Mijn keus zou het dus ook niet zijn
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Buitenzorg schreef:Ter aanvulling op amj, de bak staat ook permanent vol met hindernissen. Deze mogen NIET opgeruimd worden is ons toen verteld. Kortom, als je in de bak wil rijden moet je tussen de hindernissen door. En idd die vliegen in de stal. Het waren er niet enkelen, maar honderden, zoniet duizenden!!!!!
Mijn keus zou het dus ook niet zijn
amj schreef:Bij van Dalen.
s_spikker schreef:een vriendin van mij kent ene meisje die had of heeft een fjord die oxbow heette en die stond ook in de buurt van tholen geloof ik. misschien kan je er achter komen wie het is ?
ze kwam geloof ik toen ook op bokt.
Oxbow heb ik inderdaad niet meer door omstandigheden. Verzorg nu 1 paard en 2 pony's op vosmeer bij 2 verschillende adressen (duivekeetseweg / klaverveld). Beide prive
En degene die allemaal nog op de duivekeetseweg (die lange weg van vosmeer naar poortvliet) zitten met paarden is ook allemaal prive 
Weet zo gauw ook geen andere stallingen dan die al voorbij zijn gekomen
s_spikker schreef:Geen idee hoe die straat heet, Maar wij gaan zomers wel eens naar de oesterdam en dan kom je vlakbij die dijk bij zo polderweg en daar heb je ook mensen met paarden staan. Misschien willen hun ook wel wat aan je verhuren of kan je paard daarbij gaan lopen?
Richting poortvliet voor bij de stoplichten zit ook nog een stal. Geen idee hoe duur en hoe deze heet maar misschien wel een optie?
Kimm1990 schreef:Je zou ook eens kunnen kijken bij 't Bakkertje in Halsteren/Lepelstraat.
Zelf paarden voeren en binnen en buiten zetten, in overleg kan je misschien iets regelen met andere pensionklanten?
Over de brug, dan links door de polder en je bent er al bijna!
Succes met zoeken!

\
M_EL_ISSA schreef:Is dat die stalling tegenover de zorgboederij Tyke?
Ik heb ook gekeken naar stallingen, in de buurt van Smerdiek is vrij veel hoor
Ik weet nu 3 verschillende plekjes waar stallingen vrij staan. Is alleen wel (rond) Smerdiek.
Edit: Eigenlijk 4, maar dat is weer nieuw vossemeer\
Op MP staat een stalling in Lepelstraat, dat is 4 km van Tholen af. Dat is te doen lijkt me?
Heb je al een paard op het oog?

M_EL_ISSA schreef:Ik ben daar gaan kijken, is een hele goede bak
Paard word alleen niet op de wei gezet, dat moet je zelf doen. Al is daar natuurlijk wel over te praten
Voeren word gedaan, maar zelf klaarzetten
Hele ruime boxen inderdaad, toen ik kwam ( vorige week) was ze net een stal aan het verven. Zag er mooi uit