ervaringen gezocht deonlineruitershop

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

cp112

Re: ervaringen gezocht deonlineruitershop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 15:35

Blijf het raar vinden.... Verzendkosten om meer prijzen weg te kunnen geven :? Niet netjes om dat er niet van te voren bij te zetten.

Heeft iemand al iets binnen? Voordat er geroepen wordt dat het betrouwbaar is.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 15:37

Zoals ik al eerder aangaf, mijn deken krijgt ze morgen binnen. Die ik vervolgens volgende week krijg ;)

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-12 15:46

nop nog niks binnen ze zei via de mail dat zei ze morgen binnen zou krijgen(al vind t wel lang duren).... dus ik hoop volgende week wat binnen te krijgen...en cp112 ik blijf t idd ook raar vinden om idd verzendkosten te betalen om meer weg te kunnen geven...

wel wil ik uria even condoleren met dr paard sterkte...
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 10-05-12 15:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Smileyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 15:47

maar je kreeg ook een korting waardebon die je bij Horze kon besteden, en dat je dan je deken erbij kreeg ! Maar hoe werkt dat dan?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 15:48

Die waardebon kun je besteden bij Horze. Die deken krijg je gewoon (mits je hebt gewonnen)
Hierbij ook mijn condolance. (Zo schrijf je dat toch?)

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-12 15:48

normarjet ik heb niks besteld bij horze vind t alsnog met korting best duur....misschien eerdaags wat peesjes bestellen met korting maar je deken hoor je gewoon zonder korting stuf te kunnen krijgen

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 16:02

Van vragen wordt je wijzer. Voor een website is geen tijd. Maar misschien dat het in de toekomst nog wel komt :)
Je weet nooit wat de toekomst je breng :D

Smileyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 12:00

Wij hadden het geld overgemaakt, en toen heb ik een mail gestuurd dat de verzendkosten zijn betaald . . . maar nog geen mail terug gekregen :(

Jullie zeiden toch dat je dan een mail ontving als je had betaald ?

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-12 13:12

nomarjet ze zou vrijdag de dekens binnen krijgen ofzo maar ik heb ook nog helemaal niks qua bericht gehad van wanneer hij binnen komt -:(- :n vind dit echt slecht ondanks dat ze in verhuizing zit zonder internet dr paard misschien de pijp uit is en dat ze werk heeft vind ik t best wel slecht hoe t allemaal loopt op dit moment :x

weet ook wel zeker als ik volgende week nog niks binne heb dat ik gewoon me deken ga ophalen want vind dit best wel schandalig :x

Smileyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 13:15

Heeft iemand al wat binnen ? De deken ? Of een bestelling ?

Hopelijk krijgen we wel onze deken, want ik heb al wel betaald :S

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-12 13:17

nomarjet dat vraag ik me ook af of er uberhaupt al iemand iets binnen heb...

als ik me deken niet krijg dan ga ik hem gewoon ophalen inclusief me geld

Smileyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 13:19

ik denk dat we gewoon eerst het beste kunnen afwachten wat er gebeurd . . .

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-12 13:24

dat idd zeker maar ik verwacht toch wel volgende week een keer me deken hoor t word dan 2 weken dan mag t van mij wel keer binnen zijn gekomen

Mchll__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 15:17

NathalietjeB schreef:
nomarjet ze zou vrijdag de dekens binnen krijgen ofzo maar ik heb ook nog helemaal niks qua bericht gehad van wanneer hij binnen komt -:(- :n vind dit echt slecht ondanks dat ze in verhuizing zit zonder internet dr paard misschien de pijp uit is en dat ze werk heeft vind ik t best wel slecht hoe t allemaal loopt op dit moment :x

weet ook wel zeker als ik volgende week nog niks binne heb dat ik gewoon me deken ga ophalen want vind dit best wel schandalig :x

Sorry maar dit vind ik echt niet kunnen, ben jij wel een paardenliefhebber of denk jij alleen maar aan jezelf?

Stuur jouw iniedergeval niks op verzendkosten net retour gestuurd bekijk het maar!

