Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
martina1 schreef:Ik kan mij volgens mij ook aansluiten in dit rijtje, al word het waarschijnlijk goed opgelost.
Ik had een maand geleden een jas in de uitverkoop gekocht. 75 % korting op een mooie mountain horse winterjas.
Meteen betaald en toen was het wachten op de bestelling.
Ik heb vandaag toch maar gebeld hoe het zat met mijn jas, en toen kon de dame aan de telefoon mij vertellen dat de jas niet meer leverbaar was. Ik kon mijn geld terugkrijgen, maar had dus voor niets een maand zitten wachten.
Nu hebben ze 25% korting aangeboden op een jas uit de nieuwe collectie. Dus ik moet even gaan kijken of er nog een betaalbare winterjas te vinden is.
Dus als het goed is nog een goede afloop, maar eigenlijk vind ik het niet kunnen om 1 maand te wachten op een niet leverbaar product. Ik weet in ieder geval wel dat ik niets meer bij divoza koop, ik ken ruitershops die binnen 1 dag leveren en nog een betere service hebben.
Door schande wijs geworden, wel goed dat dit topic er is want daarom ben ik gelijk achter mijn bestelling gaan bellen.
Ik een beetje pissig. linda_arnold schreef:Bitten hetzelfde liedje. Ik twijfelde tussen een 14,5 en een 13,5 meneer de storemanager raadde me een 13 cm aan (paard 167), waardoor ik nog meer ging twijfelen. Uiteindelijk 13,5 gekocht. Te klein.

Dus ik zeg nou dat is een mooi verhaal dan... Ik het hele verhaal uitgelegt van hier boven. 
Echt schandalig dus ze verwachten ook nog eens dat iemand die er eigenlijk de balle verstand van hebt dat zo maar even ziet? Daar bel je toch een zadelmaker voor...
Anthea schreef:linda_arnold schreef:Bitten hetzelfde liedje. Ik twijfelde tussen een 14,5 en een 13,5 meneer de storemanager raadde me een 13 cm aan (paard 167), waardoor ik nog meer ging twijfelen. Uiteindelijk 13,5 gekocht. Te klein.
Iemand kan de bitmaat van JOUW!!! paard toch niet raden? Die van mij is 165 en heeft bitmaat 12.5. Dat is gewoon uitproberen en kijken wat past.
. 