Nog steeds niks binnen, inmiddels een week later dan dat het verstuurd zou worden. Net maar weer eens gebeld en ze zouden het nazoeken en een excuus Ben benieuwd............
Lynn_Nikita
Berichten: 26154
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg
Geplaatst: 16-12-11 20:17
Nog niks binnenm zojuist weeeeer gebeld, en zou op de post zijn, maar hun verzender zou de code niet hebben gegeven en daar zouden ze achteraan zitten, ik ben benieuwd Ik heb gezegd dat het op maandag verzonden zou zijn volgens hun, en dat ik het dan allang binnen moest hebben Ik twijfel enorm of het uberhaupt wel verzonden is. heb gezegd dat als ik maandag niks heb, ik de koop ontbind en mjn geld terug wil
ik kan nu nog niks, wil mennen maar zonder hoofdstel kan ik niks
Mijn vriend belt nu elke dag over die korting..Ze nemen vaak niet op of ze is zogenaamd in gesprek.. Maar hij belt net zolang totdat we ons beloofde geld krijgen! @Lynn_Nikita: Volgens mij hebben idd sommige mensen geen spullen gekregen.. Ik snap niet dat er nog mensen zijn die bij hun geld willen uitbesteden, maar zij zijn nog ontwetend net als wij.. Ik hoop dat het goed afloopt Lynn_Nikita!
Bij mij nemen ze gelukkig wel op, maar behalve wat smoesjes lost het bellen ook niks op Leuke is gewoon dat ik nu niks kan, en wil nu geen ander hoofdstel bestellen, straks heb ik er 2 en weer retourneren schiet dan waarschijnlijk ook niet op Tja, je geld uitbesteden, site ziet er normaal uit, ik had de naam vaker op bokt gehoord maar nog nooit negatief, tot nu dan
Ja ik heb het in de gaten dat ze alleen maar smoesjes verzinnen..Het is inderdaad een vervelende situatie..Ik had ook al vaker over Huppa gehoord en niks mis mee..En ik dacht laat ik eens kijken of er meer mensen zijn die hetzelfde hebben als ik..en ja hoor..Mn hart ging wel even sneller kloppen..straks was ik 1000 euro kwijt..
Nu, na meerdere keren bellen, en maandag gemailt te hebben dat ik mijn geld terug wil, heb ik het zojuist binnen gekregen, na 3 weken
keona
Berichten: 10751
Geregistreerd: 29-03-09
Woonplaats: meers(gemeente stein)
Geplaatst: 21-12-11 12:31
nou kijk aan ik heb er paar dagen terug een wintec(zonder cair) besteld,wist hier ook niet van,maar ik geef het zeker een kans.het zadel had een nette prijs daarom bij hun besteld.ik ben benieuwd wanneer ik het binnen krijg(haha).ik heb er voor gekozen om achter af pas te betalen.ik ben dus benieuwd hoelang het duurt,en of ze me op de hoogte houden.ik heb het gelukkig niet snel nodig.jammer dat ze bij de meeste zo laxs zijn,jammer.
TinkerTom
Berichten: 4032
Geregistreerd: 08-07-06
Woonplaats: Fijnaart
Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-11 12:32
jammer dat het altijd zo lang moet duren... als bedrijf zijnde wil je toch zo niet met je klanten omgaan? Dan wordt je bedrijf niet heel oud hoor...
ja, ben benieuwd of het achteraf betalen verschil uitmaakt of niet. Lijkt me wel, aangezien ze dan graag hun centen willen hebben Dat je als bedrijf zijnde een keer iets vergeet, kan gebeuren, maar houd je klanten dan op de hoogte en zorg dat dit bij een volgende niet meer gebeurd. leer van je fouten, een slechte naam raak je niet zomaar kwijt
Nee hoor, ik had ook achteraf betalen, echt ze laten je niks weten, heb er zelf steeds achteraan moeten bellen, bagger service.
keona
Berichten: 10751
Geregistreerd: 29-03-09
Woonplaats: meers(gemeente stein)
Geplaatst: 21-12-11 13:29
di 13 december heb ik besteld,en een mail ontvangen dat het 4 tot 10 werkdagen kan duren tot het erzonden word.de 10 werkdagen zijn nog niet om is pas na de kerst.
