Net contact gehad met de klantenservice en op de een of andere manier was mijn verzending blijven hangen

Ze gaan proberen hem vandaag op de post te doen, zodat ik hem hopelijk morgen kan ontvangen.
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Supervixen schreef:Had eergisteren een mailtje gestuurd dat ik een levertijd van 23 dagen nogal veel vind, ipv 3 tot 10 werkdagen. Levertijd van mijn deken zou 17 januari zijn. Kreeg gisteravond opeens bericht dat mijn pakket vandaag opgestuurd wordt. Toeval?
Kelszz_ schreef:Ik kreeg net een mailtje dat mijn product niet meer leverbaar wasEn ook niet meer geleverd zal worden.
Ik kon kiezen tussen geld terug of een ander artikel bestellen voor die prijs, heb gevraagd om geld terug.
Meerdere mensen hier ervaring mee? Dan weet ik hoe snel het terug is ... Inverband met betalingen en ik nu hem elders heb moeten bestellen.
thirzanaomi schreef:Kelszz_ schreef:Ik kreeg net een mailtje dat mijn product niet meer leverbaar wasEn ook niet meer geleverd zal worden.
Ik kon kiezen tussen geld terug of een ander artikel bestellen voor die prijs, heb gevraagd om geld terug.
Meerdere mensen hier ervaring mee? Dan weet ik hoe snel het terug is ... Inverband met betalingen en ik nu hem elders heb moeten bestellen.
Bij mij duurde het heel lang voor ik het geld terug had.