Wat zijn jullie ervaringen met ruiterwebshops?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_TB_

Re: Wat zijn jullie ervaringen met ruiterwebshops?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 17:29

Hoi yeyo,

Ik heb ook besteld bij pourcheval nu bijna 1,5 week geleden, staat nog steeds dat ik betaald heb maar dat het nog niet verzonden is. Heb er al 2 mailtjes achteraan gedaan maar niets gehoord. Heb jij je spullen uiteindelijk wel gekregen. Ik heb spullen besteld die ik eind volgende week toch wel nodig heb!

Dogovrouwtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 22:10

Huppa Ruitersport.
Goede en nette service.

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 09:55

Afgelopen vrijdag heb ik mijn spullen ontvangen :D
Ben er erg blij mee!
Goed verpakt en alles zat erbij,top!

Het was erg druk ivm vakantie, dat wist ik, maar ik voelde me wel in de maling genomen toen ik begin vorige week nog niets ontvangen had, terwijl me dit wel beloofd was.
Gelukkig is het opgehelderd en is alles afgehandeld, naar volle tevredenheid!
Hopelijk heb jij je spullen nu ook ontvangen???

_TB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 18:32

Nou gelukkig dat je het binnen hebt!! Ik heb nu weer een mailtje gestuurd en kreeg nu wel heel snel een mailtje terug. Dit waarde ik wel, en ze zei ook dat ik mijn spullen zou krijgen voordat ik het nodig had. Ik hoop dus dat het er dan ook echt is.
Ben benieuwd...

_TB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 22:53

Ik heb me spullen ontvangen! Ziet er allemaal netjes uit, nog een dingetje wordt nageleverd maar het grootste gedeelte heb ik!
Ben nu dus wel weer een beetje blij.

Scaramouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 08:00

Altijd goede ervaring gehad met Pour Cheval, maar de laatste 2 bestellingen heel erg slecht!!! Spullen niet kunnen leveren en dat krijg je pas na een maand te horen als je zelf begint te mekkeren, ik koop hier niet meer!!!!

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 22:11

Sh*t.. Laatst besteld bij Pourcheval en betaald, net nog een mailtje gestuurd dat ik het nog steeds niet ontvangen heb.
Hoop het wel snel te krijgen, wil niet graag belazerd worden..

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 22:14

Ik wacht ook nog steeds bij pour cheval, dingen bleken niet leverbaar meer en ik wacht nog steeds op mijn geld terug. Al 3 week!
Baal ik wel erg van.
Voorheen nooit problemen gehad, maar sinds de vakantie gaat het niet lekker.

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 22:16

Zijn ze richting failliet ofzo? 't gaat bij mij wel om veel geld dus moet dit maar even uit gaan zoeken..

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 22:17

Ik hoop van niet... en ik krijg al 3 week geen reactie via de mail. Dus als ik nu niets krijg bel ik er even achteraan. Want ik wil wel mijn geld terug.

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 22:19

Oh oh.. Heb ik weer. Morgen ook even bellen inderdaad.
Wel raar! Zijn hier meer dingen over bekend?

2heavenly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 22:31

denk gewoon allemaal geduld hebben,
ik heb goede ervaringen met pourcheval,
maar inderdaad na vakanties kunnen ze erg druk hebben daar ze veel bestellingen binnen krijgen maar dus niet direct kunnen verwerken,
geloof niet dat ze failliet gaan hoor,
die zaken draaien wel goed,
beetje vertrouwen ;-) alles komt goed,
(kdenk dat jullie opgejaagd raken, maar als de een wa later antwoord heeft is het logisch de andere ook=door drukte,
geef de mensen kans om trug mee te graken met hun werk!
groetjes!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 22:36

Maar al 3 week wachten op een simpele reactie? ;) Dat noem ik geduld hebben. De bestelling is allang geleden geplaatst... en als tot 2 keer toe niets leverbaar is oké. Maar dat er geen reactie komt omdat ik het geld terug wil (ik stuur braaf elke week weer een keurig mailtje) en geen reactie terug krijgt, is dat niet heel klantvriendelijk.
Als ze nou een autoreactie terug sturen van: reactie komt later ivm drukte, is het al goed. Maar helemaal geen reactie geven is niet klantvriendelijk.

