Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
figora schreef:Maar dat klopt, indien in de zaak klanten staan, gaan die voor. Vandaar ook:
Voor vragen over producten kunt u ons van maandag t/m vrijdag tussen 8.30en 17.00 telefonisch bereiken op 06-51648098. (B.G.G. E-mailen naar info@pourcheval.nl , wij bellen u indien gewenst terug.) Ter informatie: Als wij niet opnemen is dit omdat wij op dat moment klanten helpen op onze zaak. Wij bellen u zsm terug indien u een email stuurt MET telefoonnummer!
Ook is figora altijd even behulpzaam en vriendelijk! Ook handig dat ik de spullen kan ophalen, scheelt verzenden! vagolijntje schreef:ik was heel erg tevreden tot nu toe
wacht al bijna drie week op mijn bestelling
en krijg geen gehoor
figora ik heb jou een pb gestuurd
Ik heb je een pb terug gestuurd. TNT vind je hoofdstel denk ik ook mooi, want die heeft het al een weekje in bezit
. Als het een bonfire hoofdstel betreft: hier zit een levertijd (zie site) op, in tegenstelling tot andere hoofdstellen hebben we hier geen (grote) voorraad van. Olijkje schreef:Nou ik had mijn spullen nu ook supersnel binnen! In een arieldoos weliswaar, dus ik herkende het nog niet meteen xD, maar echt superservice.