Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Mrliiess schreef:Melanie:
Ik vind het erg knap wat u allemaal voor negatieve dingen te zeggen heeft!
Lady liberty heeft bij ons misschien alleen wat met haar hoofd geschud maar voor de rest niks gedaan. anders was ze meteen om hoog gekomen bij u.
U heeft het paard geaccepteerd zoals die was!
U zou blij moeten zijn dat u Lady in kon ruilen, bij veel handelsstallen is dit NIET het geval!!!
Keken wij niet naar Lady om toen u haar terug bracht?? SORRY!! U bracht haar broodmager terug!! Haar ribben kon je zien!
Die avond heb ik haar nog gereden en ze was alleen voorwaarts en voor de rest deed ze niks! Ik vond het erg raar! Omdat u had gezegt dat ze zo raar deed en er was niks aan de hand!
Ze is vandaag gekeurd door een Dierenarts uit Brabant en er was helemaal niks aan de hand!
Dat woodcock een dik been had konden wij ook niks aan doen. Bij ons had hij er geen last van!
Ik vind het heel erg onzin dat er nu word gezegt dat we hem in hebben gespoten! Want dat ik echt niet zo!
Als u een bloedonderzoek zou doen zou u het zelf zien! Omdat bij een bloedonderzoek te zien is of het paard het afgelopen half jaar is ingespoten ja of nee!
U moet ook begrijpen dat wij ook niet in het paard kunnen kijken!! En hij heeft bij ons nergens last van gehad!
Waarom zou hij bij u ineens ergens last van hebben en toen u bij ons was was er niks aan de hand?!
De AID en de dierenbescherming er op afsturen vind ik een beetje sneu:
De paarden staan droog, hebben eten en drinken, worden uitgemest, worden iedere dag gereden, komen iedere dag buiten, wat wilt u nog meer??
Er wordt u een mogelijkheid geboden om het paard terug te kopen en dat slaat u af. Dat is dus niet hun probleem!
Het paard wordt dan opgehaald en alle spullen mag u houden!
U doet net of dat u dit paard voor heel veel geld heeft gekocht, met alle spullen erbij. Waaronder een nieuw wintec zadel. Paard+toebehoren voor 1200 euro.
Marlies