Zadelmaker?!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 22:36

chrisje_83 schreef:
De Heimolen uit Heerle.

niet doen ;) 50.000 x niks. heb hem zelf gehad zadel legde hij erop, met de mededeling meteen' hm ligt wel goed he '
niks gekeken.

Heb nu Isabelle van superhorse uit breda laten komen. Super fijn :) meten heel je paard op voor het beste zadel ;)

Daihyo

Re: Zadelmaker?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 22:38

Van Rijs ben ik niet tevreden over.
Zadel lag elke keer niet goed, werd niet aangepast op locatie dus was het elke keer een week kwijt en toen het na de 4e keer nog niet goed lag was ik er klaar mee.

Ik heb een paar maanden geleden Peter Poot van Mr. Ed uit Maasland laten komen.
Hij keek eerst hoe het zadel lag, daarna heb ik even moeten rijden.
Toen is hij aan gaan passen, toen weer even rijden, weer aanpassen en toen pas was hij tevreden.
Het zadel ligt super, service was goed en heel betaalbaar.
Ik ben heel tevreden over hem.

beemst36

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 12:45

Bij ons komt van rijs wel altijd op locatie en op locatie aanpassen. hij heeft eerst zadel op de rug bekeken en aangepast en vervolgens heb ik zelf ook even gereden, hij erna nog iets aangepast nog even gereden en toen lag het goed.

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 12:48

Terplekke aanpassen?? Is dat nieuw dan??

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 12:48

Ik krijg vanmiddag Godfried op stal! :)

Netje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 12:53

Hier ook alleen maar goede ervaringen met Godfried. Hij is hier vorige week nog geweest, nadat een jurylid ons had verteld (tijdens een clinic) dat ons zadel voorover kiepte en helemaal niet goed lag. Dus meteen Godfried gebeld en die heeft het helemaal nagekeken en het was perfect recht én lag nog helemaal goed. Jurylid kan voor mij dus verder de boom in. Voor een stalgenote zou hij nieuwe zadels meenemen voor haar paard. Deze is nog jong en nog in de groei en haar oude veelzijdigheidszadel van Kieffer lag niet goed meer. Godfried heeft het bekeken en zei: ik wil je graag een nieuw zadel verkopen, maar dat is onzin want je kunt je eigen zadel met wat aanpassingen weer prima krijgen en dan is het verstandiger om hem nog wat door te laten groeien en dán een nieuw zadel te kopen.
Ik vond dat super eerlijk van hem: de meeste zadelmakers hadden het oude zadel lachend aan de kant geschoven en waren vrolijk een nieuw zadel aan gaan meten (ze lever er tenslotte ook van). Daarom voor mij niemand anders :D !

O ja, heel groot voordeel: hij past je zadel ter plekke aan. Dan kan hij meteen passen of het na het aanpassen/opvullen goed ligt én je bent je zadel geen week of langer kwijt...