marjoleinft schreef:maar je hebt toch altijd een jaar garantie op al je spullen wat je koopt of ben ik nou gek??
misschien wel, maar niet in dit geval
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Splash_ schreef:Ja Marjolein, ik vond het vreemd. Maarja, die periode was er zoveel aan de hand dat ik het allemaal heb gelaten, had een doodziek paard staan en was net mijn 2jarige verloren. Anyway, mocht ik het ooit weer zien in de uitverkoop dan krijgt hij misschien wel een nieuwe
marjoleinft schreef:Splash_ schreef:Ja Marjolein, ik vond het vreemd. Maarja, die periode was er zoveel aan de hand dat ik het allemaal heb gelaten, had een doodziek paard staan en was net mijn 2jarige verloren. Anyway, mocht ik het ooit weer zien in de uitverkoop dan krijgt hij misschien wel een nieuwe
okee ja dan snap ik je wel.
ga dat halster misschien morgen wel kopen.
ik heb nu een vodje en ik eriteer me er dood aan.
dus weer iets nieuws en iets moois.
welke kleuren hebben ze er eigenlijk?
alleen deze of nog meer kleuren??
Splash_ schreef:Het touw rafelt, en er brak een gesp af zonder er ook maar veel kracht op te zetten. De winkel heeft hem nog teruggestuurd naar USG met de bon erbij, toen kregen we een briefje terug "Dit halster is gebruikt, en valt dus buiten de garantie"Jammer, want het is een onwijs mooi halster, maar ik ga niet nog eens 32,50 ervoor betalen.

Dabo schreef:tjestolover schreef:offtopic ,
het paard met het halster komt me erg bekend voor
Ja mij ook, staat bij mij op stal, ben zijn naam ff kwijt, ga ff opzoeken...![]()
[edit] Gevonden, het is.... Tristan!![]()

kadansjee schreef:Hoeveel verzendkosten betaal je dan vanuit duitsland?
hastaroch schreef:http://www.hooks.se/Assets/ProductImage ... 310_01.jpg hier is de foto