Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:In plaats van hier nu zo te mopperen, kun je toch gewoon weer contact met Piaffe opnemen
Citaat:wij kregen ook al een mail van iemand anders die zich hier ook druk om maakt.
We hoopte dat het zo netjes was opgelost ik dacht ook dat je blij was met deze oplossing.
Mag ik je anders van een ander merk beschermers aanbieden en dan met bv een mooie korting en dan deze retour en het bedrag daarvan ook retour op de nieuwe beschermers is dat een idee ?
Cheyenne2004 schreef:Nou...dit is alsof het duveltje ermee speelt....of iemand van Piaffe zit hier vrolijk mee te posten![]()
Ik kreeg net onderstaand voorstel via de mailCitaat:wij kregen ook al een mail van iemand anders die zich hier ook druk om maakt.
We hoopte dat het zo netjes was opgelost ik dacht ook dat je blij was met deze oplossing.
Mag ik je anders van een ander merk beschermers aanbieden en dan met bv een mooie korting en dan deze retour en het bedrag daarvan ook retour op de nieuwe beschermers is dat een idee ?
Kijken of ze het voorstellen zoals ik het lees...dan is het namelijk wat mij betreft opgelost
haha
smeetjoew schreef:Toch zou piaffe niet helemaal de schuld moeten dragen. Ze zijn echter enkel de leveranciers. Norton zou het eigenlijk moeten oplossen, want het is hun product...

NienSCHaap schreef:Winkeliers moeten zich beroepen op de garantievoorwaarden van het artikel wat door de leverancier geleverd word.
als piaffe het zelf zou hebben geproduceerd dan zouden ze wel verantwoordelijk zijn voor de garantie,
echter als het product dat door hun alleen word ingekocht zijn ze een tussen persoon naar de particulier toe en daarom moeten ze de garantie procedure van de leverancier volgen of te wel Norton
Depende schreef:NienSCHaap schreef:Winkeliers moeten zich beroepen op de garantievoorwaarden van het artikel wat door de leverancier geleverd word.
als piaffe het zelf zou hebben geproduceerd dan zouden ze wel verantwoordelijk zijn voor de garantie,
echter als het product dat door hun alleen word ingekocht zijn ze een tussen persoon naar de particulier toe en daarom moeten ze de garantie procedure van de leverancier volgen of te wel Norton
Sorry dat ik erover door ga terwijl deze situatie al opgelost is maar ik vind dit toch erg jammer. Hoe kom jij precies aan deze wijsheid? Wat je zegt klopt gewoon echt niet. Het gaat hier over koop via internet, daar bestaat een aparte wet voor nl, koop op afstand (BW art. 7.46a. t/m 7.46j (als iemand het na wilt lezen, er staan nog wel meer interessante voorwaarden in)) De consument wordt in bescherming genomen. Bij deze overeenkomst zijn 2 partijen betrokken TS en Piaffe. TS heeft een product ontvangen dat binnen zeer korte tijd niet goed blijkt te zijn. Als een product binnen 6 maanden een gebrek vertoont wordt er vanuit gegaan dat dit al zo was bij de verkoop en is het aan de verkoper om anders te bewijzen. Ookal is het een C-merk. De verkoper dient dit op te lossen, evt. door reparatie, vervanging of ontbinding van de verkoopovereenkomst (geld terug). Geen service, gewoon een recht van de consument.
Piaffe kan op haar beurt wel iets doen met de producent van het product, Norton, maar TS heeft geen overeenkomst met Norton en dus kan er nooit door TS aanspraak gemaakt worden op hun garantie/leveringsvoorwaarden.

NienSCHaap schreef:Dat is wat piaffe zelfs steeds zegt