Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kylah schreef:Geen goede ervaring mee!
Verkopen paarden die niet goed zijn.
Geven aan dat het paard op de foto goed is bevonden.
Voor de zekerheid herkeuren in Utrecht wat blijkt: op alles afgekeurd.
Die gene die de rontgenfoto's maakt bij de stal is niet eens eens een dierenarts.
Wat hij 1/2 tjes vond vond Utrecht 3/4 tjes
Voor de mensen die eventueel intresse hebben in een leuke bruine 3 jarige ruin onbeleerd die daar staat pb me even....
_x_alina_x_ schreef:Is iemand hier bekend met hoe ze met de paarden daar omgaan? Weidegang, goed gevoerd, goede verzorging etc.?
Babootje schreef:[naam] schreef:Veeartsen keuren allemaal wel ietsje anders. De een wat strenger dan de ander. Maar nooit een verschil van acceptabel en niet acceptabel!
O jawel hoor, dat gebeurt ook wel eens. Twee gerenommeerde veeartsen die het niet met elkaar eens waren tussen afkeuren en niet afkeuren![]()
steffidelano schreef:geen goede ervaring mee..
ik had een paard gekocht, 2 weken op proef maar het werd het toch niet. teneerste vragen ze veel te veel geld voor dat wat ze verkopen, ten tweede probeerden ze me een kreupel paard en een paard met een peesblessure aan te smeren en ten derde, toen ik dat paard terug bracht heeft hij 3 uur in de stapmolen moeten lopen omdat er geen stallen meer waren (met andere paarden) en ik wil niet weten waar ze ze daarna hebben gelaten..
Vala schreef:Ben toch nog even benieuwd naar mijn laatste vraag, er wordt gemopperd over handel in het algemeen maar statistisch gezien moeten er toch zat bokkers zijn die hun paard de handel in skuppen, wie rijmt dat even voor mij?
Citaat:Omdat er op dit forum met enige regelmaat moeilijke onderwerpen besproken worden, gelden er strengere regels dan op andere delen van Bokt. Dit geldt vooral voor het delen van negatieve ervaringen met bedrijven en ondernemers. Dit is toegestaan, maar onder een drietal voorwaarden.
Je ervaring moet uit de eerste hand zijn. Het is niet toegestaan om ervaringen uit de tweede hand te beschrijven, of roddels/geruchten te noemen.
Kritiek moet gefundeerd zijn. Dus niet alleen melden dat iets niet goed is, maar uitleggen waarom.
Je ervaring moet neutraal geschreven zijn.
Posts die niet aan deze voorwaarden voldoen, zullen worden verwijderd.
Reageren in een topic op ED is ook toegestaan als je zelf geen ervaring hebt met de dienst. Maar, alleen als je reactie inhoudelijk wat toevoegt en de topicstarter wat aan je reactie heeft. Berichten waarin gespeculeerd wordt, of die opruiend of beledigend van aard zijn, zijn niet toegestaan.