Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
boemel schreef:Enkhoeve ben ik ook wezen kijken.
Prijs volpension (dus ook uitmesten en buiten en binnenzetten) kwam uit op iets van eur 315,00 per maand. Ik weet t niet exact meer.
Ze hadden geen fijne stal vrij op dat moment en aangezien het nog wel een eindje rijden was voor mij, heb ik het niet gedaan.
De ligging is erg mooi en ik vond de mensen ook vriendelijk.
Shalimar schreef:Ik heb er gestaan een aantal jaar. Prima, beetje basic en als je niet al te kritisch bent op orde en netheid kun je je daar goed redden. Beetje leven en laten leven sfeer. Maar ben je meer sportgericht, en dan bedoel ik bij wijze van spreken het duurdere segment, dan ben je er waarschijnlijk niet helemaal op je plek. Het kan niet te gecompliceerd, tenzij je dat zelf doet of regelt. Ze zijn verder wel meedenkend, en aardig en nuchter. Het is net wat je zoekt.
Britt1 schreef:Leuk Faelynn! Kun je er meteen terecht? Ben benieuwd hoe je het gaat vinden. De locatie is echt top.
EmptyWords schreef:Als je met de auto gaat kan je een steun kopen voor in e auto toch?
Shalimar schreef:Haha nou er valt qua kast daar altijd wel wat te regelen hoor. En er is wel een wc maar alleen als ze thuis zijn. Anders moet je het in je stal doen![]()
Ben benieuwd hoe je het gaat ervaren, hopelijk goed!
Faelynn schreef:EmptyWords schreef:Als je met de auto gaat kan je een steun kopen voor in e auto toch?
Ik probeer altijd te fietsen ivm kosten besparing.
In de auto vind ik eerlijk gezegd ook niet zo fris, maar ik rij ook een hyundai i10 dus dat gaat nooit passen.
Hij heeft wel kasten waar 2 zadels in passen alleen die zijn al bezet door andere. Hij had nu alleen nog een heel klein kastje over en ik mocht niet zelf iets meenemen helaas, dus ik hoop dat daar nog iets te ruilen valt met iemand die maar 1 zadel heeft of weinig spullen, maar wel een grote kast, of als er een keer wat schuiving is met mensen die weg gaan dat ik dan over kan stappen van kast. Is dus wel wat mogelijk maar hoop dat dat ook op tijd gaat lukkenShalimar schreef:Haha nou er valt qua kast daar altijd wel wat te regelen hoor. En er is wel een wc maar alleen als ze thuis zijn. Anders moet je het in je stal doen![]()
Ben benieuwd hoe je het gaat ervaren, hopelijk goed!
Oohjee ja daar maak ik wel regelmatig gebruik van hoor, weet niet of ik in de stal durf te plassen, maar zo te horen ga ik dat wel een keer moeten doen, gelukkig heb ik een stal in een hoek
Anoniem schreef:Maar in de wintermaanden dus niks te eten overdag?
Is bij die stal in spankeren ook, en dan vraag je of je wellicht zelf wat hooi mag geven als je gaat rijden ofzo.. mag niet.
Ik begrijp dat gewoon niet.