Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik zit er dagelijks en kijk wekelijks op dat subforum en kom bijna elke dag wat tegen. Hypofocus schreef:Alvast heel erg bedankt Ladies!
En ik zal binnenkort een speciaal topic openen om voor alle fotografen (en mensen die zelf afgebeeld zijn, of wiens paard is afgebeeld) een aktie te starten...
Eerst even kijken hoe dit loopt...

Fiffill schreef:Als ik het goed begrijp kost het géld om een paard/plaatje te uploaden op HT?!
om bij een virtueel paard een plaatje te plaatsen, ben je verplicht met credits te betalen (voor enkele andere dingen overigens ook, maar dat is nu niet relevant). Credits kun je o.a. verkrijgen met virtueel speelgeld, maar de credits komen IN het spel door zij die ze inkopen.. Met euro's.
Dat moet dat beheer ook wel snappen lijkt me, maar die zullen wel alleen aan het geld denken.
dat maakt de zaak nog erger..
Ik ben dan wel geen professioneel fotograaf, maar mijn foto's worden vaak genoeg gebruikt. En ik vind het dan ook niks als mensen verdienen aan mijn foto's. 

[/edit]