Jullie ervaringen met Horse Plaza Nieuwegein..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sproet97

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 13:59

Bij ons in het dorp zit er ook zoon winkel maar dan hypo brabant.
Opzich wel een fijne groote winkel maar sommige mensen er verstand van hebben,Maar bestellen nee aub niet dat is altijd een drama bij deze winkels!
Wij noemen het ook HypoDrama.
Ik had een cap besteld zou na 1 week binnen zijn ja niks dus die week erop weer niet en toen me moeder boos en jahoor die week erop was die er!
Dus als je iets wilt bestellen zou ik eerst verderkijken of niet bestellen.
Wij gaan ook vaker naar Naalden en Superhorse.

z0rr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 22:08

ik had er transport beschermers gekocht na 5 minuten al kapot .
beestje liep alleen de trailer op
prut winkel

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 22:09

z0rr0 schreef:
ik had er transport beschermers gekocht na 5 minuten al kapot .
beestje liep alleen de trailer op
prut winkel

Ben je terug gegaan?

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 11:10

ik heb daar een gaatjestang gekocht. kom ik thuis, wil ik een gaatje maken in mijn sperriem, is de hele tang scheef :+ :Z
Ik ga niet dat hele half uur weer terug rijden voor die 6,50 maar vind het wel schande! en mijn sperriem zit nog steeds te los :Z :Y)

x_Charlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 11:26

Ik kom heel soms bij de Horse Plaza; gewoon als ik 1 dingetje nodig heb. Anders ga ik altijd naar Harmelen :j. Ik heb wel vrij goede ervaringen met de Horse Plaza. Alleen vind ik het ook irritant dat het personeel meteen achter je aan loopt als je binnen bent of dat ze bij je blijven staan als je op een subtiele manier hebt gezegd dat het verder wel lukt. Ook aan mij werd een keer gevraagd of ik koffie of thee wilde. Dat is dan wel weer aardig; maar ik kom er om iets te kopen, niet om iets te gaan drinken :+. En ik heb ook weleens gehad dat ik op zoek was naar een hoofdstel en toen kwam ik dus heel vaak schimmel op verschillende hoofdstellen tegen. Zoiets verkoop je dan toch niet? :Y) En ik vind het er vaak maar een zooitje := (maar dat heb je in Harmelen ook, in die ruimtes boven; waar van alles hangt/ligt met veel korting).

Tamara21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-10 16:04

Nou toch weer een lichtpuntje:

Mijn moeder komt zojuist binnen en die was even thermolaarzen wezen halen bij Horse Plaza (die van de aanbieding) en ze waren er gewoon..
Pff hadden ze me dat ook wel door de telefoon kunnen vertellen.. ;)

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 18:35

laten we het maar niet over harmelen hebben, ben daar zo opgelicht :o voor wel enkele honderen euros :(:)

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 18:40

tja heb nooit echt probermen bij ze gehad. Maar hoor wel meer mensen er over.

Ik heb wel 1 goed verhaal. ik was op zoek naar de anky shunshine. maar die hadden ze niet maar in rotterdam wel. Dus hebben ze hem via rotterdam naar nieuwegein laten komen het dekje. En ik daarna me dekje op gehaald :D

freddy's vind ik ook niks en duur

remeo: harmelen is idd ...... en verschikkelijk duur.

Anoniem

Re: Jullie ervaringen met Horse Plaza Nieuwegein..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 18:45

Ik heb er nooit problemen :)
Ben maandag bij de Hyporama geweest, thermolaarzen hadden z eneit meer in mijn maat. Maar die zouden dinsdag binnenkomen, en als ik nu betaalde stuurden ze , ze gratis op. Donderdag had ik ze al binnen :)

Foedji

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 13:51

kwam er vaak maar laatste tijd niet veel meer...ze hebben veel maar te weinig van het goede zeg maar !

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 14:43

Romeo2007 schreef:
laten we het maar niet over harmelen hebben, ben daar zo opgelicht :o voor wel enkele honderen euros :(:)

Ben wel nieuwsgierig! Vertel!

Zelf vind ik Harmelen de meest prettige winkel in de regio. Meiden werken er ook al langer en laten je tenminste gewoon met rust. Heb weleens 1,5 uur doorgebracht daar om allemaal verschillende broeken uit te proberen maar ik kon gewoon lekker mijn gang gaan :)

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 12:08

Aangezien er om ervaringen gevraagd wordt hoort dit thuis bij EA-GZ-Diensten.
Daarom een verplaatsing van RUI-->EA.

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 12:56

Ik vind sowieso de service van de hypo winkels ver beneden elk peil!!! ontzettende geldklopperij voor weinig of geen kwaliteit! van die kauwgom kauwende meisjes achter de toonbank die nergens verstand van hebben!!! ik ga liever naar Van Rijs of Verhoef als ik wat nodig heb... daar word je tenminste geholpen... :D

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 01:41

Kreeg trouwens van de week een enquete binnen via de mail
van hen. Heb hem wel even ingevuld en vind het op zich een goed punt om de klanten te vragen wat hun mening over de winkel is en wat ze kunnen veranderen. (zouden ze dit topic soms gezien hebben?? :D )

Mers

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 02:28

Sja Hyporama in Rotterdam ben ik ook geen fan van. Wilde er een zadel bij voor de buitenritten, daar wilde ik mijn goede dressuurzadel niet voor gebruiken. Kom daar aan, stiefmoeder en vader mee want kreeg het zadel voor mijn verjaardag. Ik wist wat voor zadel ik wilde, een simpel wintecje. Wintec 500 hadden ze niet meer, oke dat kan die hebben ze niet overal meer. Andere wintec geprobeerd, zat lekker, maar lag 100 euro boven het budget. Ik had duidelijk gezegt max 650 euro. 200 euro van pa gekregen en de rest kwam van mijzelf vandaan, en ik wil gewoon niet meer uitgeven klaar! Toen werden ze heel zuur. Liepen weg zonder even wat anders aan te raden en lieten me dus ook gewoon achter in de winkel met een zadel dat op de bok lag. Ehm..moet ik dat zadel dan terug leggen of niet? Ik wist het niet. Mijn vader had er al de pest in en zei dat we maar wat gingen bestellen via een website met zadelpasservice. Wij lopen de winkel uit, heb geen gedag gezegt. Staan we bij de auto komt er een vrouw aangelopen met de vraag of we het zadel nog even willen opruimen. Ehm....nee. Dat wil ik niet. Dag mevrouw.

Strontzooi daarzo.

Heb via een website een zadel besteld, mail gestuurd met mijn budget en gevraagd naar een simpel wintecje. Mailtje terug gehad dat ze in mijn budget een zadeltje hadden, maar dat ik voor 50 euro meer een zadel kon hebben dat wat lekkerder zit. Geen probleem, dan doen we dat zadel. Man kwam netjes op tijd, zadel gepast, perfect..zadel gekocht... en voorrijkosten hoefde ik niet te betalen. Super!!

Geen Hyporama meer voor mij.