Maar da's dus met die luchtkussens
Maar wat is daar het voordeel van boven traditionele vulling (mits passend natuurlijk
)? Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Maar da's dus met die luchtkussens
)?
Robijntjah schreef:Nou, ik heb het na vandaag opgegeven met Langeraap!
russel schreef:Nee, ik wil er wel een, maar die is voor mij nu te duur. Paard staat al jaar stil en ik moet eerst de 2 zadels in onderschrift kwijt
.
Robijntjah schreef:Nou, ik heb het na vandaag opgegeven met Langeraap!
nou ja, als jij er alles aan gedaan hebt
IKbenEllen schreef:Toevallig vandaag aan mijn zadelmaker gevraagd, die was er vandaagMaar da's dus met die luchtkussens
![]()
Maar wat is daar het voordeel van boven traditionele vulling (mits passend natuurlijk)?
previr schreef:voordeel :p een groot voordeel, de traditionele vulling dus wol en die rommel gaat na een tijdje kleven en daardoor krijg je bulten en kuilen in je zadel wat drukplekken veroorzaakt
het wow zadel de luchtkussens hiervan zijn verdeeld ik 4 kamertjes2 linker kussen en 2 rechterkussen. lucht kan niet verkleven maar verdeeld zich overal, dus je kunt geen drukplekken krijgen.
alle paarden die ik ken die met dit zadel gereden worden zijn allemaal heel erg veranderd in hun rij gedrag en bespiering allemaal in positieve zin.