Betaalbare Stalling gezocht ter almere

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 15:38

miikartouche schreef:
jaa maar ik heb ook nog ergens op mijn bank 2000 euro staan.
en mijn ouders betalen helemala niks mee. ik moet het zelf moeten proberen te regelen.
zelf krijg ik ook per maand nog 45 euro zakgeld. en m'n andere vriendin ook.

OEI OEI..meisje meisje...dit gaat dus niets worden!
Alleen al het delen met z'n drietjes! Dat word ruzie, geloof mij. Wie rijd wanneer en wie gaat de wedstrijden rijden als het lekker zou gaan? Ik wil dat hij geschoren word..ja maar ik niet en de volgende wil hem 1/2 geschoren!
Ik kon niet rijden gister omdat...dus ik wil een extra dag deze week.Niet doen, niet doen!!!!
IK heb zelfs een tweeling uit elkaar zien gaan omdat ze een paard moesten delen.
Wacht nog een jaartje of 3 en als je school hebt afgemaakt, en een leuke baan hebt kijk dan nog eens verder.
En zeker als je ouders er eigenlijk ook al niet achter staan!

Wil je nog wel 1 tip geven...misschien kan je op een manege vragen of je b.v in het weekend mag helpen in ruil voor mindering van stal kosten?

Silly1972

Re: Betaalbare Stalling gezocht ter almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 15:39

Dat doen de maneges in almere niet, weet ik toevallig.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 15:54

Ik begrijp wel dat meiden van rond die leeftijd soms eigenwijs zijn als ze hun zinnen op iets hebben gezet zoals een eigen paard.
Maar je redt het niet en dat kan niet tegenover een paard!

Naast alles moet je ook gewoon blijven lessen, want niemand kan zonder en die zijn ook duur!

Je ouders betalen misschien niet mee, maar die zijn verantwoordelijk voor jullie en dus het paard. je kan op deze leeftijd gewoon geen paard kopen zonder steun van de ouders dat is totaal onverantwoord. Zeker als er iets is!!

Hopelijk verkoopt ook niemand zijn of haar paard aan jonge mensen zonder enig inkomen. En dan bedoel ik dus ook die paar tientjes die jullie hebben.

Besef ook dat je dan niks anders meer kan doen met die paar tientjes die je per maand hebt. Nu kan je wel zeggen dat het niet uitmaakt, maar dat is gewoon niet zo!

Zoek een bijrijdpaardje die zijn er wel op Almeerse maneges en kosten al ongeveer jullie budget. Wat dus al heel moeilijk is, omdat die meestal niet meteen 2 of 3 bijrijders willen.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 15:57

Nee ze zullen er alledrie 1 apart moeten nemen dan en dan zijn ze ongeveer 80-100 euro p.m. per paard kwijt voor 2-3x in de week rijden.

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 16:06

Silly1972 schreef:
Nee ze zullen er alledrie 1 apart moeten nemen dan en dan zijn ze ongeveer 80-100 euro p.m. per paard kwijt voor 2-3x in de week rijden.

Maar als je 1 paard met 3 deelt rij je maar 2 keer per week!
Mag toch aan nemen dat dat dier ook wel 1 dag in de week paard mag zijn en niet hoeft te werken?

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 16:09

ja maar 1 paard met z'n 3en gaat niet lukken joh met een bijrijdpaard, eigenaar zelf wil toch ook wel rijden neem ik aan haha.
Daarvoor zei ik ook dat ze er elke 1 apart moeten nemen, dat staat er ook.

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 16:12

Je begrijpt me verkeerd..als je een 1/2 pension, manegepaard neemt dan mag je meestal ook maar 2/3 keer rijden voor 100 euro
Als ze met z'n drietjes 1 paard neemt rij je 2 keer per week wil je het eerlijk verdelen..

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 16:14

ohhhhhh op die manier haha.
Ja dat hebben jullie wel ja, maar wij niet, je kan in de zomer nog wel eens een paardje voor een weekje of 2 leasen, maar daar is alles bij gezegd.