Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MontyRulezz schreef:Ze reageren helemaal niet op vragen van mensen die weten waar ze het over hebben (Wet verkoop op afstand, retourneren...).
Blijkbaar passen deze vragen niet in hun straatje en is het makkelijker ze te negeren...
VitalHorse schreef:Aan TS hebben wij inmiddels uitvoerig uitgelegd dat het artikel dat geleverd is ook zo op de website vermeld heeft gestaan en dat er geen andere geleverd is. Dit hebben wij hier in dit topic vermeld, via e-mail en via PayPal.
Peerke_ schreef:TS kan de broek toch gewoon terugsturen ?
Dan is het toch opgelost ?
Alwiene schreef:Peerke_ schreef:TS kan de broek toch gewoon terugsturen ?
Dan is het toch opgelost ?
Dat mag dus niet van VitalHorse, omdat zij denken dat hun Algemene Voorwaarden boven de wet staan, wat uiteraard niet zo is. Maar als je ze daarop wijst gaan ze 'niet in discussie'. Discussie is ook niet nodig, de wet is duidelijk genoeg, maar blijkbaar niet voor VitalHorse
Geef nou eens toe dat jullie een fout hebben gemaakt, los het op, zonder de klant voor gek te verklaren! Ik heb ook een aantal maanden moeten zeuren om mijn geld terug te krijgen nadat ik mijn spullen na een aantal maanden nog niet in huis had! Ik kon toen volgens jullie alleen nog maar kiezen voor andere maten en kleuren, maar ik wou gewoon mijn geld terug en logisch is dat! Ik wil geen spullen die ik niet besteld heb! 
Zorg gewoon dat TS die broek teurg kan sturen en haar geld terug krijgt, dan is iedereen van al het gezeur af!