Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik zal snel regelen dat er bevestigingsbrieven de deur uit kunnen etc
SuperLiesje schreef:De rassen die ik tot nu toe verzameld heb voor het rassendefile (tijd word nog bekend gemaakt)
[*]Arabisch volbloed (Shamalarabs @ bokt)
[*]Gelders paard (Pletje 123 @ bokt)
[*]Welsh K (Merel @ bokt)
[*]Draver (Merel @ bokt)
[*]Appaloosa/shetlander (Soeske @ bokt)
[*]Appaloosa (Diphranil @ bokt)
[*]Welsh a (Raimondlover @ bokt)
[*]Konik (Lailapri @ bokt)
[*]Groninger (Uums @ bokt)
[*]Tinker (Shari-anne @ bokt)
[*]AMHA minipaardje (Sharani)
[*]Groninger (Uums)
[*]IHW (Yootha)
[*]Andalusier/Lusitano (HippoLogic)
Graag hoor ik van degenen die zich hebben aangemeld of mijn lijst zo klopt!
Wat ik wilde vragen/zeggen:
Denk bv aan traditionele klederdracht, een showtje, muziekje, vanalles! Als je maar opvalt (positief dan he
) Dit onderdeel staat of valt met jullie creativiteit, dus leef je uit! 
zadelloos zou ik niet 100% zeker weten of dat gaat lukken op vreemd terrein maar bitloos zowiezo wel
Maar leuk dat je eventueel met een KWPN wilt komen!
Ik rijd bitloos voor de lol en rijd ook nog gewoon met bit. Maar vind bitloos wel erg fijn rijden. Laat maar even weten of het wat is
dan kan ik weer een beetje gaan oefenen
Tegen betaling kunnen 4 mensen daaraan deelnemen. SuperLiesje schreef:Ik weet niet of je het al ergens gelezen had maar Emiel Voest komt bij ons een workshop bitloos rijden gevenTegen betaling kunnen 4 mensen daaraan deelnemen.
)
En kan eventueel een quater regelen. Dat zal ik wel even Na vragen.Merel schreef:SuperLiesje schreef:Ik weet niet of je het al ergens gelezen had maar Emiel Voest komt bij ons een workshop bitloos rijden gevenTegen betaling kunnen 4 mensen daaraan deelnemen.
Hoi,
Is er al meer bekend over deze clinic? (zie mijn vorige berichtje)
Ik heb nl ERG veel interesse.
Groetjes, Renske
Als je ook mee wilt doen moet je Karin even pb-en, die coordineert het.