Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Westhof schreef:Naast de prijs zou ik vooral afhaken op 'Je paard mag met regelmaat bekeken en behandeld worden door onze vaste dierenarts'. Kun je daar ook nog telkens voor dokken. Als eigenaar bepaal ik zelf wel of en wanneer er een DA bij komt. En dat is niet voor ieder wissewasje.
Er zal vast iemand zijn die heel blij wordt van zo'n plek, maar het komt op mij erg bemoeierig over.
Muze schreef:Er is idd een forse discussie ontstaan onder dat bericht op de Facebook pagina. En dat begrijp ik wel..
Westhof schreef:Naast de prijs zou ik vooral afhaken op 'Je paard mag met regelmaat bekeken en behandeld worden door onze vaste dierenarts'. Kun je daar ook nog telkens voor dokken. Als eigenaar bepaal ik zelf wel of en wanneer er een DA bij komt. En dat is niet voor ieder wissewasje.
Er zal vast iemand zijn die heel blij wordt van zo'n plek, maar het komt op mij erg bemoeierig over.
fokfanaat schreef:Wat ik begrijp uit hun comments zijn die kleinere paddocks voor de trainingspaarden, en staan de paarden die op pension staan wel samen.ik vraag me af hoe groot die zandpaddocs zijn waar ze dag en nacht (vast alleen) instaan, of ze daar wel echt lekker de benen kunnen strekken.
Faya__ schreef:Oh, dat is wel echt next-level zeg. Ik zag op hun website ook een blog over de samenwerking met hun dierenarts: https://taktacademy.nl/waarom-wij-allee ... an-diepen/. Prima dat je goed kunt met je dierenarts/behandelaar, maar ik vind dit wel ver gaan. Alsof enkel deze stal die dierenarts aan het werk houdt: 'Iedere 2 weken hier op stal en frequent contact'.Ik had ooit interesse om daar te lessen. Ook dat mag alleen nadat je paard gecheckt is door hún dierenarts. Ook daarop ben ik afgehaakt, heb een prima team om mijn paard heen, incl sportbegeleiding. Daar hoeft echt niet nog iemand anders weer iets van te vinden.