Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cinnepin schreef:Zijn jullie niet bang met de wolven daar, dat de paarden niet op stal kunnen? De van mij staat in Rhenen, geen aanvallen bekent, maar gaat echt snachts op stal. Had hem vorige week een paar nachten in de paddock gelaten ( met open stal ) en toen las ik weer een bericht dat de wolf gezien was door een ruiter op het Leersumse Veld. Mij te dichtbij en snachts toch maar weer op stal.
fannetje schreef:Die op de hoekelumse brinkweg is op zich een mooi plekje, als het die naastde Jehova'sgetuigen is. Maar dan moet je wel mee kunnen draaien in het rooster. Stallen zijn wel ouder en donkerder, maar het was ook vrij goedkoop. Wei en paddock is prima. En vlakbij het bos, je moer wel een drukkere weg over. Maar het schema was voor mij niet te doen.
DubbelFun schreef:Daar zat vroeger een stalling die ook een binnenbak had, geen idee hoe die heette. De keren dat ik er geweest ben was het in de paddocks érg modderig (de paarden stonden tot zowat hun knieën in de drek).
De stallen zelf waren ook behoorlijk outdated.
Een stuk verder (dichterbij de snelweg achter de benzinepomp) zat nog een kleine privé doe-het-zelf stal.