Ik heb voorheen altijd goede ervaringen met hun gehad, maar sinds de vakantie is het wat ontregeld geloof ik :P Heb er wel vertrouwen in, maar ik vind het wel netjes als ik nu eindelijk een keer een reactie terug krijg :)

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 12:20

Het is inderdaad ontregeld, sinds de economische crisis is het bij ons gekkenhuis, dus failliet gaan we niet hoor ;)

Stuur mij maar even een PB, dan regel ik het voor je. Niet alle mails worden namelijk snel geopend, helaas, we werken er aan, maar kunnen de drukte soms moeilijk aan.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 12:57

Ah, super :)
Misschien het wel een idee dat je het bij de orderverwerking erbij zet, dat het ivm drukte wel wat langer kan duren :) Dan weet de klant ook waar hij/zij aan toe is. Ik vind het wachten echt niet erg, maar niets weten dat maakt het zo vervelend omdat je dan niet weet waar je aan toe bent.

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 13:28

Over het algemeen gaat 95% gewoon nog op tijd weg hoor. Kun je me even pben wat ik voor je kan doen?

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 15:50

Ik heb inderdaad je mailtje ontvangen. Helaas door veel verhalen op bokt ga je gauw twijfelen..

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 20:55

Zo, bij mij is het nu ook opgelost :)

Ik bestel de volgende keer zo weer bij pour cheval, want afgezien van de laatste keer is het altijd super gegaan! :) Naja, waar mensen werken gaat er wel eens wat mis :)

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 12:50

Zo veel negetiefs op bokt kan ik niet vinden over ons, zeker gezien dat wij +/- 4220 vast klanten hebben. Dan valt het aantal ontevreden bokkers mee :)

Maar zo als ik al zei, is er wat, pb mij dan eventjes. Graag alleen bij spoed en vervelende dingetjes ;)

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 16:59

Neehoor bedankt, heb het pakketje vandaag netjes binnen gehad. Helaas is het leren halster te groot, maargoed dat is het risico van online bestellen :+

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 17:33

Jammer, maar ruilen mag altijd hoor :)

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 13:30

Snap nog vrij weinig van bokt, maar ga een poging wagen.

Ik heb ook nog een probleem met Pour Cheval.
Ben al een hele poos op zoek naar een hoofdstel met steentjes in de neusriem. Hun hadden een leuke, dus besteld. Eerst nog gemaild hoe het hoofdstel valt. Nou ze hadden alleen nog cob en geen full meer. Nou prima, die moet ik hebben!
Spullen besteld en een paar dagen later had ik het binnen. Pakketje geopend, zit een heel ander hoofdstel in dat als ik besteld heb.
Gelijk een mailtje gestuurd dat het niet klopt, geen reactie.
Op de site staat dat je de spullen altijd terug mag sturen, mits je het van te voren hebt gemeld.
Dat heb ik gedaan, dus we wagen het er dan maar op.
Met pakket naar het postkantoor en terug gestuurd. Een paar dagen later krijg ik het pakket weer terug thuis!!! Afzender onbekend op dit adres.
Nog eens opgezocht en ik heb toch heel duidelijk het goede adres op geschreven.
Gelijk een mailtje gestuurd dat ik het pakket heb terug gestuurd en weer heb terug ontvangen. En of ze met een oplossing konden komen, dit heeft me tenslotte al verzendkosten gekost en het is niet mijn fout dat ik een verkeerd product heb ontvangen.
Wederom weer geen reactie. Een paar dagen later nog eens gemaild en nog steeds geen reactie gekregen.

Nu zit ik dus nog steeds met een hoofdstel wat ik niet wil hebben. Heb even op de site gekeken en dit hoofdstel is ook nog € 10,- goedkoper als dat ik betaald heb.
Een telefoonnummer kan ik niet vinden op de site en op hyves kun je alleen reageren als je word uitgenodigd als lid.

Nog een keer opsturen zie ik niet zitten, aangezien ik het al een keer terug heb ontvangen en dan dus dubbele verzendkosten kwijt ben.

Moet wel zeggen dat ik al vaker spullen heb besteld en dat is altijd snel en netjes gegaan. Meestal als je een vraag mailt over een bestelling heb je (meestal) met een half uur antwoord, dus vandaar dat ik het nu allemaal wel een beetje vreemd ga vinden.. :?

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 14:18

Ik heb inmiddels reactie gehad! Dus ga er vanuit dat het nu allemaal goed word opgelost. Maar dat zal ook wel :)

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 15:33

Haha, inderdaad, je mail zat in de ongewenste post, dus het verhaal komt mij bekend voor... sorry, niet goed gekeken met inpakken, we maken het in order :)

Bloempjeh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 12:48

Ik heb enkel slechte ervaringen met Pourcheval. Wou dat ik dit eerder gelezen zou hebben. Wacht namelijk al van juli op mn geld..