Ervaringen met webshop DiDaan horse equipment

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tascha01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 11:00

Hallo Allemaal, lees over haar kindje en haar hond, wordt er kotsmisselijk van. Haar schotse colli (Benji) indertijd was nog geen jaar oud en heeft ze gewoon in ons pension laten zitten, is uiteindelijk in het asiel terecht gekomen. De hond is bij ons volwassen geworden en heb met tranen in mn ogen Benji weggebracht, omdat we de kennel nodig hadden voor het hoogseizoen. Als ik het lees wat ze schrijft over haar hond en haar dierenliefde wordt ik echt razend!!! heeft zeker 6 maanden bij ons gezeten, prima hond, niets mis mee. :(

dehoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 20:03

Op dit moment probeerd ze de spullen die ze heeft te verkopen op marktplaats.
Ze gebruikt de naam Martin en als je contact met haar probeerd te zoeken via mail is het in eens Alison.
Als je de spullen wilt ophalen bij haar gebruikt ze een fake adres, zodat je bij de verkeerde mensen aanklopt
Mensen die van Martin uit Leerdam willen kopen : NIET DOEN IS FAKE IS VAN ANGELIQUE HACK en zelfs onder deze naam probeert ze mensen op te lichten

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-11 08:19

Ik ga, deze info vanavond door mailen naar me contactpersoon binnen het Korps Zoetermeer.

@ dehoop, mocht je evt. een link hebben van een advertentie op marktplaats, mag ook via de PB, dan stuur ik die mee.

Ik denk dat we misschien toch over moeten naast het proces van aangiftes naar een of ander programma.
Via de rechtsbijstand ( ligt er weer aan hoe je verzekerd bent, kan het pas boven een bepaald bedrag ) wel hebben ze een brief verzonden, maar uiteraard totaal geen reactie hier op mogen vernemen.

Ze moet gestopt worden ... naast ons zijn er nog tientallen gedupeerde , kan hier zo :( over worden.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-11 19:52

Beste Mede lotgenoten,

Hebben diegene die aangifte hebben gedaan ook een brief van het "Arrondissementsparket te s'Gravenhage" mogen ontvangen ?
Deze haalde ik vandaag uit de bus.

rockydublin

Re: Ervaringen met webshop DiDaan horse equipment

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 12:44

Hallo Freya,
Ja ik heb ook een dikke enveloppe gehad van de arrondissementparket . Ik moet nog even de vragen lijst invullen, en moet nog eens even kijken wat voor mail ik van didaan heb, want ja,,,betaal bonnetjes hebben we natuurlijk niet. Als het mogelijk is wil ik wel mijn geld terug en op de hoogte gehouden worden hoe het afgehandeld gaat worden met "die dame"

jSophiaF

Re: Ervaringen met webshop DiDaan horse equipment

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-11 12:49

zover ik begrepen heb toen met aangifte doen, is de afschrift ook voldoende als zijnde betaal bonnetjes.
Ik ga hier ook maar eens zoeken waar ik de map gelaten heb, was het eigenlijk al glad vergeten. Moest ook erg zoeken naar de topic, hihih, ga dat het weekend maar eens doen, alles bij elkaar zoeken en kopieën maken.

rockydublin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 19:44

Ik ga dat ook doen ja, en ik hoop vele met ons. Ik hoop echt dat ALLE gedupeerden hun geld terug krijgen of dat nou veel of weinig was. Een oplichters zaak starten, en ook nog ingeschreven bij kamer van koophandel dat kan en mag niet meer gebeuren met die persoon, en dan maar een" lekker leventje" leiden van onze eerlijk verdiende centen. Dus kom op allemaal; invullen die papieren en je geld terug eisen***