Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Bella88 schreef:ja madepolder lijkt me ook wel een prima stal, ben er 1x wezen kijken, 1x struikelen en je zit in madestein

Romyv schreef:Bella88 schreef:ja madepolder lijkt me ook wel een prima stal, ben er 1x wezen kijken, 1x struikelen en je zit in madestein
maar volgens mij is dat wel lastig inburgeren als je engels rijdt.. ik ben er zelf nooit geweest, maar het verschilt heel erg of je western-mesnjes of dressuurprikkers hebt... ligt er maar net aan wat voor een ruiter jezelf bent denk..
wel heb je daar veel lessen
) !!
In de tijd dat ik daar stond, was de bak 's ochtends druk met trainingspaarden, de losgooi/buitenbak ook. Inderdaad van 5 tot 7 was het rustig, maar dat is ook niet echt een normale tijd om je paard te doen voor de meeste mensen. Ik was iig op de avonden aangewezen en dan was het heel druk met lessen en ook de 'wachtrij' voor de losgooi/buitenbak was meestal minimaal 1.5 uur. Je mocht toen inderdaad ook gewoon door de lessen heenrijden, maar de lessen waren toen erg groot, een stuk of 12/15 lespaarden was geen uitzondering. En daar dan nog gemiddeld een stuk of 5 eigen paarden bijgeteld en dan is de bak niet meer zo groot
.
)