Agradi problemen, lang wachten op pakketje, wie ook?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Kelszz_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 11:01

Hier ook al lang op mijn bestelling aan het wachten, nu maar bellen ... jammer had een goede tip naar hun gekregen

Net contact gehad met de klantenservice en op de een of andere manier was mijn verzending blijven hangen _-:(

Ze gaan proberen hem vandaag op de post te doen, zodat ik hem hopelijk morgen kan ontvangen.

Supervixen

Re: Agradi problemen, lang wachten op pakketje, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 12:41

Ik heb op 23 december een bucas smartex rain besteld met verwachte levertijd 5-10 werkdagen..

Eerst stond er bij mijn orderstatus: verwacht op 6 januari.
Nu staat er al: verwacht op 17 januari..

Ik baal hiervan!!

Tot nu toe verder nog geen problemen gehad met levering, maar dit is wel erg lang. Mijn paard loopt met 5 gaten en een scheur in zijn oude regendeken dus enige haast is wel geboden.

Steeffanie19

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 15:46

Ik heb eerlijk gezegd nog nooit problemen met de leveringen van agradi al zie ik wel dat er veel mensen last van hebben en ik bestel toch wel bijna elke maand wat

aniek1985
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 17:31

Ik heb 31 december een order geplaatst met een levertijd van 10 dagen. Deze is gister netjes compleet afgeleverd.

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 15:10

Ik heb eindelijk mail dat mijn retour wordt teruggeboekt binnen 10 dagen. Gaat om pakket van 20 december, dus dan hebben ze letterlijk een maand nodig gehad om mij de kosten van een retour terug te betalen.

JustLizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 17:34

Ik heb ook slechte ervaringen op het gebied van levertijden en beschikbaarheid van producten bij Agradi.

Heb er inmiddels een keer of 4 wat besteld en tot nu toe is het nog geen enkele keer helemaal goed gegaan. Artikelen die na betaling ineens niet meer leverbaar zijn (waarvoor ik overigens wel een redelijk alternatief heb gekregen), levertijden waar niets van klopt. Er staat op hun site dat als een product direct leverbaar is en je op tijd bestelt dat je de producten de dag erna in huis hebt.. nou inmiddels wacht ik al bijna 2 weken op een supplement van Pavo dat direct leverbaar zou zijn.

Als het goed is wordt mijn pakket vanavond aan de pakketdienst overgedragen en heb ik hem morgen in huis.

Denk dat ik de komende keer nog eens goed nadenk of ik het wel weer bij hen ga bestellen. Bestel redelijk veel voor mijn paardjes online en mijn ervaringen bij Paardendrogist en Pharmahorse zijn echt stukken beter. Voor mij dus waarschijnlijk geen Agradi meer, wat erg zonde is gezien hun super grote assortiment en aantrekkelijke prijzen!

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 10:57

Ik heb gisteren eindelijk mijn pakket ontvangen. 20dec besteld..

Gageron

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 12:22

Ik heb hetzelfde gehad met Agradi.. De ene keer zit je weken te wachten op je pakket en de andere keer ligt het de volgende dag al in huis maar dit is meer uitzondering dan regelmaat.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 13:35

Had eergisteren een mailtje gestuurd dat ik een levertijd van 23 dagen nogal veel vind, ipv 3 tot 10 werkdagen. Levertijd van mijn deken zou 17 januari zijn. Kreeg gisteravond opeens bericht dat mijn pakket vandaag opgestuurd wordt. Toeval?

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 14:33

Supervixen schreef:
Had eergisteren een mailtje gestuurd dat ik een levertijd van 23 dagen nogal veel vind, ipv 3 tot 10 werkdagen. Levertijd van mijn deken zou 17 januari zijn. Kreeg gisteravond opeens bericht dat mijn pakket vandaag opgestuurd wordt. Toeval?

Nee, denk 't niet. Je leest hier van meer dat wanneer ze bellen/mailen het wel gelijk verstuurd kan worden.

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 19:50

Is mij ook al wel eens gebeurd, dan bel je en dan hebben ze het ineens wel liggen

Kelszz_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 23:25

Ik kreeg net een mailtje dat mijn product niet meer leverbaar was :( En ook niet meer geleverd zal worden.
Ik kon kiezen tussen geld terug of een ander artikel bestellen voor die prijs, heb gevraagd om geld terug.

Meerdere mensen hier ervaring mee? Dan weet ik hoe snel het terug is ... Inverband met betalingen en ik nu hem elders heb moeten bestellen.

Tanja_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 23:39

Ik heb tot nu toe juist alleen maar goede ervaringen met agradi! Nu zn 5 keer iets besteld... Waarvan 1 keer een deken die na een week kapot was kreeg keurig een nieuwe (was waarschijnlijk een fabrieksfout)

Thirza_99

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 23:41

Kelszz_ schreef:
Ik kreeg net een mailtje dat mijn product niet meer leverbaar was :( En ook niet meer geleverd zal worden.
Ik kon kiezen tussen geld terug of een ander artikel bestellen voor die prijs, heb gevraagd om geld terug.

Meerdere mensen hier ervaring mee? Dan weet ik hoe snel het terug is ... Inverband met betalingen en ik nu hem elders heb moeten bestellen.

