pakketje ongeveer 1 week geleden binnen gekregen.
ik heb trouwens vooruit betaald. & alles was op voorraad volgens de orderstatus.

ik heb 2 verpakkingen van 1 liter shampoo en 1 bus veerust besteld.
thuis was het paje vies kleverig en nat. bleek dat er 1 shampoofles had gelekt (waarschijnlijk geplet met vervoeren door TnT)

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 13:28

Het is gewoon balen dat veel dingen alleen door Agradi worden aangeboden en niet door bijvoorbeeld de Paardendrogist of Divoza. :\

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 13:34

hier ook een erg tevreden agradi klant, bestel al jaren en krijg alles meestal wel vlot binnen.

post nl.......daar heb ik juist zeer slechte ervaring mee, raken gewoon je pakketje kwijt...

Rider01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 13:39

Tinkermuts schreef:
hier ook een erg tevreden agradi klant, bestel al jaren en krijg alles meestal wel vlot binnen.

Hier ook een tevreden klant.
1x drie weken moeten wachten op een bestelling maar daar werdt ik netjes van op de hoogte gebracht.
Ook 1x iets besteld wat ik wilde annuleren, klantenservice gebeld en in een minuut was het geregeld.
Kan mij wel voorstellen dat de mail bij zo'n groot bedrijf misschien een stuk langzamer gaat.

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 13:45

Hier ook slechte ervaringen de laatste jaren met Agradi, ze willen om kosten te besparen je bestelling in 1 keer leveren, maar als er dan een artikeltje niet is mag je dus ook een paar weken op de rest wachten.
Vroeger ging het een stuk beter met de leveringen en informatie die je kreeg. Ook het verzenden met DPD ben ik niet kapot van, heb liever Post.nl! Bestel om deze reden dus ook gewoon ergens anders tegenwoordig.

Memere

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 13:46

hoort dit eigelijk niet bij [ED] Ervaringen en Diensten
aangezien het over de ervaring gaat bij agradi ?;p

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 13:47

Wisselende ervaringen.

De ene keer heb ik het de volgende dag in huis, de andere keer duurt het veel langer dan de van te voren beloofde leveringstermijn. (Bijv. binnen 7 dagen geleverd, en dan alsnog 14 tot 21 dagen moeten wachten, en geen melding geven via e-mail...)

rOcky_lofz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 13:50

Heb een hele poos terug 3 dingen uit de aanbieding besteld, waarbij alle 3 direct leverbaar waren, 2 dagen later had ik het in huis..
Vrijdag laat een frontriem besteld.. staat bij de status dat hun hem vandaag krijgen, aangezien het zondag is, ga ik er vanuit dat ze hem morgen hebben, hoop hem dan toch dinsdag/woensdag in huis te hebben.. Ben benieuwd..

Sybelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 14:13

Ik bestel regelmatig iets bij Agradi en ik hou er al rekening mee dat het langer duurt dan bij andere shops. Ga altijd uit van 10 dagen als er staat 2-10 dagen levertijd. Als ik iets snel moet hebben ga ik ergens anders heen.
Maar goed, dat gezegd hebbende, mijn messen waren er al de volgende dag. Was helemaal blij verrast. :+

Je moet wel erg goed opletten bij de aanbiedingen vind ik. Vaak hebben ze een 'aanbieding prijs' en als je dan googled vind je het zelfde artikel voor minder bij andere shops zonder dat het daar in de aanbieding is.
En wat ik echt vervend vind: de verpakking. Enorme dozen voor een klein potje. Irriteer ik me zo aan. Moet je zo veel weggooien of denk je een klein pakje te krijgen en dan moet je met zo'n doos gaan slepen.

Maar de dames van de telefoon en de mail vind ik aardig en correct. Krijg snel antwoord en bij een annulering doen ze niet moeilijk en heb ik altijd nog vlot het bedrag terug gehad. :j