stitchlover schreef:Ik rijd ook op de roosberg, en vind het echt een aanrader. Ik heb op sintels gereden alleen daar was ik niet zo'n fan van om zo maar te zeggen. Op hoeve galderzicht ben ik begonnen als meisje van zes dus dat was een beetje ponyhobbelen daar kan ik dus niet zoveel over zeggen.
Ik heb net zoals annabel mijn paard op de roosberg staan. Het dure van de lessen valt in mijn ogen reuze mee. En de sticker rijke mensen manege klopt niet (meer), er lopen wel wat mensen met geld alleen deze mensen zijn erg aardig.
Ik raad je aan eens een kijkje te komen nemen en eventueel op de donderdagavond een proeflesje mee te pakken. Dan krijg je les van suzanne zij geeft je erg goed dressuurmatige aanwijzingen. Ik rijd in de les van 8 tot 9 en ben dik tevreden over haar manier van lesgeven.
Ik vind het ook erg goed dat de roosberg realistisch is naar de paarden. Ze laten de dieren in hun waarde en laten ze zo vaak als mogelijk op de wei (zeker in de zomer) anders gaan ze 's ochtends los in de binnenbak
Succes met je keuze!
Whaha, Lotte heeft mij gevonden
Maar ze heeft wel gelijk, het is gewoon een leuke manege!