Bij mij duurde het heel lang voor ik het geld terug had.

hotchocolat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 23:44

Ik heb ook vaker langer moeten wachten.

Wat ook mijn ervaring met Agradi qua prijzen is dat ze de artikelen boven de avp hebben staan.
Met de korting eraf lijkt het dan heel wat maar vaak hangt de prijs dan nog steeds rond de AVP.

Ik ben hier pas achter gekomen sinds ik zelf ook ruitersportartikelen ben gaan verkopen. Je bent dan toch wat me op de hoogte van bepaalde prijzen.

Verder hebben ze ook een hele hoop niet op voorraad en moet er besteld gaan worden. De leveranciers hebben ook een te verwachten levertijd maar wijken daar heel vaak vanaf.

Hoewel het dan wel netjes is om de klant daarvan op de hoogte te stellen.

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 23:58

Hier ook erg lang moeten wachten. Stond bij 2-4 dagen. Na een week mailtje gestuurd, geen reactie ontvangen. Uiteindelijk 1,5 week ontvangen.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 15:10

Je moet er altijd achteraan wanneer je wat bij Agradi bestelt. Jammer want ze hebben best een leuk (en ruim!) assortiment, maar dan bestel ik wel bij een bedrijf dat WEL graag wil verkopen.

lies1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 19:30

Hier hetzelfde verhaal...

Dekje dat met levertijd 5-8 werkdagen. Nou opzich prima wil best even wachten maar als ik het pakketje na 3 weken en 5 mails nog niet heb hoeft het van mij niet... :? Nog een keer gebeld met een excuus "Leverancier doet er wat langer over".

Uiteindelijk het dekje via een andere site gekocht. 4 dagen later had ik hem ! :o

lies1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 19:31

thirzanaomi schreef:
Kelszz_ schreef:

Bij mij duurde het heel lang voor ik het geld terug had.

Bij mij ook! Kreeg ook een mailtje en ook gekozen voor geld terug. Na veel mails had ik het uiteindelijk ....

salamaleque

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 19:50

Ik bestel nog wel eens wat en eigenlijk nooit problemen met de levering. Een keer moest ik erg lang wachten op een vliegenmasker midden in de zomer, dat heb ik toen afgezegd dat was ook geen enkel probleem en ik had het geld snel terug.

damian23

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 10:43

Wat ik bij Agradi erg vervelend vind is dat als je spullen besteld met "direct leverbaar" ze een paar dagen later ineens niet in voorraad zijn.

Ik donderdag drie artikelen besteld met allen de status "direct leverbaar". Mooi dacht ik want er zat een verjaardagscadeau bij voor iemand. Blijkt vandaag dat een van de artikelen niet in voorraad is. Verwachte leverdatum is nu 23 januari. 25 januari is de verjaardag, dus dat wordt krappe sokken werk.
En dat is al de zoveelste keer dat dit gebeurd.

Kelszz_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 10:47

Bij mij stond binnen twee tot vijf werkdagen leverbaar. Bleek hij helemaal niet meer leverbaar te zijn helaas.
Was ook even een flinke dip.

heb bericht terug dat ik mijn geld terugkrijg, maar helaas gaan hier ook weer 10 werkdagen overheen

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 21:18

Hier zijn er ook nooit problemen met de levering.

Icrack

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 20:30

Ik baal als een stekker -:(-

Ik bestelde 25-01 een Ariat rijbroek bij Agradi. Ben in korte tijd nogal afgevallen dus mijn broeken passen me voor geen meter meer en zit daardoor zonder. Op 31-01 wordt de broek thuis afgeleverd...opzich lekker vlot :)
Tot mijn verbazing heb ik een maat 40 ipv 38 gekregen. Gelijk gebeld, zelfde dag broek retour gestuurd en de maandag daarop kreeg ik een telefoontje dat de broek eerst door hun weer opnieuw bij Ariat besteld moest worden. Da's dan nog tot daar aan toe....

Vandaag 11-02 krijg ik de broek afgeleverd, hartstikke blij natuurlijk *\o/* Wat blijkt....weer een maat 40 in een 38 verpakking -O- ...net als de eerste keer _-:(
Vet balen...ik rij mijn billen stuk in mijn oude maat, rijbroeken en zat vol smart te wachten op deze broek :(

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 21:11

Ik ben best agradi fan, maar numbegin ik te twijfelen. Voor de honden 3 potten glucosamine besteld en met hun korting zijn ze echt het goedkoopst. Ik zat er niet om te springen, mAr ik realiseerde dit weekend dat ik nog niets ontvangen had. Kijk in mijn mailbox en daar zit de verzendkosten in. Geeft raar effect bij dpd. Maandag gebeld en wat bleek. Mijn 3 potten zijn in een bestelling van een ander terecht gekomen >;) deze mevrouw heeft gebeld, maar ze wisten niet bij wie het mis gegaan was en waren blij dat ik belde. Nou ja, zit er een blinde op de afdeling inpakken? Potten moeten opnieuw besteld worden.... Ik was nog even bang dat ze zou zeggen dat ze ze pas versturen als die mevrouw ze teruggestuurd had. Nu ik erover nadenk.... Misschien doen ze dat ook. Als ik ze deze week nog binnenkrijg slik ik mijn laatste opmerking in.