Had 2 clickers en een unster (hangweegschaal) besteld. Clickers waren op voorraad en unster zou 2-18 dagen duren. Alles werd in 1 keer besteld dus ook de clickers zouden even lang duren als de unster. Prima.
Het rare was alleen dat ik 14 dagen heb gewacht op de bestelling omdat de unster er niet was, terwijl hij na 4 dagen als "op voorraad, binnen 1 dag in huis" stond.
Beetje idee van, de klant die toch al betaald heeft mag wachten en die op voorraad zijn om nieuwe klanten aan te trekken..
loulou
Geplaatst: 01-03-12 00:20
hier eigenlijk alleen goede ervaringen.
één keer gehad dat iets niet op vooraad was en dat daardoor mijn hele bestelling in de wacht gezet was. maar na een telefoontje was dat ook zo opgelost.
grid
Geplaatst: 01-03-12 09:59
O die ervaring heb ik eigenlijk nooit gehad Laatste 2 keren met IDeal betaald en toen was het zelfs al volgende dag binnen terwijl er 2-5 en 2-10 dagen stond en verder 1x gehad dat ik 1st een deel binnen kreeg en hetgene wat niet op voorraad was later nagezonden werd, maar dat was nog voor ze het nieuwe systeem hadden
maybe2
Geplaatst: 01-03-12 11:42
xxieslady schreef:
wat een gedoe ,maybe2, kun je geen nieuwe aanmaken?
ik heb geprobeert maar iedere keer als ik mijn e-mail adres intikte was het weer hetzelfde verhaal,account geblokkeerd. ik kan nog proberen om op mijn zoon zijn e-mail adres een nieuwe account aan te maken,moet hem maar even lief aankijken.
Hier altijd goede ervaringen. Altijd pakje binnen een week ontvangen. Ook toen we een mega bestelling plaatsten met heel veel verschillende artikelen. Allemaal erg snel binnen gekregen. Top site, en de spullen hebben altijd een goede kwaliteit. Ben heel tevreden!