Vitalhorse

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Vitalhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 23:29

Hee wat fijn dat toch nog gelukt is :D

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 19:08

Fijn dat jullie eruit zijn gekomen!
Hier ook een slechte ervaring, hier nu ook al 3 mails gestuurd over de rijhandschoentjes die ik had besteld een maand geleden.. Ik krijg geen antwoord en ben nu bezig met mijn volgende brief om ze eens flink te zeggen wat ik ervan vind...
Ik ga mijn geld terug vragen en hoop dat hij het dan snel terugstort!
Hier gaat het over ruim 40 euro, wat ik liever niet wil missen op dit moment...
Als het product niet meer geleverd kan worden, oké. Maar geef dat dan tenminste even door en maak afspraken of geef diegene zijn geld terug en zwijg niet! Ook vind ik het belachelijk dat er niet op mail en telefoon gereageerd word!

VitalHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 22:02

Ruitersport Dump is de outlet shop van VitalHorse.nl.

Hier worden overtollige artikelen tegen lage prijzen uitverkocht. Alle artikelen die op de website staan zijn in voorraad.

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 22:29

En de artikelen die wij besteld hebben via VitalHorse? Komt daar ook nog een beetje schot in? :(

VitalHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 22:51

Milan_lover schreef:
En de artikelen die wij besteld hebben via VitalHorse? Komt daar ook nog een beetje schot in? :(

Als je je naam en ordernummer via pb stuurt kunnen wij bekijken wat de status is van jouw bestelling.

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 08:43

VitalHorse schreef:
Milan_lover schreef:

Als je je naam en ordernummer via pb stuurt kunnen wij bekijken wat de status is van jouw bestelling.

Werk jij bij Vital Horse?
Kun jij dan misschien uitleggen waarom er zoveel mis gaat? Waarom er niet of nauwelijks
wordt gereageerd op mails en telefoontjes?

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 11:05

Ik ben ook niet tevreden over Vital Horse.
Paar keer wat bestelt en bewust betaald via IDEAL zodat ik het snel binnen zou hebben.
Beide keren heb ik weken lang moeten mailen voor ik het kreeg.
Ben allang blij dat er nooit iets van retour gehoeven heeft.

Nee, voor mij geen vitalhorse meer!

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 11:06

Voor mij ook niet. Zag dit topic helaas pas nadat ik een bestelling geplaats had.

Citaat:
Ik had een paar beugels besteld en betaald, maar ze hadden de juiste maat niet meer. Kwam ik achter toen ik na een week of drie mailde waar ze bleven. Ik heb er in middels als drie mails achteraan gedaan over wanneer mijn geld terugkomt (bestelling gedaan in juni) maar nog geen geld terug. Toevallig heb ik gisteren een klacht ingediend bij thuiswinkel.org.

nicole_hetty

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 11:46

ik heb eerder ( een aanral jaren terug) ook bij vitalhorse besteld. nooit problemen gehad.

jammer genoeg is dit verandend. ik had rond 20-07-2011 een bestelling gedaan bij vitalhorse.nl betaald via IDEAL. en tot nu toe niks ontvangen en krijg ook nergens reacties op. ik heb meerdere malen gemailt naar vitalhorse en ook naar thuiswinkel.org van beide 1x reactie gehad en nu niks meer. op mijn bellen word ook niet gereageerd. ik vind het triest dat er zoveel mensen de dupe hiervan worden. gezien ze naar mijn idee eerder wel een goede naam hadden.

het gaat om een bedrag van 111 euro die ik niet op deze manier kwijt wil raken natuurlijk.

ik zou graag een reactie willen waarom er nog niks aan mijn mails + klacht is gedaan?

nicole_hetty

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 14:26

nu kreeg ik net een paket binnen van vitalhorse naar ong 1.5 maand. staat er op de factuur voldaan... maar de helft zit er niet in. naar mijn idee niet echt voldaan dus ! eerst al 1.5 maand laten wachten en dan ook nog de helft vergeten?? nee ik bestel niet weer daar !

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 21:44

Ik heb zojuist een pb'tje van meneer terug gekregen dat mijn bestelde producten niet meer op voorraad zijn en ik kon kiezen voor andere maten of andere kleurtjes.
Nogmaals mijn geld terug geëisd want ik heb immers niet om andere maten of kleurtjes gevraagd!

Richa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 21:46

Ik heb maar even een PB gestuurd naar Vitalhorse zoals ze aangeven met mijn "ordergegevens" . Ik wacht al sinds april op mijn retourgeld voor de teruggestuurde artikelen. Inmiddels is na het Thuiswinkelwaarborg verhaal de Geschillencommissie ingeschakeld. Het is voor mij een raadsel waarom Vitalhorse nog steeds het Thuiswinkelwaarborg mag vermelden op zijn site. Wat is dat nou waard, je schiet er weinig mee op trouwens. Hoopvol wacht ik nu de reactie op mijn PB af van Vitalhorse, je weet het niet.
Misschien dat al eerder de Geschillencommissie iets gaat doen. Maakt me niet uit als ik mijn geld maar terug krijg.
Mijn advies: bestel er echt maar niets er zijn genoeg andere prima sites!
Ik laat nog wel even van me horen :j.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 14:53

Moderatoropmerking:
Let er svp op dat alleen ervaringen uit 1e hand zijn toegestaan op EA. Daarnaast zien we ook graag dat je onderbouwd waarom je positief of negatief over een bedrijf of iemand bent. Dan heeft de TS er namelijk ook echt iets aan.

