Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Diablo schreef:trooper schreef:Heb verhalen uit eerste hand van dit rusthuis.NIET DOEN.
Paard terug gehaald ivm zware verwaarlozing vanuit hun kant dit is ook bevestigd door onze eigen dierenarts.Ze komen hun afspraken niet na en zijn absloluut niet met het welzijn van paarden bezig.
Ik ben zélf eerste hand, ik heb daar echt geen slechte dingen gezien hoor.
trooper schreef:Is een privepaard paard heeft daar langer gestaan heeft niks met bovenstaand verhaal te maken.
Speculatie hebben we niks aan mss is het dit verhaal bla bla zoals het verhaal er staat zo is het
Cooks schreef:bedankt voor jullie reacties!
voor de duidelijkheid: mijn verzekering laat me geen keuze: of verplicht naar Over den dijk in Sellingen (kost me eenmalig 500 euro ofzo)of euthanasie omdat ik haar verzekerd heb als gezelschapspaard. Slacht heb ik eerlijk gezegd niet aangedacht....maar de geplaatste opmerking zet me daarover ook weer aan het denken. Is het werkelijk zo dat een paard zich tegen de injectie kan verzetten?!? (ik heb gelukkig geen ervaring in deze zaken....)
Het verrotte aan de situatie is dat mijn verzekering niet aan terugkoop doet.
anders had ik dat zeker overwogen.
De opmerking over altijd koppijn....nu je dat zegt. ik merk niet echt wat aan haar maar het oog is soms aanzienlijk dikker. beide ogen zijn net iets te "bol". Het is best aannemlijk dat het pijnlijk voor haar is. Mijn zorg is idd dat wanneer ik haar naar een rusthuis doe, er niet op tijd ingegrepen kan worden met bv druppels om de druk te verlichten. Iets waar ik zelf HEEL erg mee bezig ben.
en slapeloze nachten besloten dat ik me bij geen van beide keuzes op dit moment
en ze leefden nog lang (?) maar wel gelukkig
Cooks schreef:Allemaal bedankt voor de lieve reacties!
Ik heb na weken van tranen en tobben....en slapeloze nachten besloten dat ik me bij geen van beide keuzes op dit moment
goed kan voelen.
Nog geen bericht van de verzekering, maar wat er ook uit moge komen: ze blijft lekker bij mij! Ik heb teveel plezier gehad van
dit paard om haar nu omwille van de verzekeringspremie vervroegd af te laten maken> (Sellingen is GEEN OPTIE, met dank aan de vele pm die ik mocht ontvangen) Dan maar geen uitkering van de verzekering. Jammer, maar helaas![]()
Ze blijft lekker bij ons tot het echt niet meer gaat en dan laat ik haar inslapen in haar eigen stal op MIJN tijd.....zodat ik er vrede mee kan hebben. Voorlopig gaat ze heerlijk de wei in .......en wie weet volgend jaar wel dekken afhankelijk van hoe het met haar gaat. Volgens Utrecht is het niet erfelijk (pfoeh!)....
Eind goed, al goed....en ze leefden nog lang (?) maar wel gelukkig