xFAM schreef:ik heb zaterdag wat besteld, ben erg benieuwd wanneer ik het krijg. Op de site stond bij alle dingen direct leverbaar.
Had ik ook 3 weken geleden....maar nog niks in huis!
Waardeloos bedrijf!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

__Nathalie__ schreef:naja een soepzooitje is het volgens mij wel. 5 dagen geleden mijn bestelling geplaatst krijg ik nu een mailtje dat er onduidelijkheden over mijn order zijn of ik telefonisch contact op wil nemen. Ik heb 4 dingen besteld hoe moeilijk kan het zijn?
Even bellen, dan kun je daarna altijd nog gaan blazen, als ze een hele stomme vraag stellen, maar misschien heb je zelf bij het invullen iets over het hoofd gezien.
texelse schreef:__Nathalie__ schreef:naja een soepzooitje is het volgens mij wel. 5 dagen geleden mijn bestelling geplaatst krijg ik nu een mailtje dat er onduidelijkheden over mijn order zijn of ik telefonisch contact op wil nemen. Ik heb 4 dingen besteld hoe moeilijk kan het zijn?
niet vooraf gaan blazenEven bellen, dan kun je daarna altijd nog gaan blazen, als ze een hele stomme vraag stellen, maar misschien heb je zelf bij het invullen iets over het hoofd gezien.
Danitsja88 schreef:Daarnaast ben ik niet tevreden over de bezorgservice van DPD omdat zij het pakket niet afgeven bij de buren en daardoor is het moeilijk als je overdag werkt. DPD heeft 6 afleverpogingen gedaan en toen was ik eens een keertje thuis. Van mij mogen ze het aan de buren geven voortaan.
)