(Slechte) ervaringen met Agradi?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 18:21

xFAM schreef:
ik heb zaterdag wat besteld, ben erg benieuwd wanneer ik het krijg. Op de site stond bij alle dingen direct leverbaar.

Had ik ook 3 weken geleden....maar nog niks in huis!
Waardeloos bedrijf!!

Rhine_

Re: (Slechte) ervaringen met Agradi?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 20:56

Vandaag kreeg in mijn spullen ik frut van een af

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 22:28

naja een soepzooitje is het volgens mij wel. 5 dagen geleden mijn bestelling geplaatst krijg ik nu een mailtje dat er onduidelijkheden over mijn order zijn of ik telefonisch contact op wil nemen. Ik heb 4 dingen besteld hoe moeilijk kan het zijn?

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 11:59

__Nathalie__ schreef:
naja een soepzooitje is het volgens mij wel. 5 dagen geleden mijn bestelling geplaatst krijg ik nu een mailtje dat er onduidelijkheden over mijn order zijn of ik telefonisch contact op wil nemen. Ik heb 4 dingen besteld hoe moeilijk kan het zijn?

niet vooraf gaan blazen ;) Even bellen, dan kun je daarna altijd nog gaan blazen, als ze een hele stomme vraag stellen, maar misschien heb je zelf bij het invullen iets over het hoofd gezien.

Ik ben verbaasd om zoveel slechte ervaringen te lezen. Wij zijn prima tevreden. De levertijd is wel iets langer dan een poos geleden, maar bij ons nog zeer acceptabel.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 12:04

Ik heb toevallig ook besteld (vorige week) nadat ik dit topic had gezien. Voorheen is alles binnen enkele dagen geleverd, maar deze keer heb ik tot op heden heb ik nog niets ontvangen.

Wel staat er bij de orderbevestiging duidelijk vermeld dat het 2-15 werkdagen levertijd is..Ondanks dat alles op voorraad is. Dit vind ik wel lang, maar ja, zolang het binnen die tijd komt, ga ik niks ondernemen.

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 12:08

Ik heb mijn bestelling van vorige maand geannuleerd en mijn geld teruggevraagd en gekregen.
Reden: te lange levertijden.

Bovendien: als je 3 stuks besteld en er zijn 2 voorradig, dan houden ze de hele bestelling vast tot ze 3 kunnen uitleveren. Dat doen andere online shops niet en dus koop ik daar liever.

Bij Paardendrogist of Zooplus bijvoorbeeld, krijg je werkelijk snel geleverd.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 12:14

Ik had besteld vanwege de wormkuren, wordt bij andere webwinkels al lastiger..Nu zit ik er niet om te springen ofzo, maar vind het wel fijn als er schot in de zaak zit. :)

__Nienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 14:04

Nou, ik krijg net een mailtje dat mijn order (van 22-08) verwerkt is. :)
Levertijd was 2-10 werkdagen, dus dat is wel netjes binnen de aangegeven tijd. Ik geloof dat 1 artikel niet direct leverbaar was.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 14:08

Ik heb een deel van mijn bestelling ontvangen maar goed bij de dingen die ik nu nog niet heb, stond een langere levertijd dus ik heb geduld......eigenljik alleen maar goeie ervaringen met ze dus ik hoop nu ook :D

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 17:02

texelse schreef:
__Nathalie__ schreef:

niet vooraf gaan blazen ;) Even bellen, dan kun je daarna altijd nog gaan blazen, als ze een hele stomme vraag stellen, maar misschien heb je zelf bij het invullen iets over het hoofd gezien.

Toch vreemd dat ze er na 5 dagen pas naar gaan kijken nietwaar?

Overigens was mijn bestelde shirtje ineens niet meer leverbaar terwijl deze volgens de site wel leverbaar was. Deze is ook niet meer na te bestellen dus vind dat nog steeds slechte zaak. Dan moeten ze die site up to date houden.

Pronkrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 12:41

Misschien moeten jullie gewoon eens bellen en vragen wat er aan de hand is.
Ik bestel echt heel regelmatig bij hun, ze hebben zó veel.
En daardoor is misschien niet alles direct leverbaar. Ook stond er bij mijn laatste bestelling in de order bevestiging dat het iets langer kan duren.
Als je ze belt krijg je ook te horen dat het erg druk is, waarschijnlijk door die aktie en géén vrachtkosten. Daar wil ik wel wat langer voor wachten hoor :D

NanceMiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 19:02

Ook een slechte ervaring hier. Vorige week een regendeken besteld, al bewust 1 uitgezocht die direct leverbaar was, ook niets.
Ook een mail gestuurd met de vraag hoe lang dit gaat duren.

Als artikelen direct leverbaar zijn en volgens de omschrijving van Agridi binnen 2 tot 3 werkdagen geleverd worden, verwacht je niet dat je er mee als een week op moet wachten, zonder enige reactie. :(
Voor mij geen Agradi meer.