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 16:49

Yes! Ik heb mijn geld terug gekregen! Zomaar ineens weer ruim 40 euro rijker! Wel handig voor HE! :D

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 18:41

VitalHorse schreef:
Milan_lover schreef:

Ik heb een pb gestuurd, maar geen antwoord en geen geld. Wanneer kan ik een reactie verwachten? Al mag de reactie ook uitblijven, ik heb liever gewoon mijn geld terug.

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 18:46

Wendy, gewoon nog wat boze PB's er achteraan sturen! Dat hielp bij mij ook!

charily

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 12:04

ook ik wacht nog steeds (al 7 maanden!!)op mijn geld !!!
het gaat hier over 100 euro van laarzen die ik heb teruggestuurd.

ik heb al vele mails etc gedaan helaas tot nu toe zonder succes.

charily

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 12:05

Richa schreef:
Ik heb maar even een PB gestuurd naar Vitalhorse zoals ze aangeven met mijn "ordergegevens" . Ik wacht al sinds april op mijn retourgeld voor de teruggestuurde artikelen. Inmiddels is na het Thuiswinkelwaarborg verhaal de Geschillencommissie ingeschakeld. Het is voor mij een raadsel waarom Vitalhorse nog steeds het Thuiswinkelwaarborg mag vermelden op zijn site. Wat is dat nou waard, je schiet er weinig mee op trouwens. Hoopvol wacht ik nu de reactie op mijn PB af van Vitalhorse, je weet het niet.
Misschien dat al eerder de Geschillencommissie iets gaat doen. Maakt me niet uit als ik mijn geld maar terug krijg.
Mijn advies: bestel er echt maar niets er zijn genoeg andere prima sites!
Ik laat nog wel even van me horen :j.

ook ik heb de thuiswinkelwaarborg gesproken. zonder succes helaas..

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 17:54

charily, als je hem een aantal boze pb's stuurt is het zo opgelost!

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 17:57

charily schreef:
ook ik wacht nog steeds (al 7 maanden!!)op mijn geld !!!
het gaat hier over 100 euro van laarzen die ik heb teruggestuurd.

ik heb al vele mails etc gedaan helaas tot nu toe zonder succes.

peoh 7 maanden
dat vind ik echt heel slordig en niet netjes

Nidji

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 13:30

Ook ik heb problemen met Vitalhorse.
Thuiswinkel Waarborg heb je nix aan, ik snap niet hoe dat werkt, want dit bedrijf klopt gewoon niet.
Gelukkig heb ik een rechtsbijstandsverzekering die ik erop heb gezet.
Vandaag kreeg ik goed en slecht nieuws: zij gaan mij de schade van ruim € 200,- vergoeden omdat de kosten niet opwegen tegen een rechtszaak.
Ik krijg mijn geld dus terug, waar ik natuurlijk erg blij mee ben.
Maar op deze manier kan Vitalhorse dus gewoon door met zijn louche zaakjes, ongelooflijk dat dat zomaar kan!
Ik ga dit toch ook maar eens melden bij Kassa en Radar.
Het geluk dat ik had met mijn verzekering hebben anderen misschien niet en op deze manier worden mensen dus gewoon opgelicht!!!!!!

Nidji

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 13:44

Zooo, ik heb het allemaal toch even gemeld bij Radar, Kassa en Opgelicht.
Het zal wel op te kleine schaal zijn qua TV-waardigheid, maar het blijft oplichting en dat is niet eerlijk en daar hou ik niet van!!!!

charily

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 11:29

geloof het of niet maar na nu bijna 8 maanden heb ik mijn geld terug :D :D :D :D
ik heb het ook gemeld bij kassa etc hopelijk gaan ze er wat mee doen!

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 11:35

OP 12 sept kreeg ik een pb terug dat het 'deze week' overgemaakt zou worden. Afgelopen woensdag had ik nog steeds niets, dus nogmaals een pb erachteraan gedaan en gisteren stond het er dan eindelijk op.

Milan_lover schreef:
charily, als je hem een aantal boze pb's stuurt is het zo opgelost!

Dat is toch te gek voor woorden? Hartstikke leuk dat ze het daarna oplossen, maar laat die problemen dan gewoon niet ontstaan!

Nidji

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 11:03

:( Laatste nieuws omtrent Vitalhorse:

Het bestuur van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie heeft op 21 september jl. het lidmaatschap van VitalHorse ingetrokken. Deze keuze is door het bestuur gemaakt omdat bleek dat een aantal klachten niet tijdig opgelost werden.

Thuiswinkel Organisatie zorgt er dus niet voor dat je je geld terug krijgt, ik zou er dus maar niet meer bestellen!