Heheh..ik heb nu ook mijn verschil van €180,- gekregen! Nu ben ik helemaal van hun af en bestel ik nooit meer wat bij hun.. @Lynn_Nikita: wat fijn dat jij nu ook eindelijk je hoofdstel binnen hebt gekregen. En voor de rest die daar nog wat besteld..Veel succes!
jesito
Berichten: 12906
Geregistreerd: 14-08-04
Geplaatst: 23-12-11 22:14
Ik heb ook slechte ervaringen met Huppa en bestel er nooit meer. Ik had een mentuig gekocht voor mijn shet maat mini shet. Het tuig kwam pas eens na 14 dagen ongeveer, toen ik het uitpakte was het een ander tuig. Een tuig dat iets goedkoper was maar ik had wel al betaald en voor dit tuig dus teveel. Daarbij was het ook nog de verkeerde maat Over het terug sturen en de romp slomp met wel het goede tuig krijgen, zullen we het maar niet over hebben
ik kreeg via pb een berichtje van iemand die een mailtje kreeg met excusus omdat ze nare ervaringen had met huppa en dat h et is overgenomen door a la karte, echter ik zou hier niet intrappen en ik denk dat het enkel een poging is om nieuwe mensen te duperen....ze weten zelf ook dondersgoed dat ze nu een onwijs slechte naam hebben en dat proberen ze te verdoezelen door te doen alsof het overgenomen is...
Ik ook geen goede ervaring. Vooruit betaald, lange levertijd en toen het eindelijk binnen was, bleek dat de verkeerde maat gestuurd was. Daarna wéken lang wachten waarin je niets hoort, uiteindelijk de order gecanceld en wel mijn geld netjes terug gekregen. Toen heette het ook al Huppa al a carte?!
DatBenIkNou
Berichten: 4722
Geregistreerd: 27-01-07
Woonplaats: Ergens
Geplaatst: 26-12-11 12:41
Wat een toeval dat dit net geplaatst is: maar volgens mij slaat dat 'overgenomen' nergens op?!
Beste Bokkers,
Huppa Ruitersport is overgenomen door a La Karte BV
De vestiging is verhuisd naar Dronrijp dus veel makkelijker te bereiken ( Amsterdam is ca 1 uurtje)
Hiermee wordt een sterke organisatie gecreëerd die hoogwaardige ruitersport artikelen levert van Tattini een Italiaans Fashion merk Tattini bestaat al vanaf 1680 en is begonnen als zadelmakerij. Het bedrijf is nu uitgegroeid tot een Merk die allround is en levert een heel assortiment
Bent u een bedrijf of vereniging en heeft u regelmatig aankopen en wilt u profiteren van kortingen dan graag even contact opnemen met alakarte@hotmail.com
Speciale kortingscoupon voor Bokkers ( is geldig tot 14 januari) van maar liefst 20% korting vul de code bokt201135 in en je ontvangt automatisch korting niet geldig voor aanbiedingen en bij een minimaal bedrag van € 50.00
Voor dat het huppa was, was het al alakarte en als bedrijf een hotmail-adresje is ook al zo wat.
Suzanne F.
Berichten: 53388
Geregistreerd: 03-03-01
Geplaatst: 26-12-11 13:38
Zou de service ook veranderd zijn??
keona
Berichten: 10751
Geregistreerd: 29-03-09
Woonplaats: meers(gemeente stein)
Geplaatst: 26-12-11 15:23
ik heb eergister netjes een mail van hun gehad,dat het zadel eind december begin januari verstuurd word.dus ik ben nog steeds benieuwd.wel heb ik hun een mail gestuurd dat ik las dat ze nu korting geven en dat ik deze ook er vanaf wil hebben.want ik heb nog niet betaald.anders moet ik canselen en op nieuw bestellen,als ze het niet doen(haha).we wachten af,tot nu toe word ik nog netjes behandeld,en kan ik nog niks slechts zeggen.