Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bo_janssen schreef:Ook ik meld me , zit nu ook helaas met een gevaarlijke pony van Verhoeff
ho_rse schreef:Ook ik heb er een! in de beschrijving stond dat hij 100% bomproof is en iedereen er op zou kunnen rijden. Ik ben er inmiddels al heel vaak afgevallen, en hij is alleen zadelmak meer niet.. Op buitenrit is hij ook heel schrikkerig.
SaraViavia schreef:ho_rse schreef:Ook ik heb er een! in de beschrijving stond dat hij 100% bomproof is en iedereen er op zou kunnen rijden. Ik ben er inmiddels al heel vaak afgevallen, en hij is alleen zadelmak meer niet.. Op buitenrit is hij ook heel schrikkerig.
Waar heb jij hem vandaan? En heb je n beroep gedaan op de inruilgarantie?
Anke schreef:Probeer het paardje nog maar eens in te ruilen.
De termijn is relatief kort.
Je denkt idd ach ze moeten gewoon nog eigen worden en wennen.
Je wilt ze ook niet gelijk te kort doen.
Echter na een half jaar blijken de dingen gewoon echt niet te kloppen.
Kat in de zak gekocht.
Anke schreef:Probeer het paardje nog maar eens in te ruilen.
Kat in de zak gekocht.
SaraViavia schreef:Anke schreef:Probeer het paardje nog maar eens in te ruilen.
Kat in de zak gekocht.
Ik heb er eentje 2 jaar gehad met eigenlijk best veel plezier. Voldeed niet helemaal precies aan de omschrijving, maar heeft wel in de kinderlesjes gelopen én was gezond. Paar maanden terug tumor bij hem ontdekt en meteen in laten slapen, maar dat staat los van de verkooppraktijken van deze verkoper. Omdat ik deze verhalen toen nog niet kende hebben we n week later een nieuwe gekocht bij haar. Ook tot nu toe geen enkel probleem gehad (heb hem nu denk ik 1.5 - 2 maand) en hij doet het super. Ze heeft alleen bij allebei over de leeftijd gelogen en ze waren allebei wat minder verkeersmak dan hoe ze het zei..
ho_rse schreef:SaraViavia schreef:
Ik heb er eentje 2 jaar gehad met eigenlijk best veel plezier. Voldeed niet helemaal precies aan de omschrijving, maar heeft wel in de kinderlesjes gelopen én was gezond. Paar maanden terug tumor bij hem ontdekt en meteen in laten slapen, maar dat staat los van de verkooppraktijken van deze verkoper. Omdat ik deze verhalen toen nog niet kende hebben we n week later een nieuwe gekocht bij haar. Ook tot nu toe geen enkel probleem gehad (heb hem nu denk ik 1.5 - 2 maand) en hij doet het super. Ze heeft alleen bij allebei over de leeftijd gelogen en ze waren allebei wat minder verkeersmak dan hoe ze het zei..
Kwamen die van jou ook uit Ierland?
Anke schreef:Als je ze zelf kunt opleiden en begeleiden. Kun je er wat leuks van maken.
Als je minder of niet ervaren bent, kun je een flinke miskoop eraan hebben.
Die van ons wilde niet in galop. Gaf zelfs een bokje bij het proberen. Kwam zogenaamd omdat ze moe was van de bezichtigingen en proefrijden. Klonk geloofwaardig.
Helaas in het begin 'per ongeluk' in galop...rodeosessie met flinke blessure na een knal tegen de grond. Daarna nog een keer gebeurd. Raakte achter met buitenrit en rodeosessie. Weer ruiter eraf.
Gewoon groene dieren die als goed gereden verkocht worden.
De galop gaat nu. Rechtsom nog steeds moeilijk. De plannen van wedestrijden rijden. Een Bproef wat met gemak zou moeten kunnen...is na 1,5 jaar nog niet het geval.
We komen wel al dichterbij. Osteopaath, tandarts en hoefsmid hebben al veel opgeknapt.
Met de juiste training haar rechter en losser gemaakt. Nu de juiste bespiering opbouwen.
We zijn blij met haar. Ze is nu goud waard. Echter is er veel tijd, geld en werk in gaan zitten.
Een flinke domper als je een kant en klaar paardje denkt te kopen waar je gelijk van kunt genieten.
[ [url=m/rFoDMO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Anke schreef:Het geld is nog bijzaak. Het verdriet en de teleurstelling.
Je denk een droompaardje te kopen en die droom neigt dan richting nachtmerrie. Vooral als er kinderen bij betrokken zijn.
Ze adverteren met geschikt voor kinderen, (angstige) beginners. Iedereen kan er zo meer wegrijden. Beetje de standaard tekst.
Heel jammer als dat niet zo blijkt te zijn.
kalliexxxx schreef:ze adverteren onder verschillende namen alle advertentie waar bij staat dat ze aan omruil garantie doen zijn van verhoeff.