Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
VitalHorse schreef:Milan_lover schreef:En de artikelen die wij besteld hebben via VitalHorse? Komt daar ook nog een beetje schot in?
Als je je naam en ordernummer via pb stuurt kunnen wij bekijken wat de status is van jouw bestelling.

Citaat:Ik had een paar beugels besteld en betaald, maar ze hadden de juiste maat niet meer. Kwam ik achter toen ik na een week of drie mailde waar ze bleven. Ik heb er in middels als drie mails achteraan gedaan over wanneer mijn geld terugkomt (bestelling gedaan in juni) maar nog geen geld terug. Toevallig heb ik gisteren een klacht ingediend bij thuiswinkel.org.
.
VitalHorse schreef:Milan_lover schreef:En de artikelen die wij besteld hebben via VitalHorse? Komt daar ook nog een beetje schot in?
Als je je naam en ordernummer via pb stuurt kunnen wij bekijken wat de status is van jouw bestelling.
Richa schreef:Ik heb maar even een PB gestuurd naar Vitalhorse zoals ze aangeven met mijn "ordergegevens" . Ik wacht al sinds april op mijn retourgeld voor de teruggestuurde artikelen. Inmiddels is na het Thuiswinkelwaarborg verhaal de Geschillencommissie ingeschakeld. Het is voor mij een raadsel waarom Vitalhorse nog steeds het Thuiswinkelwaarborg mag vermelden op zijn site. Wat is dat nou waard, je schiet er weinig mee op trouwens. Hoopvol wacht ik nu de reactie op mijn PB af van Vitalhorse, je weet het niet.
Misschien dat al eerder de Geschillencommissie iets gaat doen. Maakt me niet uit als ik mijn geld maar terug krijg.
Mijn advies: bestel er echt maar niets er zijn genoeg andere prima sites!
Ik laat nog wel even van me horen.

Milan_lover schreef:charily, als je hem een aantal boze pb's stuurt is het zo opgelost!
Laatste nieuws omtrent Vitalhorse: