Net contact gehad met de klantenservice en op de een of andere manier was mijn verzending blijven hangen
Ze gaan proberen hem vandaag op de post te doen, zodat ik hem hopelijk morgen kan ontvangen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Supervixen schreef:Had eergisteren een mailtje gestuurd dat ik een levertijd van 23 dagen nogal veel vind, ipv 3 tot 10 werkdagen. Levertijd van mijn deken zou 17 januari zijn. Kreeg gisteravond opeens bericht dat mijn pakket vandaag opgestuurd wordt. Toeval?
En ook niet meer geleverd zal worden.Kelszz_ schreef:Ik kreeg net een mailtje dat mijn product niet meer leverbaar wasEn ook niet meer geleverd zal worden.
Ik kon kiezen tussen geld terug of een ander artikel bestellen voor die prijs, heb gevraagd om geld terug.
Meerdere mensen hier ervaring mee? Dan weet ik hoe snel het terug is ... Inverband met betalingen en ik nu hem elders heb moeten bestellen.
Nog een keer gebeld met een excuus "Leverancier doet er wat langer over".
thirzanaomi schreef:Kelszz_ schreef:Ik kreeg net een mailtje dat mijn product niet meer leverbaar wasEn ook niet meer geleverd zal worden.
Ik kon kiezen tussen geld terug of een ander artikel bestellen voor die prijs, heb gevraagd om geld terug.
Meerdere mensen hier ervaring mee? Dan weet ik hoe snel het terug is ... Inverband met betalingen en ik nu hem elders heb moeten bestellen.
Bij mij duurde het heel lang voor ik het geld terug had.
Wat blijkt....weer een maat 40 in een 38 verpakking
...net als de eerste keer
deze mevrouw heeft gebeld, maar ze wisten niet bij wie het mis gegaan was en waren blij dat ik belde. Nou ja, zit er een blinde op de afdeling inpakken? Potten moeten opnieuw besteld worden.... Ik was nog even bang dat ze zou zeggen dat ze ze pas versturen als die mevrouw ze teruggestuurd had. Nu ik erover nadenk.... Misschien doen ze dat ook. Als ik ze deze week nog binnenkrijg slik ik mijn laatste opmerking in.