Ga morgen ook maar bellen als ik dit zo lees ;)

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 21:01

Ik heb mijn bestelling inmiddels gekregen (afgelopen vrijdag). Had de donderdag ervoor besteld, dus 5 werkdagen levertijd gehad.

Ik denk dat ze te maken hebben met enorme drukte ivm al die kortingen en geen vrachtkosten. Daarom vermelden ze ook bij de orderbevestiging tussen de 2 en 15 werkdagen levertijd.

NanceMiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 21:13

In mijn orderbevestiging stond wel direct leverbaar.
Fijn dat je je bestelling hebt Jibbel.

Ben benieuwd naar de reactie morgen ;)

hotchocolat

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 21:30

Ik heb een paar weken geleden ook iets besteld. Ook geen bevestigingsmail gehad. Een week later heb ik maar even gebeld hoe het verder zat. Afgelopen week heb ik een mail gehad dat niet alle artikelen meteen leverbaar waren.

Twee maanden terug heb ik een pakketje naar het werkadres van mijn man gestuurd. Via de mail nog extra gezegt dat ze het complete adres zoal ik heb opgeschreven op de doos moesten zetten. Een week later kreeg ik een mail van ze dat het pakket weer was terug gekomen.
Bleek dat ze het adres er niet goed hadden opgezet.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 22:18

Ik ga morgen ook maar even bellen want ik hoor en zie weinig gebeuren......wil mijn beschermers nu toch eigenlijk wel hebben!

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 22:55

Ik heb 3 week moeten wachten op mijn bestelling, allemaal producten die 'direct' leverbaar zouden zijn...
Niet dus.
Deze ervaring heb ik al meerdere keren gehad, dus ik zoek wel een ander bedrijf volgende keer :evaw:

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 11:59

Helaas.....de beschermers zijn niet voor eind oktober leverbaar, ze hebben ze al heel lang in bestelling staan bij BR maar blijkbaar zijn ze niet leverbaar. Ze bood aan om ze te crediteren zodat ik ze misschien ergens anders vandaan kan halen maar ik vraag me af of ik ze nog wel ergens kan vinden dan....ga maar eens spitten!

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 12:02

ik vind agradi toppi,kan er fijn mijn wormspuiten bestellen tegen een mooie prijs en tot nu toe nog geen problemen,ik zit er ook niet mee als het wat langer zou duren ben nu ook op een pakketje van hun aan het wachten.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 16:56

Mijn bestelling van 2 weken geleden is ook nog niet binnen. Ben benieuwd wanneer het komt!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 17:00

Mijn kleine bestelling is binnen maar heeft wel lang geduurd.

_Aurora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 17:05

ik was tot voorheen erg tevreden over Agradi. Helaas ben ik er de afgelopen 2 keer ook niet goed meer geholpen.

De eerste keer had ik een bestelling die binnen 5 werkdagen geleverd zou worden. Ik kreeg daar geen bevestiging van maar wel na 10 werkdagen een email dat de bestelling nog niet geleverd kon worden. Ik heb uiteindelijk de bestelling pas na een maand gekregen.

Nu de laatste keer was het weer niet leverbaar en duurde het weer 3 weken..

Daarnaast ben ik niet tevreden over de bezorgservice van DPD omdat zij het pakket niet afgeven bij de buren en daardoor is het moeilijk als je overdag werkt. DPD heeft 6 afleverpogingen gedaan en toen was ik eens een keertje thuis. Van mij mogen ze het aan de buren geven voortaan.

Ik hoop wel dat agradi iets aan de service gaat doen want ik zou er nu toch minder snel iets gaan bestellen.

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 17:41

Nou ik had ook uiteindelijk mail terug. Beetje laat allemaal, want had ondertussen m'n resterende pakketje ook binnen. Jammer genoeg paste niks van het spul dus alles terug gestuurd, goede info erbij in... Maar tot nu toe nog steeds niks gehoord, ook niet wanneer ik m'n geld terug krijg... Heb het nu een week geleden alweer terug gestuurd?

De service vind ik dus echt niet grappig nu..

NanceMiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 18:11

Danitsja88 schreef:
Daarnaast ben ik niet tevreden over de bezorgservice van DPD omdat zij het pakket niet afgeven bij de buren en daardoor is het moeilijk als je overdag werkt. DPD heeft 6 afleverpogingen gedaan en toen was ik eens een keertje thuis. Van mij mogen ze het aan de buren geven voortaan.

Hier werd het pakketje, waar geen 2 dagen maar ruim anderhalve week levertijd op zat, wel bij een paar huizen verderop bezorgd.
Bij een vriendin lag het helemaal aan het eind van de staat, zo'n 20 huisnummers verder :+

Was voor mij de 1e en laatste keer (en nu maar hopen dat het past ;) )

hotchocolat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 19:14

Normaal heb ik altijd zeer goede ervaringen met Agradi.

Het zal idd wel de drukte zijn van de extra korting en het gratis verzenden.