Mchll__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 15:18

@ de andere prijswinnaars, de artikelen zijn helaas nog niet binnen verwacht deze vandaag nog (eventueel maandag als er dan wordt bezorgd en anders dinsdag) hou jullie op de hoogte :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 15:27

Het is geen leuke opmerking maar jammer dat je niet gewoon professioneel blijft. Dit topic is een week geleden gestart, pakketje ontvangen duurt 1 werkdag dus op zich is het te snappen dat mensen gefrustreerd raken :)

TLNLSDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 15:32

URIA - Dat kan je echt niet maken, dathet niet zo'n aardige opmerking is oké, maar je bent ook wel gigantisch traag met alles, en daarbij is het wel zo dat als je te druk hebt in je privé leven je misschien beter geen prijsvragen ed start. dit duurt echt wel vreselijk lang hoor.
maar om dan iemand zn cadeau te ontzeggen vind ik wel laf.

Mchll__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 15:34

Anthea schreef:
Het is geen leuke opmerking maar jammer dat je niet gewoon professioneel blijft. Dit topic is een week geleden gestart, pakketje ontvangen duurt 1 werkdag dus op zich is het te snappen dat mensen gefrustreerd raken :)

Ieder heeft een bericht gehad dat de artikelen pas van de week besteld zijn (zodat met de juiste maat kon doorgeven) en de artikelen vrijdag werden verwacht (helaas nog niet binnen maar zo'n opmerking gaat er bij mij niet in).

Mchll__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 15:35

TLNLSDB schreef:
URIA - Dat kan je echt niet maken, dathet niet zo'n aardige opmerking is oké, maar je bent ook wel gigantisch traag met alles, en daarbij is het wel zo dat als je te druk hebt in je privé leven je misschien beter geen prijsvragen ed start. dit duurt echt wel vreselijk lang hoor.
maar om dan iemand zn cadeau te ontzeggen vind ik wel laf.

Als iemand geen respect kan tonen voor een paard (HALLO WE ZITTEN HIER OP BOKT?) waar ik voor heb gevochten en zo'n opmerking maakt is het voor mij klaar!

De artikelen zijn besteld zoals ik hierboven al heb aangegeven omdat men dan de juiste maat kon doorgeven en ontvangen, traag met antwoorden ben ik het mee eens, traag met leveren niet geheel want de leverancier heeft een 'verzendtijd' + moesten de verzendkosten eerst ontvangen zijn.

TLNLSDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 15:38

Ja, respect respect, ik begrijp best dat je door een moeilijke tijd gaat, maar als je al zoveel zorgen hebt waarom start je dan sowieso al een prijsvraag actie?

Mchll__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 15:41

Deze is 1 april al gestart we leven nu op 12 mei, er kan veel gebeuren in die tussentijd + ik het leuk vind om een prijsvraag te organiseren en artikelen weg te geven.

Maar zoals al eerder aangegeven mei is de laatste:)

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 15:45

Dat lijkt me het beste ja. Dat dit de laatste is. Zo hoor je niet met klanten/prijswinnars om te gaan. Of je nu problemen met je paard hebt of niet. Je werk gaat door, jij bied een service dan moet je die geven ook.

En jou commentaar op bovenstaande vind ik helemaal van de zotte! Als jij zo tegen klanten reageerd, die gewoon zitten te wachten op hun spullen, dan moet je echt eens een cursus klantenservice oid gaan volgend want zo behandel je je clientele niet!

Mchll__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 15:48

Heb gezegd wat ik er van vind en waarom ik zo reageer op zo'n opmerking (misschien moet je eerst zoiets meemaken voordat je weet wat het is).

TLNLSDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 15:50

Blij het banketstaaf van je vinden, en daarbij vind ik het wel bijzonder dat je weinig laat horen over hoe of wat naar de prijswinaars maar nu er een opmerking over iets wat gevoelig voor je ligt gemaakt wordt, stort je direct ala minute het geld terug..beetje krom.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 15:53

Ik snap haar wel. Als het jullie paard was geweest had je hetzelfde gedaan hoor!
Ik vind het persoonlijk nogal respectloos tegenover het paard die het einde al kan zien aankomen :(